קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס אתיקה בעסקים אשר נלמד ב האוניברסיטה הפתוחה. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

1.) א. בחרו מבין שלושת המיתוסים שהכרנו את המיתוס המייצג בצורה הטובה ביותר את תגובת תעשייני המזון. הסבירו כיצד משתקפים מאפייני המיתוס שבחרתם באירוע, והמחישו כיצד באה לידי ביטוי בעיית "הדלת המסתובבת" לגביו.

ב. מה יוכל לעצור את תנועת "הדלת המסתובבת"- בדוגמא המוצגת?

2.) הדגימו את חולשות הארגון העסקי כתחליף מוסר באמצעות האירוע המוצג בשאלה.

3.) הדגימו את חולשות השוק כתחליף מוסר באמצעות האירוע: "מסמרס לסומליה: סחר בפסולת מסוכנת".

4.) לפניכם ארבעה היגדים המבוססים על חומר הלימוד. קראו בעיון את ההיגדים וענו האם ההיגד הוא נכון או לא נכון.

א. בנימוק השיווקי שהציגה הנהלת פורד להצדקת התעלמותה מבעית הבטיחות של הפינטו יש ביטוי ל"כביסה מוסרית".

ב. דאגת ההנהלה לרווחת העובדים בגוגל מבטיחה את השליטה בהם. (אירוע תרבות חזקה בפעולה: להיות גוגלר).

ג. כאשר דיווח ותיעוד בארגון הופכים מאמצעי למטרה בפני עצמה- ניתן לראות בכך בעיה של הארגון הביורוקרטי המכשילה את פעולתו.

ד. הכשל המרכזי בניסיון לטפח את האתיקה באמצעות תכנית אכיפה הוא שהתכנית מעודדת חישובים כלכליים במקום לעודד מחויבות מוסרית.

 

סמינריון – סמנטיקה של לשון המקרא – ד"ר עדינה מושבי

  1. מיינו את הפסוקים שבכל קבוצה- לפי הערכיות החבירית של המשפטים, עם ציון של המרכיבים התחביריים הרלבנטיים (למשל: נושא, מושא ישיר, מושא עקיף עם "ל", וכו'), בלי להתייחס לתיאורים. ציינו מקרים של השמט- לעומת מקרים של מושא/נושא סתמי.
  2. זהו את הערכיות הסמנטית והתפקידים הסמנטיים של קבוצת הפסוקים. (אם הגעתם למסקנה שבפסוק מסוים הערכיות הסמנטית השתנתה, או שהתפקידים המסנטיים השתנו, זה סימן שהפסוק לא שייך לקבוצה זו). במקרה כזה ניתן לבחור בין האופציות הבאות:

א.) להכניס את הפסוק לקבוצה אחרת שכבר קיימת עם משמעות שונה.

 

מאמרים אקדמיים – הערכת התפקוד בארגון: התפתחות ושינוי – האוניברסיטה הפתוחה

1.) א. במאמר מתוארת שיטת הערכת תפקוד – Social goal sharing. מהם השלכות יישום הערכת תפקוד זו על הגורמים הבאים:

  1. פוליטיקה ארגונית
  2. תרבות ארגונית?

2.) קראו את המאמר:

Oldroyd, J.B., Morris, S.S. (2012). Catching Falling Stars: A Human Resource Response to Social Capital’s Detrimental Effect of Information Overload on Star Employees. Academy of Management Review, 2012, 37(3), 396–418.

א. מה הדומה והשונה מבחינת הערכת התפקוד המוצעת במאמר לבין זו המוצעת בשאלה 1?

לסיכום, הכנת עבודות אקדמיות ב אתיקה בעסקים הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות