קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס אתיקה ואחריות חברתית אשר נלמד ב הקריה האקדמית אונו. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

הוכח הכרת התיאוריות המרכזיות בתחום האתיקה והרלוונטיות שלהם לתחום העסקים.

 

סקירה תיאורטית – מנהל ומדיניות ציבורית – המכללה האקדמית ספיר

הכוונה לשאלה 3:

ד. הזכות לקיום בכבוד:

.I האם היא קיימת?

  1. II. מה התוכן שלה?

III. האם המדינה יכולה לקבוע את התוכן?

 

סמינריון במשפטים – דיני תאגידים – הקריה האקדמית אונו

1.) חברת "המעמיק בע"מ" עוסקת בתחום החפירות והביצורים (להלן: "המעמיק"). המעמיק קיימה קשרי עבודה הדוקים עם חברת "המבצר בע"מ" (להלן: "המבצר") במשך כעשרים שנה, כשהמבצר מספקת למעמיק ציוד מכאני לביצוע החפירות והביצורים ושירותי תיקונים:

א. האם ניתן לתבוע את מנהליה של חברת המעמיק?

ב. דונו בטענות התובעים- חברת המבצר.

ג. מה צפויה להיות טענתכם?

ד. מה צפוי לטעון שין בתגובה?

 

מבוא למכשור רפואי – המכללה האקדמית לישראל ברמת גן

  • מנשמי CPAP- שימושים בהנשמה ובטיפול בהפרעות שינה.
  • ECG ,EMG ,EEG.
  • חל איסור מוחלט על שימוש בויקיפדיה!
  1. מבנה העבודה:
  • הקדמה- רקע רפואי ותיאור הבעיה בה המכשור מטפל.
  • גוף העבודה- מבנה המכשיר, מהי הטכנולוגיה עליה מבוסס המכשיר (למשל: US- גלי קול, אם המכשיר הוא עם קרינה לפרט מה זה בכלל קרינה, לחץ, חשמל), יתרונות וחסרונות על פני טכנולוגיות קיימות אחרות- בלי תמונות בעבודה.

 

נוירו-פסיכולוגיה של הקוגניציה – ד"ר מיכל רווה

ב.) מבוא:

  1. אילו טעויות אופייניות למבוגרים וילדים עם דיסלקציית מיקום אותיות?
  2. מדוע עברית וערבית הן שפות שבהן קל יותר לזהות דיסלקציית מיקום אותיות?
  3. מדוע ערבית היא מקרה מעניין כאשר בוחנים את ההשפעה של דיסלקציית מיקום אותיות?
  4. מה היתה שאלת המחקר?

ג.) לגבי חלק 2 (מעמוד 196) שבו התמקדו החוקרות בדיסלקציית LPD התפתחותית:

  1. כמה נבדקים עם דיסלקציה התפתחותית היו ובאילו גילאים?
  2. הנבדקים התבקשו לקרוא בקול רם 122 מילים נדידיות-

א. מה מאפיין מילים נדידיות?

ב. מה היו 4 סוגי המילים ברשימה זו?

  1. מה היה הממצא העיקרי לגבי דיסלקציה התפתחותית?

ד.) לגבי חלק 3 (מעמוד 198) שבו התמקדו החוקרות בדיסלקציית LPD נרכשת:

  1. מה היתה המטרה של בדיקה זו?

ה.) דיון (מעמוד 199):

  1. מה היו מסקנות המחקר?
  2. אילו מילים הן ממליצות לכלול באבחון?

לסיכום, סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות ב אתיקה ואחריות חברתית הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות