קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס גוף ראשון-שני דיאלוג בפילוסופיה ובספרות אשר נלמד ב המכללה למינהל על ידי ד"ר אודליה חיטרון. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

ג. מהי האלטרנטיבה שמציע בובר?

 

כתיבת עבודה סמינריונית בתשלום – זנות וסחר בנשים – נעמי לבנקרון

  1. עיתונות אינה מקור אקדמי אמין, כמו גם דוחות של ארגונים לא ממשלתיים (ניתן לעשות בהם בזהירות שימוש נקודתי לצורך איתור סיקור פעילות המשרד).

 

עבודה סמינריונית במשפטים – דיני הגנת הצרכן – המכללה האקדמית ספיר

  1. אחריות מעביד ו/או נושא משרה בתאגיד.
  2. פיצויים ללא הוכחת נזק.
  3. תובענה ייצוגית באחת העילות הצרכניות- תובנות ומשמעויות.
  4. תביעות קטנות פרטיות באחת העילות- סטטיסטיקה ומשמעויות.

 

מסע לאתונה הקלאסית – המכללה האקדמית ספיר

פריקלס "האולמפי":

"לכל אדם היו אבות רבים מספור, ומתוכם בכל מקרה עשירים ועניים, מלכים ועבדים ברברים ויוונים…" (אפלטון, תאיטיטוס, 174e).

פלוטרכוס,.75) ) חיי אישים – אנשי יון – פיריקלס 16-1, תרגום  והערות: א. א. הלוי, מוסד ביאליק: ירושלים (1986), עמודים: 164-149 .

עמית, מ. (1984) תולדות יון הקלאסית, הוצאת הספרים ע"ש מאגנס: ירושלים, עמודים: 332-319.

 

משפט עברי – הקריה האקדמית אונו

ג.) 1. הברייתא הראשונה בסוגיה עומדת על המתח שבין "יחיד" ו"תלמיד"– כיצד היא פותרת אותו?

  1. בברייתא השנייה בסוגיה מובאת מחלוקת בין רבי מאיר ורבי יוסי (רבי מאיר: "לא כל הרוצה לעשות עצמו יחיד עושה תלמיד עושה. רבי יוסי: עושה וזכור לטוב"). מהי המחלוקת הרעיונית בין שני התנאים?

ד.) כיצד יכולה סוגיה כזו להיות רלבנטית לטיעונים משפטיים בני ימינו?

 

מבוא לשיטות מחקר – ד"ר גילי גבאי

החוקרים השתמשו באקו-קרדיוגרפיה כדי להעריך CFVR בקרב שתי הקבוצות בתחילת המחקר ובסופו. מדידה זו מנפיקה ציון רציף הנע בין 0-100. הם מדדו גם את לחץ הדם של המשתתפים, רמות השומנים בדם ושני סמנים נוספים ללחץ חמצוני.

הממצאים מלמדים כי המשתתפים שאכלו שוקולד מריר הראו שיפור משמעותי ב-CFVR לאחר שבועיים, בעוד שאצל אלו שאכלו שוקולד לבן לא נראה כל שינוי.

 

דיני נזיקין – אוניברסיטת בר-אילן

  1. אין צורך לחזור על דברים שכבר נאמרו פעם לגבי תובע אחד, ושחלים בדיוק באותה מידה לגבי תובעים אחרים, אלא די להפנות במקום הרלוונטי לדברים שנאמרו כבר (תוך ציון איפה נאמרו) ורק לפרט את מה שנדרש בשל השוני של המקרים, ככל שקיים כזה.

לסיכום, סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות ב גוף ראשון-שני דיאלוג בפילוסופיה ובספרות הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות