איך בוחרים כותב עבודות מקצועי

כותב עבודות מקצועי

לכל כותב עבודות אקדמי יש התמחות שונה, כמו שיש סוגים שונים של מוסכים  (פחחות, חשמל, גיר, כיוון פרונט וכו) כך לכל כותב עבודות מקצועי יש תחומי התמחות שונים והכל בהתאם לתחומי הלימוד, הנטייה הטבעית והניסיון הנצבר של הכותב.

תחומי הלימוד

זהו כנראה הפרמטר החשוב ביותר לבחירת כותב העבודה, שכן לא נרצה שכותב בעל רקע אקדמי בסוציולוגיה יכתוב עבודת מחקר לתואר שני בכלכלה. עם כל הכבוד הראוי, צריך את הרקע הנכון על מנת לכתוב עבודה סמינריוניות איכותית.

כבוגר תואר ראשון בכלכלה (חד חוגי) ותואר שני במנהל עסקים (MBA) אני מסוגל להתמודד ולהביא ערך מוסף לעבודות בתחומים של כלכלה, מנהל עסקים, מימון, מדעי החברה, סטטיסטיקה, אקונומטריקה, שיווק, תקשורת ונושאים כלליים אחרים. מבחינת מדע הכלכלה, זהו מדע שמהווה חלק ממדעי החברה ולכן מתעסק בהתנהגות אנושית ובצרכים אנושיים ולכן מהווה בסיס טוב לעבודות.

הנטייה הטבעית

לא כל בני האדם נולדו זהים ועל כך אין מחלוקת. חלק מהאנשים הם עם יכולות יותר אנליטיות וחלקם עם יכולות הומניות יותר ולכל אחד יש את הנטייה הטבעית שלו. יכולות אנליטיות חשובות יותר לעבודות סמינריוניות בתחומי מנהל עסקים, מימון, כלכלה ובכלל עבודות מחקר שיש בהם שימוש בסקרים או בטבלאות נתונים. כותב אנליטי יודע לעבוד עם נתונים טוב יותר, יודע להגיע לתוצאות טוב יותר באמצעות משוואות אקונומטריות או רגרסיות וכדומה. כותב אנליטי ידע לנסח באופן מחודד וברור יותר את השערת המחקר ואת שאלות המחקר. לעומת זאת, כותב הומני טוב יותר לעבודות איכותניות שבהן יש שימוש בהיקף מצומם בלבד על נתונים אמפיריים ועיקר העבודה מסתמך על סקירה ספרותית. כותב הומני יודע להרחיב את הנושא במילים ולמלא תוכן מתוך מאמרים בצורה טובה ורציפה.
ככותב מקצועי, הנטייה הטבעית שלי היא לכיוון היכולות האנליטיות כך שאני יותר טוב בעבודות מחקר עם נתונים ומבנה סטטיסטי. עם זאת, הכישורים ההומניים שלי הם ברמה גבוהה ביותר ואני מסוגל לכתוב סקירות ספרותיות ברמה הגבוהה ביותר.

הצטרפו עוד היום ללקוחות Write2Me

נסיון נצבר

כל בוגר תואר ראשון התנסה בכתיבת עבודה אקדמית, ועדיין יש הבדל גדול בין כתיבת עבודה מקצועית לבין כתיבת עבודה כסטדונט. כסטודנטים אנחנו מעורים בקורס, מבינים את דרישות המרצה ואיך צריכה להראות העבודה. ככותב מקצועי המציאות הזו היא פריווילגיה שלא קיימת. אני לא יושב בקורס במקום אף אחד מהסטודנטים שלי ובעצם מהמעט שהסטודנט מעביר כחומר להסתמכות אני אמור לקלוע למטרת המרצה בקורס. זה ידע שנצבר ובעל חשיבות רבה ואף יכול להביא לפסילת עבודות במקרה ולא נעשה בידע שימוש נכון.

ככותב מקצועי אני עוסק בכתיבת עבודות החל משנת 2012, וכתבתי במסגרות השונות כמות עצומה של עבודות ולכן אני יכול להתאים עצמי לדרישות הקורס באופן יותר מותאם ולהבין היטב מה מתבקש ממני ככותב.

לסיכום, לכותבים השונים יש תחומי התמחות שונים ומשונים הנובעים מתחומי הלימוד שלהם, נטייתם הטבעית לעבודות הומניות או אנליטות ומניסיונים המקצועי. ככותב מקצועי אני בעל תחומי לימוד מתחום כלכלה, מנהל עסקים(MBA) ומדעי החברה. הנטייה הטבעית שלי היא אנליטית יותר, אך גם הכישורים ההומניים הם ברמה גבוהה ביותר. מבחינת הניסיון שלי ככותב אני עוסק בתחום מספר שנים ויצא לי לכתוב כמות מאוד גדולה של עבודות אקדמיות, דבר המאפשר לי לחסוך בעלויות עבור הסטודנטים ולהביא להישגים גבוהים יותר.

צרו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר ולהתרשמות

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות