מה משפיע על המחיר עבודה סמינריונית ועבודה אקדמית

מחיר עבודה סמינריונית הוא לא קבוע ומושפע מפרמטרים רבים. פעמים רבות כשפונים אלינו סטודנטים הם מתארים את המטלה שנתבקשו לעשות במשפט אחד או שניים וישר קופצים לשאלה “כמה זה יעלה?!”. התשובה לצערנו  היא לא כזו פשוטה,ומורכבת משני פרמטרים עיקריים – שעות העבודה שכותב העבודה צריך להשקיע על מנת לסיים את העבודה האקדמית באיכות הנדרשת והזמינות של הכותב לבצע את העבודה הסמינריונית במסגרת לוחות הזמנים של הקורס. 

חישוב שעות העבודה

כל עבודה אקדמית דורשת שעות עבודה רבות וזה המרכיב העיקרי בעלות העבודה. כמו כל בעל מקצוע, הכותב מעריך את כמות השעות הנדרשת על מנת לבצע את העבודה ומכפיל בערך השעה שלו ומכאן בעצם נגזר עלות העבודה הבסיסית. הפרמטרים העיקריים לקביעת שעות העבודה הם:

– מספר עמודי התוכן שצריך לכתוב – בעבודה תיאורטית לנושא חשיבות גבוהה יותר שכן מדובר בעמודי תוכן נטו. אין המדובר בעמודים של נספחים או בביבליוגרפיה, אלא במספר העמודים בפועל אותם יש צורך למלא בתכנים. יש מרצים שאפילו מבקשים מספר מילים מינימאלי. פרמטר זה הוא אחד החשובים ביותר לקביעת המחיר ולכן חשוב מאוד לשים לב לאורך כל הדרך שאנחנו סגורים לגבי מספר העמודים, רווח בין השורות,  וגודל הפונט.

– מספר המקורות הבבילוגרפיים – ככל שהכותב מתבקש לקרוא ולהסתמך על מקורות בבילוגרפיים ומאמרים רבים יותר זמן העבודה הולך וגדל. זה נכון במיוחד לגבי מאמרים “לא שיגרתיים” מבחינת גודל ונושא או בכלל לגבי מאמרים שהם לא כל כך קריאים.

– תהליך הגשת העבודה – יש הבדל גדול בין מצב בו המרצה רוצה להיות מעורב בכתיבת העבודה ולכן יש כל מיני פגישות ביניים לבין מצב שפשוט צריך להגיש את העבודה עד המועד שנתבקש. מבחינת הכותב, מעורבות גבוהה של המרצה אינה רצויה שכן הוא עשוי לבקש לשנות ולעצב את העבודה כראות עיניו, לשנות תכנים שכבר נכתבו או להחליף מאמרים שכבר נקראו.
טיפ קטן: תמיד תבחרו מנחה סמינריון שרוצה שיציקו לו כמה שפחות. ככה הוא יציק לכם כמה שפחות.

– נושא העבודה הסמינריונית –  במידה ומדובר בנושא קרוב אל הכותב יותר מבחינת התכנים או שכבר כתב עבודות דומות בעבר יהיה לויותר קל לבוא לקראת הסטודנט בהצעת המחיר.  קיימים גם נושאים שאינם פופולאריים ולכן לא ניתן יהיה לטפל בהם בשל חוסר היכרות מספקת עם התחום. באופן כללי עבודות סמינריוניות אמפיריות יקרות יותר בשל הדרישה לידע מקצועי נרחב יותר.

כמובן שישנם פרמטרים רבים נוספים שעשויים להשפיע על מחיר העבודה, אולם השפעתם לרוב תהיה לא משמעותית.

הצטרפות למועדון לקוחות write2me

זמינות הכותב

הכותבים הם אנשים עובדים, כמו כולם וחשוב להם לבצע עבודות באיכות טובה בהתאם לסטנדרטים של Write2Me. כל עוד אני הכותב יכול לשלב עבודות האקדמיות שמגיעות אליו בסדר יום העבודה הרגיל ולהספיק לסיים את העבודות הסימנריוניות בזמן המחיר הוא סטנדרטי ורגיל לחלוטין. הזמינות הכותבים תלויה בשני פרמטרים עיקריים

מה משפיע על המחיר עבודה סמינריונית ועבודה אקדמית

התקופה שבה נעשית הפניה – בתחילת סמסטר אף אחד לא לחוץ ולסטודנטים יש זמן בשפע. לכותבים זה הזמן לצאת לחופשה ארוכה עד שהסמסטר יתקדם. בתקופה זו מכיוון שרוב העבודות כבר הוגשו הכותבים צריך להתאמץ למלא את סדר היום שלהם בעבודה, קל יותר לקבל מחירים נוחים ואפשר לקבל עד 30% הנחה עבור עבודות סמינריוניות, גם אם יש צורך להגישן עוד מספר חודשים ויותר. לעומת זאת, מי שמגיע בתקופת המבחנים ותקופת הגשת העבודות מוצא מולו מציאות אחרת. הרבה פעמים מוצא הכותבים עמוסים בעבודות ולכן המחיר גדל בהתאם. לא אחת קורה שבלית ברירה אנחנו נאלצים לדחות בקשות של סטודנטים לכתיבת עבודות בשל עומס.

– דחיפות העבודה האקדמית – עבודות שיש להגישן עוד תקופה של יותר מחודש תמיד יזכו לתמחור נוח יותר, כי ניתן לתכנן את לוחות הזמנים ולעבוד עליהם בלי לחץ. מצד שני, כאשר מגיעים, ותמיד זה קורה, סטודנטים שמבקשים עבודה ברגע האחרון מהיום למחר צריכים להבין המחיר הוא לא זהה. ברגע שהכותב מתבקש לכתוב מטלות עד אור הבוקר בשביל שהסטודנט יהנה ויעמוד בדרישות האקדמיות שלו אז יש לזה מחיר. בעבר היינו פשוט מוותרים לא לוקח עבודות שכאלה, אבל מכיוון שלפעמים מדובר בלקוחות קבועים ולפעמים זה באמת מקרה חירום אז אנחנו כן מקבלים עבודות בדקה ה-90, אבל תוספת המחיר יכולה להגיע ל-50% ממחיר העבודה המקורי.
טיפ קטן: נרשמת לסמינריון? כבר עכשיו רואים שאין סיכוי שתגיעו לזה? צרו קשר כמה שיותר מהר על מנת להבטיח לעצמך עבודה סמינריונית במחיר סביר. אל תגיעו לדקה ה-90 כי לא בטוח שנוכל לקבל אתכם ואז הבלאגן יתחיל.

לסיכום, קיימים שני גורמים עיקריים המשפיעים על מחיר עבודה סמינריוניות:

1. הנתונים היבשים של העבודה: נושא, קורס, מספר עמודים ומספר מקורות בבילוגרפיים – מנתונים אלו ניתן להעריך כמה שעות עבודה יש להשקיע בעבודה.
2. זמינות הכותבים  – סטודנטים שפונים בתחילת סמסטר מקבלים הצעות מחיר נוחות יותר וככל שבאופן כללי מועד ההגשה של העבודה רחוק יותר המחיר יהיה נוח יותר, ולהיפך.

ואם המחיר הוא באמת הדבר החשוב ביותר עבורכם, אז בדיוק בשביל זה יש את עמוד מחירי עבודות לדוגמא.

צרו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר ולהתרשמות

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות