קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס בין תיאוריה לפוליטיקה אשר נלמד ב אוניברסיטת אריאל בשומרון. במסגרת עבודות אקדמיות בתשלום אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. קראו את שלושת ההוגים

דאהל, רוברט, א.  1791. האדם הפוליטי. בתוך: ש.נ. אייזנשטדט, ע. גוטמן, י.עצמון  )העורכים(,  מדינה וחברה, כרך א', תל-אביב: עם עובד,  עמ' 133-510.

X8  איי 861013 )במודל(

קימרלינג, ברוך. 1771. בין חברה ופוליטיקה. תל אביב: האוניברסיטה הפתוחה.  עמ' -121129.)במודל(

מיכלס, רוברט.  1791. חוק הברזל של האוליגרכיה. בתוך : אייזנשטדט ש.נ., ע. גוטמן, י.עצמון  )עורכים(.  מדינה וחברה, כרך א', תל-אביב: עם עובד, 199-191.

מאמר 13331

איי 302023  כרך א' x 6

 

דיני משפחה – הקריה האקדמית

חוק אימוץ ילדים, התשמ"א-1981 סעי' 10 ו-16.

  1. חוק אימוץ ילדים (תיקון מס' 8), התשע"א-2010, ס"ח 2268.
  2. חוק מידע גנטי, תשס"א – 2000, פרק ה'1 לחוק .
  3. דברי הסבר להצעת חוק אימוץ ילדים (תיקון מס' 7), התשס"ט-2008, ה"ח הכנסת 268.
  4. ע"א 577/83 היועץ המשפטי לממשלה נ' פלונית, פ"ד לח

 

יזמות וחדשנות חברתית – המרכז ללימודים אקדמיים

  1. אילו שאיפות ותוכניות עתידיות יש ביחס לפיתוח המיזם וקידום מטרותיו?
  2. מה לכם (הסטודנטים) באופן אישי היה הכי מעניין ומשמעותי ללמוד על המיזם ועל האופן שבו הוא פועל?

שאלות נוספות למי שעושה את התרגיל בשלישיה:

ניתוח השוק של המיזם – אנא תמפו ותאפיינו את המתחרים של השירות/מוצר של המיזם. מה ייחודו לעומת מתחריו? ובאיזה אופן המיזם משווק את עצמו כדי להגיע לקהל הלקוחות שלו?

 

סמינריון – מבוא לניהול משאבי אנוש – הקריה האקדמית אונו

  1. בנו תוכנית עבודה עבור מנהלת ההדרכה במרכז. התוכנית צריכה לכלול התייחסות לפרמטרים הבאים:
  • ניתוח עיסוקים (בנוסף- התייחסות לחשיבות, הסבר, מטרות ודרכים לאיסוף אינפורמציה) (20 נק')
  • מיון (3 דרכים למיון אפקטיבי, בדגש על תפקידי הדרכה. היתרונות של כל דרך, כשלים שעלולים להתעורר, ואיך להתגבר עליהם) (20 נק')
  • קליטה (התייחסו באופן ביקורתי לתהליך הקליטה בפועל (נקודות לשיפור, ונקודות לשימור) (20 נקודות)
  1. נסחו מודעת דרושים, לתפקידי ההדרכה במרכז, והסבירו את הרציונל שעומד מאחורי הכתיבה. (20 נק')
  1. למרכז מחפשים מועמדים לתפקידי דוברות. ידוע כי לתפקיד זה BR=0.35 ואילו SR=0.20.
  • בהנחה שיש 5 משרות שצריך לאייש, כמה מועמדים יש כעת לתפקידים הללו ? (5 נק').

האם לדעתך צריך לעשות מיון לתפקיד זה ?

 

עבודה סמינריונית במשפטים – דיני קניין – אוניברסיטת חיפה

ד. בחודש נובמבר 2016, החלה שריפה משתוללת בכרמל. לצערם של הדיירים, הבניין ברח '

האלמוגים 7 נפגע בשריפה .לאחר שתביעתם טופלו בזריזות, התברר שהכספים שקיבלו הדיירים

כפיצוי ממס רכוש לא יספיקו לצורך הקמת הבניין מחדש. הדיירים קיבלו הצעה אטרקטיבית

ביותר מחברת הבניה "אלפא" ואשר לפיה, חברת הבניה תקים עבורם את הבניין מחדש, תמורת

הכספים שקיבלו ממס רכוש לטובת הקמת הבניין, תוך הוספת מרפסות לכל הדיירים ובתמורה ,

יאפשרו הדיירים לקבלן להוסיף קומה נוספת לבניין ובה שתי דירות שיוותרו רכושו של הקבלן .לאחר שערכה הצבעה בנושא, גילתה נציגות הבית המשותף כי בעלי שתי הדירות בקומה העליונה

מתנגדים לתוכנית. נציגות הבית המשותף פנו אליך, עו"ד בתחילת הדרך, על מנת לקבל ייעוץ

משפטי מקיף בנושא. כשבוע לאחר שיחתכם, הודיעו לך מנציגות הבית המשותף, כי אחד מבעלי

הדירות המתנגדות הסיר את התנגדותו וביקשו לקיים עמך פגישה בנושא, על מנת לקבל ייעוץ

משפטי .אנא דונו בטענות הצדדים ובסוגיות הנוגעות להקמת הבניין מחדש.

 

לסיכום, עבודות אקדמיות ב בין תיאוריה לפוליטיקה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות