קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס אוריינות בחינוך מדעי אשר נלמד ב אוניברסיטת תל אביב על ידי פרופ' מיכל טבח. במסגרת עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

תיאור העבודה המסכמת- ליחידים, זוגות או שלשות

בוחרים 3 מאמרי-מחקר שפורסמו החל משנת 2007 בכתבי עת שפיטים בתחום החינוך. (יש לקבל את אישור המרצה על המאמרים שנבחרו! כדי לקבל אישור יש לשלוח במייל את הרישום הביבליוגראפי של המאמרים שנבחרו. כלומר, לא שולחים את המאמרים עצמם!!).

המאמרים שבחרתם צריכים להיות קשורים, לדעתכם, לפחות לאחד המאמרים שהוצגו במהלך הקורס על פי בחירתכם.

קשר – במובן הרחב של המילה: המשך או הרחבה של רעיונות / שיטות מחקר שהוצגו באחד המאמרים, התנגדות לעמדה שהוצגה, מחקר מקביל בתחום תוכן / דעת אחר, וכו… (במקרה של ספק ניתן לשאול את המרצה).

מבנה העבודה:

א.         מבוא קצר המציין מיהו המאמר(ים) מהקורס אליו קשורים המאמרים שנבחרו, ומהו סוג הקשר, ומדוע בחרתם בקשר זה.

ב.         תיאור תמציתי של כל אחד מהמאמרים שנבחרו. (4 עמודים: אחד לכל מאמר מהשלושה ועוד אחד מהקורס).

ג.          התייחסות הקושרת בין שלושת המאמרים שנבחרו והמאמר(ים) של הקורס. (זהו המרכיב המרכזי בעבודה. נא התייחסו אליו בהתאם!).

ד.         רפלקציה אישית: (עד עמוד לכל סטודנט)

o          האם למדתי משהו חדש במהלך הכנת העבודה המסכמת; אם כן – מה?

o          משוב קצר לגבי הקורס כולו – מהם שני המאמרים שמהם למדתם הכי הרבה? פרטו.

o          רציתי לומר ש …….

 

משפט פלילי – הקריה האקדמית אונו

  1. גבולות המשפט הפלילי- החלת עקרונות כלליים של דיני העונשין, השוואה לעבירות דומות בנסיבות אחרות: לדוג' – גניבה בידי עובר להשוות לגניבה אחרת, האם נקבעו סטנדרדי התנהגות?

או: נושא הסיוע, שותפים במשפט הפלילי בכלל ובעבירות צווארון לבן בפרט.

  1. החלטה בדבר הפעלת ההליך הפלילי – שימוע, הגשת כתבי אישום באקלים של זיכויים. (התערבות בג"צ בהחלטות יועמ"ש)
  2. הפעלת ההליך הפלילי- מדוע נגמרים כל כך מעט מקרי עבירות צווארון לבן בהרשעה.
  3. המחשבה הפלילית הנדרשת בעבירות צווארון לבן – האם ממשית? כיצד תבחן?
  4. מיהו הפושע? אחריות אורגנים בתאגיד (לדוג': פס"ד יפת: רישום כוזב במסמכי תאגיד. האם יחול על רו"ח?)
  5. האם עבירות צווארון לבן צריכות להיות מוגדרות כפשע? נזק מועט לקורבן, אין אלימות, והציבור ככלל אינו חושש מפניהן.

 

כתיבת עבודות לסטודנטים – מבוא לארגון ולניהול – המרכז האקדמי ויצו חיפה

"רק כעצמאית אני יכולה, יחד עם צוות הרופאים במרפאה שגם הוא במעמד עצמאי, לקחת את המרפאה לכל מקום ולעשות שינוי בהתנהלותה1 פעם בחודש אנו מחליטים לשים דגש על תחום רפואה אחר1 למשל, זימנו להדרכה מטופלים שפרופיל השומנים שלהם לא תקין1 בחודש אחר החלטנו לשים דגש על חולים סוכרתיים או כאלה שסובלים מיתר לחץ דם או תפקוד ריאה, חולים מורכבים שמרותקים למיטה, או ילדים1 במרפאה אחרת, האחות העצמאית החליטה להזמין את ההורים כדי לתת להם הדרכה על מתן עזרה ראשונה לילדיהם1 מעמד העצמאי מאפשר לאחות חופש מחשבה, יצירתיות יכולה למנף תחומים שלא טופלו מספיק, לדעתנו1 כעצמאית, אני מרגישה שהסידור הזה תורם להתפתחות המקצועית שלי ולקשר האישי שלי עם המטופלים1 אני מקבלת פידבקים רבים יותר מהמטופלים, מהרופאים וגם ממכבי1 עם זאת, אין לי חופש מוחלט, הכל חייב להיעשות בתיאום עם המטה של מכבי."

אם התגמול כעצמאית גבוה יותר, לא שווה לך לעבוד רק במעמד זה, בלי החלק שבו את שכירה?

 

סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות – ניהול שינוי ופיתוח ארגוני – המכללה למינהל

רפלקציה תיאורטית של השימוש במודל בחברה:

-הסבירו את הסיבה לבחירת המודל בשביל השינוי בחברה.

-הסבירו את תהליך הניתוח של החברה דרך פרספקטיבת המודל.

-מהי המטרה הספציפית של השינוי הפוטנציאלי?

-לייעל את הארגון?

-אפשר לדבר על שיפור הניהול של המנהלים בחברה.

-אפשר לכתוב הוראות הטמעה של השינוי בחברה למנהלים. האם אפשר לעשות זאת על ידי הדרכת המנהלים ולאחר מכן העובדים, לדוגמא?

-כיצד ישפיע השינוי על החברה בטווח הקצר? הבינוני? הרחוק לדעתכן?

 

לסיכום, הכנת עבודות אקדמיות ב אוריינות בחינוך מדעי הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות