קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס גישות ותאוריות בחקר המשפחה אשר נלמד ב המכללה למינהל על ידי פרופ' סילביה פוגל ביז'אוי. במסגרת כתיבת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

נתחו את הקטע בהתאם למאמרים:

  • Levin, I. (2004). Living apart together: A new family form. Current Sociology, 52 (2): 223-240.
  • Mazzucato, V. (2013). Transnational families, research and scholarship. The Encyclopedia of Global Human Migration. Wiley On Line Library. Published Online: 4FEB 2013.DOI: 10.1002/9781444351071.wbeghm541
  • Parsons, T., & Bales, R.E. (1955). Family, Socialization and the Interaction Process. (pp.3-33). IL. Free Press.

 

סמינריון במשפטים – מבוא לתורת המשפט – המרכז הבינתחומי הרצליה

החוק קובע בזו הלשון:

"1. חובת הצלה והושטת עזרה

(א) חובה על אדם להושיט עזרה לאדם הנמצא לנגד עיניו, עקב אירוע  פתאומי, בסכנה חמורה ומיידית לחייו, לשלמות גופו או לבריאותו, כאשר לאל-ידו להושיט את העזרה, מבלי להסתכן או לסכן את זולתו.

  1. החזר הוצאות ותשלומי נזק

(א) הוראות סעיף 5 לחוק עשיית עושר ולא במשפט, התשל"ט-1979, יחולו גם כאשר המזכה פעל מכוח חובתו על פי הוראות סעיף 1.

  1. שמירת דינים

בעניין זה, הועלתה השאלה כיצד על השופט לבחון מושגי שסתום.

 

כתיבת סמינריון – המשטר הפוליטי בישראל – אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

3.) דיון בשאלה: האם במבנה החברתי (כלכלי, תרבותי, פוליטי)- ניתן להצביע על מאפיינים שמתלכדים אל תוך פרויקט הגמוני?

 

מבוא למשפט עברי – הקריה האקדמית אונו

  1. א.) מה היה יחסו של הרמב"ם למקומה של הקודיפיקציה במשפט העברי?

ב.) האם גישתו התקבלה על דעת שאר חכמי ההלכה?

  1. א.) מהו מעמדו של התלמוד הבבלי בקרב המקורות הרישומיים של ההלכה?

 

התערבות קצרת מועד – המרכז הבינתחומי הרצליה

ג.) הגדרת הבעיה על ידי הפונה ועל ידי המטפל/ת.

גישות ותאוריות בחקר המשפחהד.) הגדרת הפוקוס והמטרה בטיפול.

ה.) טכניקות ייחודיות לטיפול ממוקד:

  1. זיכרונות מוקדמים.
  2. התערבות פרדוקסלית.
  3. שימוש בשפת המטופל.
  4. שפת השינוי.
  5. Re-Frame.
  6. CBT.

ו.) חשיבות טיפול ממוקד בעבודה בקידום נוער.

דסברג ח., איציקסון י. ושפלר, ג. (1989). פסיכותרפיה קצרת מועד. ירושלים: מאגנס.

ויצטום, א' ודסברג, ח' (1986). קשיים בישום שיטת הטיפול הדינמי הקצר: התנגדות המטפלים. שיחות, א(1), 17-22.

נוי-שרב, ד'. (1995). הסיום בטיפול דינמי קצר מועד ואישיות המטפל. שיחות, י'(1), 13-19.

לסיכום, כתיבת עבודות בתשלום ב גישות ותאוריות בחקר המשפחה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות