קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס אתיקה מקצועית ב' אשר נלמד ב המכללה למינהל על ידי ד"ר לימור זר-גוטמן. במסגרת כתיבת עבודות לסטודנטים אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

ב. החלטות של ועדת האתיקה הארצית בפרשה שהתפרסמו בגיליונות "אתיקה מקצועית." החלטה מספר את13/14 "פרשת איקיוטק" אתיקה מקצועית 60, 10 (2016) מפנה בסופה לכל ההחלטות האחרות בפרשה.

ג. יש לבצע מחקר עצמאי ולאתר את פסקי הדין בתביעות שהגישו לקוחות נגד החברה ועורכי דינה. למשל, רת"ק (מחוזי, חיפה) 54938-06-15 כהן ניסן נ' לגושני (ניתן ב- 3.8.2015).

 

סקירה תיאורטית – מבוא לתרבות הסייבר – ד"ר משה אלחנתי

דוברי האינטרנט עשו שימוש נרחב ובטרמינולוגיה ביולוגית אבולוציונית. שיח זה הציג זיקות הדוקות בין הביולוגיה, הטכנולוגיה והאבולוציה. דוברי הסייבר (בעיקר בשנות ה-90) יש להשתמש בו על מנת להציג את הטכנולוגיות הדיגיטליות והרשתיות כטבעיות והכרחיות ממש כמו האבולוציה עצמה. ובאמצעות המאמרים: Cultural Technologies and the Evolution,  ו The Global Superorganism, כמו גם, בהסתמכות על המקורות הראשוניים יש להציג את השיח, גם נא להדגים את נושאיו, את הגדרת החיים המחודשת שהוצעה במסגרתו ולעמוד על הרטוריקה בה נעשה שימוש על מנת להציג את הרשת עצמה, את מערך המחשבים והאנשים הכרוכים אלו באלו, כמעין ‘global brain’ או collective intelligence.

 

כתיבת סמינריון – דיני תכנון ובניה – סוגיות מתקדמות – המכללה למינהל

  1. האם וכיצד בנייה של אצטדיוני כדורגל תורמים להתפתחות העיר (עסקים, חשיפה, צמצום פשע, סולידריות)? (דוגמא: מערכת סולארית באצטדיון טדי).
  2. האם בנייה של אצטדיוני כדורגל חדשים משפרת את איכות המשחקים/ השחקנים? ואת איכות הצפייה?
  3. השוואה לתכנון ובנייה של אצטדיונים באירופה.

 

אידיאולוגיה, ביקורת וחינוך – מכללת לוינסקי לחינוך

הרץ-לזרוביץ ר. (2001). פדגוגיות ביקורתיות וחדשניות ומקומן בבית הספר הישראלי  בשנות האלפיים. עיונים בחינוך, 5, עמ' 89–133.

טאוב, ג. (1997). המרד השפוף – על תרבות צעירה בישראל (עמ' 209-231; 250-288). תל-אביב: הקיבוץ המאוחד.

להמן-אלקד, א. (2007). הקסם שבקשר: אינטרטקסט, קריאה ופיתוח חשיבה (בעיקר עמ' 45-93). תל-אביב: מכון מופ"ת.

לם צ. (1999). כוח/דעת או תועלת/דעת, חשיבות/דעת, סקרנות/דעת. בתוך: א. גור זאב (עורך). מודרניות, פוסט-מודרניות וחינוך (עמ' 143–164). תל-אביב: רמות.

לם, צ. (2002). במערבולת האידיאולוגיות: יסודות החינוך במאה העשרים. ירושלים: מאגנס.

פרקינס, ד. (2000). נופי החשיבה: מאמרים על חינוך לחשיבה טובה (עורך: יורם הרפז). ירושלים: מכון ברקו וייס.

רוזנוב, א. (1986). יסודות אידיאולוגיים ואוטופיים בחינוך (בעיקר פרק ראשון: מהותה של ביקורת האידיאולוגיה, עמ' 29–48). ת"א: רמות.

שור, א. ופרירה, פ. (1990). פדגוגיה של שחרור. תל-אביב: מפרש.

שרמר, ע. (תשנ"ט). החינוך בין רדיקליות לסובלנות (בעיקר פרקים רביעי וחמישי, עמ' 114-208). ירושלים: מאגנס.

 

לסיכום, כתיבת עבודות בתשלום ב אתיקה מקצועית ב' הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות