קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס במחשבה תחילה: עיונים פילוסופיים בחינוך אשר נלמד ב אוניברסיטת חיפה על ידי ד"ר יותם חותם. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

1.) חינוך וביקורת: משרד החינוך הכריז על בית ספרכן כבית ספר ע"ש תיאודור אדורנו הפועל "ברוח התיאוריה הביקורתית" ואתן התבקשתן לנסח את חזון בית הספר.

א. נסחו את החזון הבית ספרי. השתמשו במונחי יסוד, במושגים ובציטוטים מתוך הטקסט "חינוך לאחר אשוויץ" הרלוונטיים להדגשת ייחוד בית הספר.

ב. הציגו שני תחומי לימודי ההכרחיים לבית ספר שזהו חזונו. פרטו את התכנים המרכזיים במסגרת התחומים.

2.) מטרת החינוך:

א. הסבירו את מטרת החינוך לפי שני ההוגים: הומבולדט וניטשה, בהתאם לטקסטים אותם קראנו. התייחסו לסוגיות כמו- חופש, אוטונומיה, תבונה, והיחסים בין היחיד לבין המסגרת של בית הספר.

ב. מיהו לדעתכן המחנך/ת הראוי/ה ומה יכול להיות תפקידו/ה לאור העמדות השונות שכל אחד מהוגים אלו מציג?

 

עבודה סמינריונית בחינוך – אוריינות אקדמית – עפר גת

הם עוברים תהליך שיפוט שבו מבקרים את הידע ואת מה שכתוב בו. מושג כללי. ריכוז השפה המתוארת בנושא, יכולת להעשיר ידע.

  • אינצקולפדיה כללית – ארביב, עברית, בריטניקה, שעוסקות בכל תחומי הידע בעולם.
  1. עבודות מחקר לתארים מתקדמים – עבודות אלו מהווה ידע ועוברות תהליך שיפוט. יתרונן הוא כפול:
  • היתרון הראשון – מצייגות חלק מן הדרישות לכתיבה, את ההליך המחקרי השלם שביצע התלמיד. ומכאן אפשר ללמוד מהם את הרצף המטולוגי, השיטתי.
  • יתרון השני – בפרק סקירת הספרות, סוקר ספרות מדעית. ספרות כללית המצייגת את התפתחות המדעית של התחום. ומכאן אפשר לשאוב מקורות מידע ולהיעזר בו בפרק סקירת הספרות שלנו.

רכיבי החיבור המדעי ומאפייניו:

תולדות המחקר בצורה שטחית – עולם האקדמיה בין המאה ה-14 ל- 19 הייתה חלוקה מתודולוגית (מתודו=שיטה, חלוקה שיטתית ) בשימוש בשיטות המחקר במדעי החברה והרוח לבין המדעים המדויקים.

מדעי החברה והרוח עשו שימוש בשיטות איכותניות שהתבססו לרוב על ניתוחי טקסטים נוצריים חיצוניים לברית החדשה.

במאה ה- 19 קומט אבי הסוציולוגיה המודרנית היה הראשון שאימץ שיטות כמותיות לשם חקירה של תופעות חברתיות.

מלחמת העולם הראשונה המלחמה בה נשבר התפיסה. המחקר הכמותי במגעי החברה מתוך הבנת המגבלה המתודולוגית של השיטה מגביל את השימוש במדדים נחקרים לעד חמישה מדדים.

 

סמינריון – ניתוח דוחות כספיים – המרכז האקדמי פרס

מה תמליץ למנכ"ל לקראת השנה הקרובה מבחינת שיפור מחזורי מכירות, התייעלות בהוצאות  ושיפור הריווחיות בדוחות הכספיים.

לסיכום, כתיבת עבודות אקדמיות בתשלום ב במחשבה תחילה: עיונים פילוסופיים בחינוך הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות