קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס אדם רובוט אשר נלמד על ידי ד"ר גיא הופמן. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

במבוא מציגים את הפרויקט באופן כללי ומנסים לתאר את חשיבותו – כלומר, העניין שהוא מהווה לחברה ו/או לתעשייה (היבט פרקטי). מדוע הוא רלוונטי בתקופה זו.

 

סמינריון – טרב- ייצור תרבותי במזרח התיכון וצפון אפריקה – אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

פרנקל, י. (2001). מחמד שוכרי רק לחם, רשימת ביקורת. ג'מאעה ז': 163- 172.

שוכרי, מ. (2000). רק לחם. תל-אביב: אנדלוס. עמ' 89- 105.

 

סמינריון במשפטים – דיני מיסים – הקריה האקדמית אונו

לדברי מיכל, הטעם למתן המתנה לאם הקשישה, נבע מדאגתה לצורכי האם. בשנת 2017 היו בחשבון רווחים בסך של 60,000 ₪, והם דווחו על-ידי האמא לשלטונות המס בצרפת – שם היו כאמור פטורים ממס.

בבעלות מיכל חנות בירושלים. התברר למיכל כי הבעלים של המבנה בו מצוי משרד עוה"ד שלה, מעונין לשכור את החנות. מיכל סיכמה עמו, כי הוא יהיה רשאי לעשות שימוש בחנות ללא תשלום, ומנגד, דמי השכירות שהיא משלמת תמורת המשרד, יוזלו ב- 4000 ₪ לחודש.

לדון בהכנסותיה של מיכל, כפי שאלה עולות מהאירוע.

 

חקר האושר – המכללה האקדמית תל אביב-יפו

  1. על אושר ילדי: ביטוי למשחקיות, ספונטניות, אותנטיות והדברים כפשוטם.
  2. על האושר בקשר למקום, בית ,"תבנית נוף מולדתינו", לצד הכמיהה למחוז חפץ שמעבר לים (מסע השחרור להודו, דרום אמריקה, נפאל או אוסטרליה).
  3. על אושר במישור הזמן: עבר (נוסטלגיה), הווה (נוכחות, זרימה, שחרור) ועתיד (תקוות ומטרות).
  4. על הקשר בין אושר ל: עושר, יצירתיות, ערך עצמי, מוות, סבל, חושים, חושניות, מיניות ועוד.
  5. על הקשר בין בריאות נפשית, אינטלגנציה רגשית וחברתית ואושר.
  6. היש גבול לשמחה ולאושר או שמא רצוי לשמור כל העת על איזונים ופרופרציות כדי למנוע את הטירוף?

אמונס, רוברט, תודה! מחקר מדעי חדש מוכיח: הכרת תודה תגרום לכם להיות מאושרים יותר ,מטר, .2008

בורק, יעקוב ,האם שימפנזים חושבים על פרישה, כנרת ,2007.

בילסקי, רפאלה ,מקסם האושר: חקר האושר- משמעויות, תוצאות ומסקנות., כרמל ,2004.

בן שחר, טל ,אושר אפשרי, מטר, 2009. בן שחר, טל ,לבחור באושר, מטר 2013 גלדוול, מלקלום ,מצויינים: ממה עשויה ההצלחה. זמורה-ביתן ,2009. גולמן, דניאל ,אינטלגנציה חברתית- המדע החדש של יחסי אנוש, ספרי עליית הגג ,2006. גילברט דניאל ,להיתקל באושר , מטר ,2007. וייסמן, ריצ'ארד ,מזלך בידך: זה לא במקרה, ספרית מעריב ,2004.

לסיכום, כתיבת עבודות לסטודנטים ב אדם רובוט הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות