כתיבת עבודה סמינריונית

כתיבת עבודה סמינריונית היא פסגת התואר האקדמי. בעבודה זו אתם אמורים ליישם את כל הידע והכלים שנצברו במהלך התואר וליישם אותם לעבודה מעשית אחת ברורה ותכליתית.

קיימים שני סוגים עיקריים של עבודות סמינריוניות:

1. עבודות מחקריות / אמפיריות  – בעבודות אלו הדגש של העבודה הוא בעיבוד נתונים, ניתוח נתונים, איסוף נתונים, בניית סקרים,ראיונות, תצפיות,  שיטת העבודה והסקת מסקנות. בעבודות אלו הסקירה הספרותית מהווה חלק קטן יותר מהעבודה ומשמשות כרקע תיאורטי ועיקר העבודה מתעמק בשלבי המחקר השונים.

2. עבודות תיאורטיות  – עבודות אלו מתבססות על סקירת ספרות והצגת רקע ספרותי נרחב יותר ואף הסקת מסקנות על פיו. בעבודת סמינר תיאורטית לרוב נבצע סיכומי עומק של מאמרים במגוון נושאים כאשר כל מאמר מהווה מעיין נדבך נוסף בעבודה שאנו מבצעים עד שנתווה את כל הרקע התיאורטי הדרוש לבחינת שאלת המחקר ולהסקת מסקנות.

סטודנטית לומדת מתוסכלת לקראת עבודת סמינר
בילדותי נאלצתי לקטוע את לימודיי בשביל ללכת לבית הספר.
– ג’ורג’ ברנרד שו

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

Write2Me עובדת עם  מגוון רחב של כותבים בתחומים רבים. כל הכותבים שלנו הם בוגרי תארים אקדמיים במגוון תחומים  – החל מבוגרי תוארי ראשון וכלה בדוקטורים. על כן, יש לנו את היכולת לתת לסוגי עבודות שונים במגוון רחב של תחומים. הכותב הבכיר של החברה והמייסד הינו בוגר תואר ראשון בכלכלה בהצטיינות ותואר שני במנהל עסקים (MBA) מהאוניברסיטה העברית אנו מתמחים בתחומים הבאים:

  • מנהל עסקים – מימון, שוק ההון, שיווק, ניהול פיננסי, התנהגות ארגונית, פרסום, יזמות עסקית, ניתוח דוחות פיננסיים,  שיטות מחקר, אסטרטגיה עסקית, ניהול סיכונים, משאבי אנוש, מוסר ועסקים, שיפוט והערכה בתנאי אי וודאות, ניהול עובדים, ניהול וירטואלי,  ועוד.
  • כלכלה – כלכלת עבודה, כלכלת בין-לאומית, כלכלה ציבורית, כלכלת ישראל, כלכלת מידע (אינפורמציה) תורת המשחקים, העדפה ובחירה חברתית, כלכלה התנהגותית, כלכלת הגירה, כלכלת חינוך, בריאות, ילודה ועוד.
  • ראיית חשבון – לרבות ניתוח דוחות פיננסיים והגשת סמינריונים
  • משפטים – דיני עבודה, דיני משפחה, משפט פלילי, משפט חוקתי, דיני חוזים, משפט מנהלי, דיני תאגידים, תורת המשפט, דיני נזיקין, משפט עברי, מחקר משפטי, דיני תעבורה, דיני ירושה, עשיית עושר ולא במשפט ועוד.
  • חינוך – התנהגות בני נוער, תפקיד המורה, בניית מערכי שיעור, הפרעות התנהגות ועוד
  • פסיכולוגיה / סוציולוגיה  / מדעי המדינה / תקשורת / יחסים בינלאומיים (יחב”ל) / פילוסופיה
  • מדעי החברה  ותארים כלליים – סמינריונים כללים בנושאים של מדעי החברה והרוח.

 סטודנטים שרוכשים עבודות יודעים כי הדברים שהכי חשובים ברכישת עבודה סמינריונית הם:

  • איכות – האם מי שכותב לי את העבודה בקיא בחומר הנלמד? מה הרקע האקדמי שלו? – בשל מגוון הכותבים הרחב שאנחנו עובדים איתם יש לנו את היכולת להתאים לכל סטודנט כותב שבקיא ומכיר את הנושא. כל לקוח יכול לדבר עם הכותב בטרם סגירת העסקה ולהתרשם מהרקע האקדמי ומרמת המקצועיות. במידה והכותב אינו רלוונטי, נמצא לכם כותב אחר.
  • מקוריות – איך אני יודע שהעבודה מקורית? – אנחנו בחברת Write2Me מקפידים הקפדה יתרה על מקוריות, בשל חשיבות הנושא לסטודנטים. על מנת להבטיח מקוריות העבודות דאגנו ליצור מנגנון התקשרות מורכב עם הכותבים, אשר אינו מאפשר הגשת תכנים מועתקים ומגביר את מחויבות הכותב לעבודה. המנגנון כולל בין היתר תשלום לכותב רק כחודש לאחר סיום העבודה והתחייבות בכתב של הכותב להגשת תכנים מקוריים.
  •  אמינות – אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה והסדרת תשלום מלא. כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור. גם אם שילמתם כבר על כל העבודה, תמיד תמצאו אצלנו אוזן קשבת ולב חפץ כי אנחנו מאמינים שלקוחות מרוצים הם המתכון להצלחה.

לסיכום, עבודה סמינריונית מהווה את הפסגה האקדמית בתואר ולכן יש לתת משקל רב לבחירת כותב העבודה. חובה לשים לשים דגש על הרקע של הכותב, המחוייבות של הכותב והזמינות של הכותב ועל צורת העבודה המתאימה לכם, מול הכותב ישירות או מול חברת תיווך

מאמר כתיבת עבודה סמינריונית נכתב על ידי חברת Write2me.

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות