קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס אבחון ויעוץ ארגוני אשר נלמד ב המרכז האקדמי פרס ע"י ד"ר עתליה תובל. במסגרת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

רקע:

מטרת העבודה להתנסות באבחון של בעיה ארגונית, לבחון את גורמיה בראיה מערכתית, ולהציע פיתרון ארוך טווח לבעיה, תוך התייחסות לקשיים האפשריים שביישום הפיתרון ולדרכים להתגבר עליהם על מנת להגיע לשינוי אפקטיבי.

העבודה הסופית תכלול – אבחון הבעיה וגורמיה , המלצות לפיתרון הבעיה , ותכנון יישום הפיתרון על פי הנלמד בקורס.

לצורך הכנת התרגיל עליכם להתחלק לצוותים שבין 4-6 סטודנטים. העבודה תהיה על בעיה ארגונית  במקום העבודה של אחד מחברי הצוות.

הנחיות כלליות

  • יש להכין את העבודה בצוותים של 4-6 סטודנטים.
  • עליכם לענות בפרוט על הסעיפים הבאים, תוך מתן דוגמאות ונימוקים רלוונטיים.
  • אין מגבלה על אורך העבודה , ואתם יכולים להגיש מספר עמודים על פי כמות החומר שאספתם, היקף הבעיה ופתרונה.
  • בניתוח וביישום יש להיעזר במושגים רלוונטיים שנלמדו בקורס.
  • יש להגיש את העבודה בעותק קשיח למדור עבודות ולצרף נספחים רלוונטיים.
  • מועד ההגשה : בסוף השבוע השני של סמסטר ב'.

היערכות:

על כל אחד מחברי הצוות לחשוב על בעיה ארגונית כלשהי ביחידה בה הוא עובד (צוות, מחלקה, סניף, אגף וכדומה). יש לפרט את הבעיה בטופס המצורף (את הטפסים יש לצרף כנספח לעבודה). במידה והדבר איננו ניתן יש לתאר בעיה ארגונית ממסגרת מוכרת אחרת  אליהם יש לכם גישה.

במפגש הראשון ביניכם בחרו את אחת הבעיות לניתוח במסגרת העבודה. בין השיקולים לבחירה: נגישות למידע, נכונות לשיתוף עולה,  מורכבות הבעיה (בעיה מערכתית ולא פרסונלית), וכדומה.

 

סמינריון במשפטים – משפט פלילי – הקריה האקדמית אונו

הרשימה הינה רשימה כללית של נושאים מרכזיים בדיני ניירות-ערך. הסטודנטים יוכלו להתמקד בעבודה בעניין ספציפי מסוים הקשור לנושאים הללו (או לכל נושא אחר הקשור לתחום שאותו יציע הסטודנט), כך שיכולת הבחירה למעשה רחבה מאוד.

כך לדוגמא – מי שירצה לכתוב עבודה על איסור השימוש במידע פנים יכול:

(א)        לכתוב עבודה המנתחת את גדרי האיסור על שימוש במידע פנים. הוא יכול לבדוק מה נחשב מידע פנים שהשימוש בו אסור, או על מי חל האיסור להשתמש במידע פנים. או

(ב)        לבדוק מדוע בכלל ראה המחוקק לנכון לאסור על השימוש במידע פנים.

מי שכותב עבודה על תרמית יכול:

(א)        לכתוב עבודה על תרמית באינטרנט או

(ב)        לכתוב עבודה על דוקטרינת "תרמית על השוק" (Fraud on the Market)

העבודה מצריכה התייחסות לדין הקיים ולתקנות מכוחו וכן מחקר השוואתי.

 

סמינריון – מבוא לניהול וארגון – המכללה למינהל

שאלה מספר 1

קראו את הקטעים הבאים מתוך ראיון שערך גיא רולניק, מייסדו ועורכו של עיתון TheMarker  עם דב סיידמן ,מומחה לתרבות ארגונית ,שפורסם ב01.0.02.

"ערכנו מחקר עצמאי, סטטיסטי ומתוקף שכלל תצפיות של למעלה מ-71 אלף עובדים. על פי התצפיות האלה הסקנו שיש כיום שלושה סוגים של ארגונים:

  1. ארגונים של "צייתנות עיוורת "– בהם העובדים מצייתים לכללים, "כי ככה זה ."בבחינת – תעשה את זה כי אני אומר לך, אם תשאל 'למה' אני אגיד לך – 'ככה.'
  2. ארגוני "הסכמה מרצון "– זאת הקטגוריה הנפוצה ביותר והיא מאוד רציונאלית ,בה כולם משחקים לפי הכללים – ומי שמשחק לפי הכללים מתקדם. ארגונים אלה ממוקדים בהצלחה ויש בהם לא רק הפחדות ומקלות, אלא גם בונוסים וגזרים.
  3. ארגוני "משילות עצמית"- ארגונים אלה מבוססים על ערכים ועקרונות. אנחנו עושים את זה כי זה הדבר הנכון לעשות ותוך כדי אנחנו עושים כסף. זאת קטגוריה שעוסקת במשמעות ועשיית שינוי בעולם. בארגונים אלה העובדים נוהגים בצורה מסוימת לא מפני שהם מצייתים לבוס, אלא מפני שכל התנהגות אחרת תהיה בגידה בעקרונות של עצמם. יש זהות בין ערכי הארגון לערכי היחיד. בארגונים כאלה יש הרבה פחות התנהגות שלילית, פסולה, של עובדים ויש הרבה יותר נאמנות עובדים, שימור לקוחות, פתיחות לרעיונות חדשים, ביצועים פיננסים טובים וכו'. אבל יש כיום רק %7 ארגונים כאלה מסך הארגונים הקיימים."

אלו מבסיסי הכוח יתאימו למנהלים בכל אחד משלושת סוגי הארגונים אותם מציג דב סיידמן ?נמקו

 

לסיכום, עבודות סמינריוניות ב אבחון ויעוץ ארגוני הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות