שאלות שחובה לשאול לפני קניית עבודה סמינריונית

קניית עבודה סמינריונית 

כאשר מתחבטים בשאלת קניית עבודה סמינריונית ניתן למצוא נותני שירות שונים ומגוונים וקיימת תחרות ביניהם. על מנת לעשות השוואה נכונה באיכות, בשירות ובמחירים כדאי לשאול את השאלות הנכונות שיביאו אתכם להחלטה הנכונה והטובה ביותר עבורכם. להלן השאלות:

השאלה הכי חשובה – האם אתם עובדים עם כרטיסי אשראי?
למה זה חשוב – באמצעות חברת האשראי אפשר לבטל עסקאות במקרה של בעיה, אפשר לקבל פרטים על בית העסק ועוד. חוץ מזה, חברות האשראי לא עובדות עם כל אחד ויש להם דרישות קפדניות לפני שהם מתחילים לעבוד עם בית עסק. עסקים שיש הרבה תלונות עליהם, הם פשוט מבטלים להם את הסליקה.
שורה תחתונה – מי שלא מאפשר לשלם על כל העסקה באשראי – לא לעבוד איתו.
טיפ: תוודאו מראש שגם את התשלום הסופי אפשר לשלם באשראי ולא רק את המקדמה.

שאלות נוספות –

1. מי עומד לכתוב לי את העבודה הסמינריונית? מה הרקע המקצועי שלו? כמה זמן הוא כותב עבודות?  במקרה של חברה מתווכת – האם מדובר בכותב שכיר או עצמאי? כמה זמן הוא עובד איתכם? האם בעבר הוא פיספס מועד הגשה?
מטרה: להעריך את הרקע המקצועי של הכותב. ניתן להתרשם מהרקע המקצוע של הכותב הבכיר של Write2Me

2. האם אתם מתחייבים להגשת עבודה בזמן? מה קורה אם לא? האם ניתן לקבל זיכוי במידה ולא תעמדו בזמנים?
מטרה: לבדוק רמת מחוייבות. ברגע שיש עיכוב בהגשת העבודה אתם עלולים להפגע בציון ואף אחד לא רוצה להגיע לזה ודווקא בגלל זה חשוב לדבר על מה קורה במידה ויש עיכוב. לקוחות Write2Me יכולים לקבל זיכוי מלא של מחיר העבודה במקרה של איחורים בהתאם לסיכום במעמד ההזמנה.

3. האם אתם מתחייבים לעבודה מקורית? האם פעם קרה שמישהו קיבל עבודה לא מקורית? מה קורה אם אקבל עבודה לא מקורית?
מטרה: לבדוק רמת מחוייבות. עבודה מועתקת לא נופלת מהשמיים, מישהו צריך להעתיק אותה באופן אקטיבי. לקוחות Write2Me ישנים טוב בלילה משום שיש תקנון כתוב שמגדיר את החובות וזכויות במפורש.  אם אומרים לכם שאין אצלהם העתקות תמיד תוכלו לומר שיש לכם חבר שקנה מהם מועתק ויש חבר שקיבל מקורי…. תראו מה התגובה. הרבה פעמים המוכר מהצד השני לא יכחיש שיש אצלו מועתק.

4. האם אני יכול לדבר עם הכותב לפני סגירת העסקה?
מטרה: להתרשם מהבקיאות של הכותב בנושא העבודה, מהרקע האקדמי, ניסיון בכתיבת עבודות ועוד. תזכרו – לקנות עבודה בלי לדבר עם הכותב זה כמו לקנות חתול בשק.

שאלות שחובה לשאול לפני קניית עבודה סמינריונית

5. האם אפשר לשלם במזומן, פנים מול פנים? אם לא – למה?
מטרה: לבדוק שאין דברים חשודים בעסקה ושאף אחד לא מתחבא. ברגע שמישהו לא מסכים להיפגש על מנת להשלים תשלום במזומן הדבר צריך להדליק אצלכם נורות אדומות. גם אם אומרים לכם שהמשרדים נמצאים בצפון או בדרום או בכל מקום אחר, עצתי היא להגיד “איזה יופי, עוד יומיים אני באזור – אפשר לקפוץ לבקר?” ותשמעו את התגובה. במידה והאדם שמולכם ממשיך להתחמק, זה סימן שמשהו לא בסדר. לקוחות Write2Me יכולים לשלם במזומן, בהעברה בנקאית, בכרטיס אשראי ואף להיפגש אם יש בכך צורך.

6. אני לא מכיר מישהו שקיבל בעבודה סמינריונית פחות מ-70, האם אתם מתחייבים לציון מינימאלי? אם לא – למה?
מטרה: לבדוק את רמת המחוייבות של הכותב / החברה. ציון 70 נחשב לציון נמוך ואף נמוך מאוד לעבודה סמינריונית. גם המרצים הקשוחים ביותר נוטים “שלא לכסח” סטודנטים בעבודות סמינריוניות, גם את הפחות טובות שבהן. אם הגוף שמולו אתם מתנהלים מתחייב בפניכם לציונים גבוהים – 85-90 כדאי לכם להתחיל לדאוג. העבודה יכולה להיות ברמה מאוד גבוהה, אבל בשל סיבות שלא תלויות בה – יחסים אישיים עם המרצה, ראיון עם המרצה לאחר העבודה, הנחיות שגויות ועוד – העבודה יכולה לקבל ציון נמוך מאוד. מי שמתעלם מגורמים אלו ומוכן להתחייב על ציון ככל הנראה מנסה לפתות אתכם בהבטחות שווא.

7. חשובה לי מאוד הדיסקרטיות, מי עוד עומד לקבל את הפרטים שלי?
מטרה: דיסקרטיות היא דבר חשוב ולכן חשוב לכם לדעת שהפרטים שלכם מגיעים רק לאנשים הרלוונטיים. אם התשובה שאתם מקבלים היא שהפרטים מגיעים רק לכותבים הרלוונטיים – תנסו עדיין להבין סדר גודל של הדברים. האם מדובר ב-5-10 כותבים או 50-70. כל הפרטים שנשלחים דרך אתר Write2Me מגיעים לכותב בכיר שמנתב את העבודה לכותבים השונים בהתאם לתחומי ההתמחות, בכל אופן, העבודה לא נשלחת בתפוצה רחבה לכל נותני השירות של החברה.

8. כמה זמן לוקח לכתוב עבודה סמינריונית?
מטרה: לבדוק שלא עובדים עליכם. כתיבת עבודה סמינריונית סטנדרטית לוקחת לכותב מקצועי לכל הפחות 35-40 שעות עבודה. כמו כן, ברגע שמקבלים את התשובה תעשו לעצמכם חשבון – כמה מקבל כותב העבודה לשעה ותחשבו אם זה מתיישב עם הרקע האקדמי והמקצועי של הכותב. שכר הוגן לכותב עם ניסיון בכתיבת עבודות ותואר שני רלוונטי הוא 75-100 ש”ח לשעה. אם בדרך לא דרך אתם מגלים שהכותב שלכם מקבל 25-40 ש”ח לשעה אז או שהוא לא עם תואר שני רלוונטי או שהכותב מתכנן לעשות כל מיני “קיצורי דרך” על חשבונכם (עיינו ערך – עבודות מועתקות).

לסיכום, בעת קניית עבודוה סמינריונית כדאי לשאול את השאלות הנכונות על מנת לקבל תשובות שיאפשרו קבלת החלטה נכונה וטובה. Write2Me מחויבת לאיכות ומצוינות כלפי לקוחותיה, שכן אני מאמינים שלקוח מרוצה יחזור לקבל שירות ולקוח לא מרוצה ידאג שכולם ידעו.

 

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות