קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס בנייה ירוקה אשר נלמד על ידי דבורה כהן. במסגרת כתיבת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

– השגת מודעות סביבתית, ערכים וגישות הקשורים לתהליכים בנושא הבנייה.

– התייחסות האדם לטכנולוגיה המתקדמת לבין המערכות האקולוגיות.

 

סמינריון – התנהגות צרכנים – המרכז ללימודים אקדמיים

* ניתוח תפיסת הצרכן- תהליך התפיסה, חוק ובר ,קשב הצרכן.

* תהליך חיפוש המידע של הצרכן- חיפוש פנימי ,חיפוש חיצוני, מודל כלכלת החיפוש.

* ניתוח מעורבות הצרכן- מודל Assael/ מודל FCB.

* ניתוח תהליך הערכת חלופות- למידה ורכישת עמדות, תהליך הערכת החלופות, יצירת עמדה על בסיס מידע חלקי, אמות מידה להערכה.

* תהליך הקנייה- תמריצים, אפקט העליונות האסימטרית.

* התנהגות לאחר הקנייה ופיתוח נאמנות- פיתוח נאמנות לקוחות, פירמידת הצרכן, תגובות הצרכן לכשלי הארגון, האסטרטגיות לבניית נאמנות לקוחות.

* מגמות אפשריות להתפתחות עסקית עתידית- מגמות ושינויים בהתנהגות הצרכן.

 

סקירה תיאורטית – פרו סמינר וסמינר אמפירי בפסיכולוגיה – המרכז ללימודים אקדמיים

  1. Clore, G. L., & Huntsinger, J. R. (2007). How emotions inform judgment and regulate thought. Trends in Cognitive Sciences, 11(9), 393-399. Retrieved from http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2483304/pdf/nihms40349.pdf (תדפיס)
  1. Huebner, B., Dwyer, S., & Hauser, M. (2009). The role of emotion in moral psychology. Trends in Cognitive Sciences, 13, 1-6. (תדפיס)
  1. 3. Roediger, H. L., & McDermott, K. B. (2000). Tricks of memory. Current Directions in Psychological Science, 9 .721-321. (תדפיס)
  1. Wright, D. B., Memon, A., Skagerberg, E. M., & Gabbert, F. (2009). When eyewitnesses talk. Current Directions in Psychological Science, 18, 174-178. (תדפיס)

 

ניהול השיווק – המרכז האקדמי פרס

א.) מהי מידת האטרקטיביות של ענף רשתות המזון (סופרים) בישראל ? נתחו בהתאם למודל 5 הכוחות של פורטר. הגדירו את רמת האטרקטיביות ביחס לכל אחד מהכוחות ובהתייחס למכלול הכוחות גם יחד.

ג.) בהתאם למודל הBCG  היכן ממוקמת היחידה העסקית של "סופר קופיקס" בתוך "קופיקס"?

ד.) ערכו ניתוח SWOT  לרשת החדשה – סופר קופיקס.

  1. הכל ב-5: קופיקס מקימה סופרמרקט – 10.11.2014 – YNET כלכלה

לינק לכתבה:

http://www.ynet.co.il/Ext/Comp/ArticleLayout/CdaArticlePrintPreview/1,2506,L-4590111,00.html

  1. איך קופיקס תמכור ב-5 ש'? אריזות קטנות – 10.11.2014 – YNET צרכנות

לינק לכתבה:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4590281,00.html

  1. סופר "קופיקס": הכל בחמישה שקלים – 10.11.2014 – מאקו

לינק לכתבה:

http://www.mako.co.il/news-money/consumer-q4_2014/Article-8d691e37ac89941004.htm

  1. אתר החברה – http://www.cofix.co.il/

לסיכום, הכנת עבודות אקדמיות ב בנייה ירוקה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות