קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס אנרגיה שינויי אקלים וחברה אשר נלמד ב המרכז הבינתחומי הרצליה. במסגרת הכנת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

– דיון בסוגיה בהקשר של משק הישראלי, תוך הצגת העובדות העיקריות והמרכזיות לגבי התחום, וטיעונים בעד/ נגד בדגש על הפרספקטיבה של ישראל ותוך שימוש בנתונים מישראל.

נושא העבודה של כל קבוצה הוא נושא הדיבייט, אותו יש להתאים לישראל, לפי הטבלה שלהלן:

  1. האם ישראל צריכה לעשות שימוש באנרגיה גרעינית להפקת חשמל?

? Is Nuclear Energy Worth the Risk.1

 

סמינריון – יישום בקהילה א' וב' – ד"ר מרים גולן

Abraham, R. (2005).The importance of the artwork. In: R. Abraham, When words have lost their meanings: Alzheimer's Patients communicate through art (Pp. 10-13) London: Praeger.

Bannister, A. & Huntington, A.(2002) Communicating with children in adolescents: Action for change.  London: Jessica Kingsley Publishers.

Howie, P. Prasad, S.  & Kristel, J. (2013). Why art therapy works?. In: P. Howie. S. Prasad and J. Kristel (Eds.). Using art therapy with diverse populations crossing cultures and abilities. (Pp. 35-41). London: Jessica Kingsley publishers.

Hinz, L. (2010). Historical perspectives and foundations. In: L. Hinz. Expressive therapies continuum: A framework for using art in therapy. ( Pp. 145-165). New York: Routledge.

Oster,  G. &  Gould, C. (2004). Using drawings in assessment and therapy: a guide for mental health professionals. New York: Routledge.

 

כתיבת עבודה סמינריונית בתשלום – מבוא לאקונומטריקה – אוניברסיטת תל אביב

ב. מהו לטענת החוקרים היתרון של מאמר זה על מאמרים קודמים בתחום?

ג. איך תצפית מוגדרת במאגר נתונים?

ד. החוקרים התמקדו במספר ממדים של מרחק מבית הפושע – מה הם היו? מה היה ההגיון שעמד מאחורי החלוקה הזאת?

ה. למה כדאי להריץ מודל רגרסיה נפרד לתקופה של לפני ההגעה של הפושע לשעבר לשכונה?

2.) חלק ב' – סטטיסטיקה תיאורית: להציג את האינטואיציות לתוצאות שתצפו לקבל, ללא שימוש ברגרסיות .בהתאם לשאלת המחקר – הקשר בין מעבר של פושע לשכונה על מחירי הדיור באזור – ביחרו והציגו את הגרפים והחתכים שעשויים להתאים לשאלת המחקר, וכמו כן ביחרו את המשתנה התלוי שלכם (האם להציגו בצורה לוגריתמית?).

א. הראו גרף לאורך שנים של המשתנה המוסבר (הממוצע) כפונקציה של הזמן.

ב. הראו בצורה גרפית את הקשר בין המרחק מביתו של פושע לבין המחיר הממוצע של הבית. העזרו במשתנה rounded_distance לחישוב המחיר ממוצע לפי מרחק.צרו את הגרף הזה פעמיים, פעם אחת עבור דירות שנמכרו עד שנתיים אחרי שעבר אליהן פושע (Post=1( ופעם שנייה עבור דירות ששנמכרו עד שנתיים לפני שעבר אליהן פושע post=0)). תנו פרשנות לגרפים שקיבלתם.

לסיכום, כתיבת עבודות אקדמיות ב אנרגיה שינויי אקלים וחברה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות