קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס אסטרטגיה עסקית אשר נלמד על ידי ד"ר מיכאלה אלרם. במסגרת כתיבת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר אסטרטגיה עסקית – ד"ר מיכאלה אלרם - כתיבת סמינריון בתשלוםהנלמד.

א.) בהתבסס על הארוע- בנו את האסטרטגיה של אסוס עד עכשיו:

  1. רקע על החברה.

 

כתיבת סמינריון בתשלום – דיני חוזים – פרופ' חנוך דגן

בסיום הפגישה צילם אמיר בווטסאפ את המסמך ושלח אותו לעורך דינו, בליווי ההודעה הבאה:

"בשעה טובה דני ואני סגרנו את העניינים. תנסח לנו משהו מסודר לחתימה". אמיר הראה לדני את ההודעה ששלח. לאחר מכן לחצו דני ואמיר ידיים. דני ציין בפני אמיר שברצונו לשפץ את הדירה לצורך הפיכתה לקליניקה, ואמיר השיב שהוא מכיר קבלן מצוין ושהוא יעביר לדני את פרטיו, "אחרי שנחתום".

כעבור שבוע, ביום 1.1.2018, קיבל דני במייל טיוטת חוזה מעורך דינו של אמיר. בחוזה צוין כי 500,000 ש"ח ישולמו על ידי דני במועד חתימת ההסכם ויתרת התמורה-  1,000,000 ש"ח- כחודש לאחר מכן. דני השיב כי הסדר תשלום כזה נוגד את ההסכמה בין הצדדים, וביקש לפרוש את תשלום יתרת התמורה לשני תשלומים לפחות. בשעה שהמתין לקבלת תשובתו של אמיר, דיווח דני לרשויות המס על העסקה עם אמיר ופנה לעורך דין לשם רישום הערת אזהרה על הדירה לטובתו.

ביום 2.2.2018 קיבל דני מייל נוסף מעורך דינו של אמיר. במייל צוין כי לנוכח אי ההסכמה ביניהם בנוגע לפרישת התשלומים אין טעם בהמשך המשא ומתן ובחתימה על חוזה. דני השיב שכבר יש ביניהם חוזה ושהוא החל לפעול למימוש העסקה.

 

סמינריון בחינוך – מבוא לסיפורת אמריקה הלטינית – האוניברסיטה העברית בירושלים

Art is nothing other than the expression of that astonishment, which generates the impulse to share with others what the artist has perceived as extraordinary…”.

)Fernández Moreno, C., “What is Latin America?”, 1980, pp. 15-16(

כיצד באה לידי ביטוי הטענה של פואיג באפיון הדמויות הראשיות (נשים וגברים) בספרו טנגו שברון הלב?

 

למידה, הוראה והערכה – ד"ר ורד רפאלי

ב. נכונות לצאת מאזור הנוחות.

ג. הקשבה לדברי האחר.

ד. השהייה של תגובות אימפולסיביות.

ה. מעורבות בשיח ותרומה לקבוצה מהידע, ההתנסויות והתובנות שלך.

ו. סבלנות לדעות ולרעיונות שונים.

ז. הכלה של מצבי תסכול, סבלנות כלפי אי וודאות.

ח. העברה של רעיונות מהקורס לעולם האישי והמקצועי.

לסיכום, סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות ב אסטרטגיה עסקית הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות