בסמינריון איכותני בחינוך, קיים פרק רקע תיאורטי אשר מהווה סקירת ספרות בנוסף לפרק ממצאים איכותני. הכתיבה היא בהתאם לכללי הכתיבה במדעי החברה (APA) וצריכה להפנות למראי מקום של מאמרים בעברית ובאנגלית. אצלנו תוכלו למצוא תמיכה מלאה בעבודות בניהול בינ"ל על ידי צוות כותבים מצטיין במדעי החברה.

פה יש דוגמא יפה להמשך חלק הביבליוגרפיה מתוך עבודה מלאה בנושא שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה

עבודה זו מפורסמת באתר לאחר שקיבלנו הסכמה של בעלי זכויות היוצרים בעבודה לעשות בה שימוש. העבודה לצורך התרשמות ולמידה בלבד. אין להסיק מהאמור כי עבודה זה נכתבה על ידי צוות האתר ובהחלט ייתכן שלא כך הדבר.

ביבליוגרפיה המשך

Hasselbring, T.S., Lott, A.C., and Zydney, J.M. (2006). Technology-Supported Math Instruction for Students with Disabilities: Two Decades of Research and Development. CITED, Center for Implementing Technology in Education, Washington, DC: (www.cited.org).

Hayne, N. & Tabach, M. (2014). When stories and multiple solution tasks meet in a technological environment: The case of equality. Mediterranean Journal for Research in Mathematics Education, 12(1-2), 23-37.

Hershkowitz, R., Schwarz, B. B., & Dreyfus, T. (2001). Abstraction in context: Epistemic actions. Journal for Research in Mathematics Education, 32, 195–222.

Hetherington, L. (2013). Complexity Thinking and Methodology: The Potential of ‘Complex Case Study’ for Educational Research. Complicity: An International Journal of Complexity and Education, Volume 10 (2013), Number 1/2 • pp. 71-85

McMahon, T., (1999) Is reflective practice synonymous with action research? Educational Action Research, 7:1, 163-169.

OECD (2016), Education Policy Outlook: Israel, retrieved August 1, 2016, from  www.oecd.org/education/policyoutlook.htm.

 

Papert, S. (1980). Mindstorms: Children, computers, and powerful ideas. Basic Books, Inc.

Parette, H., Blum, C., Quesenberry, A. The 21st Century Role of Technology for Young Children, in Parette & Blum (eds) Instructional Technology in Early Childhood. Brookes Publishing. Retrieved July 26, 2016 from http://archive.brookespublishing.com/documents/instructional-technology.pdf

ביבליוגרפיה - המשך - שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה
ביבליוגרפיה – המשך – שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה

Roblyer, M. D., & Doering, A. H. (2012). Integrating educational technology into teaching (6th ed.). Allyn & Bacon.

Ron, G., Dreyfus, T., Hershkowitz, R., (2010) Partially correct constructs illuminate students' inconsistent answers. Educational Studies in Mathematics, 75: 65-87.

Ruthven, K., Deaney, R., & Hennessy, S. (2009). Using graphing software to teach about algebraic forms: A study of technology-supported practice in secondary-school mathematics. Educational studies in mathematics, 71(3), 279-297.

Stanford, J., Naidu, J. (2016) Computational Thinking Concepts for Grade School, Contemporary Issues in Education Research – First Quarter 2016 9(1).

Sutherland, R. (1993) Consciousness of the Unknown. For the Learning of Mathematics 13, 1 (February, 1993) 43 FLM Publishing Association, White Rock, British Columbia, Canada.

Withehead, J. (2009) Using a living theory methodology in improving practice and generating educational knowledge in living theories, Educational Journal of Living Theories, Volume 1(1): 103-126.

Yackel, E., Cobb P., (1996) Sociomathematican Norms, Argumentation and Autonomy in Mathematics, Journal for Research in Mathematics Education, Vol. 27, No. 4, 458-477.

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות