קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס גישות ותיאוריות ותיקות וחדשות בחקר התקשורת: עיון מתקדם אשר נלמד ב המכללה האקדמית נתניה על ידי פרופ' ענת פירסט. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

1.) לנתח טקסט תקשורתי: כתבה מודפסת או משודרת, פרק מסדרה/ סרט- בעזרת 3 הגישות: אסכולת פרנקפורט/ ברמינגהם, פמיניזם ופוסט-קולוניאליזם.

2.) מהי תיאוריית המדיה?

מקוויל, ד'. (2010). מבוא לתקשורת המונים. רעננה:האוניברסיטה הפתוחה 87-183.

3.) פונקציונאליזם, ביהביוריזם:

לזרספלד, פ'. ומרטון, ר', ק' (1948). תקשורת המונים, טעם פופולרי ופעולה חברתית מאורגנת. בתוך: ליבס, ת, וקליין-שגריר, א. (2008), טקסטים קאנוניים בחקר התקשורת חלק א' (עמודים: 2-25), רעננה: האוניברסיטה הפתוחה.

הרצוג, ה'. (1941). על חוויה שאולה: ניתוח האזנה לתסכיתי רדיו יומיים, שם, עמודים 26-55.

4.) כלכלה פוליטית:

לאפי ד'. (2011). סוגיות מפתח בתיאוריות המדיה. רעננה: האוניברסיטה הפתוחה. 142-160.

ברגר, ג'. (2002/ 1991). החליפה והתצלום. בתוך ליבס, ת. ומ. טלמון. תקשורת כתרבות (272-277). תל-אביב: האוניברסיטה הפתוחה.

 

סקירה תיאורטית – היהודים באים – ד"ר נועה ששר

רביצקי א, ידידיה צ’ שטרן (2007) דברים ושברי דברים על יהדותה של מדינה דמוקרטית ירושלים: המכון הישראלי לדמוקרטיה, תשס"ז.

שבייד א, (1999). הדת היהודית והדמוקרטיה הישראלית. תרבות דמוקרטית.

 

כתיבת סמינריון בתשלום – מבוא לויקטימולוגיה – המכללה האקדמית בית ברל

בילסקי, ל' (2000). אלימות האלם: ההליך המשפטי בין חלוקה לקול. עיוני משפט, כ"ג, 471- 421.

בן-דוד, ש', אלק, מ' וסילפן, פ' (2003). אסירות בישראל: טראומה ופשיעה. בתוך: מ' אדד וי', וולף, עבריינות וסטייה חברתית: תיאוריה ויישום (עמ' 124- 107). רמת גן: הוצאת אוניברסיטת בר-אילן.

בן-דוד, ש' (2012). הפמיניזציה של האלימות במשפחה. עלון האגודה הישראלית לקרימינולגיה, 6, 3-6.

קמיר, א' (1998). איך הרגה הסבירות את האישה: חום דמם של "האדם הסביר" ו"הישראלית המצויה" בדוקטרינת הלכת אזואלוס. פלילים, ו, 185- 137.

5.) התעללות בילדים-תאור התופעה על פניה השונים: התעללות מינית פיזית ורגשית. השפעת ההתעללות על הילד הקורבן ודרכי התמודדות.

פוגץ', ד' (2007). קטינים נפגעי עבירה בראי המשפט: מגמות בחקיקה ובפסיקה. בתוך ד' הורוביץ, י' בן- יהודה ומ' חובב (עורכים). התעללות והזנחה של ילדים בישראל: הנפגעים, אכיפת החוק והמשפט, רפואה, חינוך ורווחה (עמ' 99- 151). ירושלים: עמותת אשלים, העמותה לתכנון ולפיתוח שירותים  לילדים  ובני נוער בסיכון ומשפחותיהם.

אילון, ע', צימרין, ח' (1990). מבט שני על ילדים מוכים. תל-אביב: ספרית הפועלים.

לסיכום, כתיבת עבודות לסטודנטים ב גישות ותיאוריות ותיקות וחדשות בחקר התקשורת: עיון מתקדם הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות