קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס אידיאולוגיה, ביקורת וחינוך אשר נלמד ב מכללת לוינסקי לחינוך על ידי ד"ר אוהד דוד. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

1). לבחור יחידת לימוד (שיעור עד שני שיעורים) מתוך ספר לימוד/ מדריך למורה/ חוברת המציעה או מסכמת תוכנית בית ספרית/ חוברת של תוכנית ניסיונית וכדומה. יחידת הלימוד הזו אף עשויה להיות רב תחומית בהגדרתה.

חשוב ביותר: לצרף צילום של יחידת הלימוד הקיימת לעבודה.

3). בחלק השני של העבודה לנתח את יחידת הלימוד הזו מנקודת המבט של אידיאולוגיות החינוך: מהי האידיאולוגיה החינוכית על בסיסה כתובה יחידת לימוד זו?

לנתח את יחידת הלימוד ולהסביר את האידיאולוגיה החינוכית על בסיסה היא נבנתה תוך שימוש בלפחות 2 פריטים ביבליוגרפיים. בעת הניתוח להתייחס לסוגיות כגון:

כיצד יחידת ההוראה המסוימת הזו מקדמת את החזון (=האסכטולוגיה) של האידיאולוגיה על בסיסה היא כתובה?

מהן האסטרטגיות (=דרכי ההוראה) בהן משתמשת המורה ביחידת ההוראה הזו, ומדוע דווקא אסטרטגיות אלה מצויות בהלימה להשגת המטרות החינוכיות על פי האידיאולוגיה הזו?

מה מצופה מן התלמיד לעשות במסגרת יחידות ההוראה הללו? האם התלמיד נדרש להפיק תוצרים מסוימים, ואם כן – מהם?

מה מקומה (אם בכלל) של חשיבה ביקורתית במסגרת יחידת ההוראה כפי שהיא כתובה?

4). בחלק השלישי של העבודה לבחור שתי אידיאולוגיות חינוכיות אחרות, "מתחרות" לזו שעל בסיסה כתובה יחידת ההוראה, ולהסביר–

א). את הביקורות שאידיאולוגיות אלה היו מפנות כלפי התוכנית כפי שהיא כתובה;

ב). קווי מתאר עקרוניים, כיצד כל אחת משתי האידיאולוגיות הללו הייתה מציעה ללמד את הנושא.

 

כתיבת סמינריון – דיני תכנון ובניה – סוגיות מתקדמות – המכללה למינהל

  • להתמקד בשאלה – אצטדיוני כדורגל – הקצאה מסוימת(שטח קרקע) (מימון)
  • מבחינת רשות מקומית – ענייני רעש
  • מי הסמכות שיכולה לאשר את זה?
  • להתחיל למה צרכי ציבורית עירונית
  • אירופה – השוואה לאיך והאם התפתח
  • העלאת הפריפריה
  • אמיר בן פורת – כדורגל שפה קשה

 

מאמרים אקדמיים – פסיכולוגיה חברתית – ד"ר צפריר בלוך-דוד

  1. אם המקרה המתואר בכתבה משקף את אחת ההטיות המוכרות, יש להסביר כיצד ההטיה באה לידי ביטוי בכתוב, מה הגורמים לה, מה התועלת והנזק שבהטיה הזו, האם ניתן להימנע ממנה.

 

חינוך בישראל במבט וירטואלי –  אוניברסיטת חיפה

  1. פעילויות חינוכיות וחברתיות (בולטים וייחודיים לבית הספר: טיולים שנתיים, שיחה עם אומן, פעילויות הורים, סמינר דמוקרטיה, וכדו').
  2. טיפול באוכלוסיות מיוחדות (חינוך מיוחד, לקויי למידה, מחוננים).
  3. קשרים וחיבורים עם גורמי חוץ (בתי ספר אחרים, מועצה מקומית, עמותה מסייעת, זיקה לארגון גג, מקומות עבודה וכו').
  4. הצלחות בית ספריות (מדדים להצלחה, מי מחליט עליהם, והאם יש לבית הספר "הצלחות" על פי הגדרות אלו).
  5. מקורות מימון
  6. כיווני התפתחות מתוכננים
  7. ניתוח האתר הבית ספרי:
  8. נספחים- ראיונות, חומרים בית ספריים, תעודות בית ספריות.

 

לסיכום, עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות ב אידיאולוגיה, ביקורת וחינוך הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות