קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס דילמות מוסריות במקורות היהדות אשר נלמד ב מכללת לוינסקי לחינוך על ידי ד"ר עליזה מורנו. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  • בחרו טקסט העוסק בדילמה מוסרית. ניתן לבחור סוגיה ממקורות היהדות (תנ"ך, תושב"ע, וכו') או מכל מקור אחר (עיתונות, סרט או ספרות יפה).

 

עבודה סמינריונית בחינוך – מתודולוגיה של הוראת הספרות – האוניברסיטה הפתוחה

בעוד המורים – הסטודנטים ייחסו מידה דומה של חשיבות לשתי קטגוריות – על אלה של המורה האידיאלי, פרחי ההוראה העריכו יותר את תכונות אישיותו על פני הידע שלו, וקטגוריית הידע נתפסה בעיניהם כשנייה בחשיבותה.

חלוקה זו בין רכיב האישיות של המורה לבין רכיב הידע המקצועי שלו תואמת חלוקה המוכרת מספרות ההגות והמחקר, וניתן לפרשה בדרכים שונות. התפיסה המייחסת חשיבות לאישיות המורה האידיאלי תואמת את תפיסתם של ההוגים, הרואים במורה דמות לחיקוי הן מההיבט המוסרי והן מההיבט התרבותי. בכך היא תואמת גם ממצאי מחקרים, העוסקים בתפיסת המורה הטוב בעיני תלמידים (פרידמן וקרונגולד, Kutnick & Jules, 1993; 1993) וגם את האסכולה של המורה המפתח והמעצב (אינדיבידואציה) (לם, 2000). תפיסה זו מבטאת שינוי של התפיסה שהעמידה במקום המרכזי את הידע ואת "המורה היודע" בדמות המורה המסורתי ובציפיות התלמידים ממנו, ממעמדו ומתפקידיו. שינוי זה עשוי להעיד על תהליכים רחבים יותר בתרבות המערבית הפוסט- מודרנית, המשקפים אכזבה מעולם הידע הטכנולוגי, הקוגניטיבי המובנה והמאורגן, ונהייה אחר עולם פרטני יותר, המתמקד באינדיבידואל ונותן מקום חשוב יותר לתחושותיו ולרגשותיו, ומעניק לו יותר חמימות ואמפתיה.

 

סקירה תיאורטית – הנבואה המקראית – אוניברסיטת תל אביב

(א) הציגו תחילה את הידוע על אוספי הנבואות הנאו-אשוריות, ובמיוחד את המשוער לגבי פעילות האיסוף והעריכה.

(ב) דונו בהרכבו של ספר ירמיה.

(ג) האם החומר הנבואי החוץ-מקראי שופך אור על ספרי הנביאים שבמקרא? ואם כן, כיצד?[לפי Nissinen 2003, 1-11; Nissinen 2005, 153-172; Schaper 2013, 225-239; פרטים נוספים בקריאת הרשות Parpola 1997 פרק המבוא; ולענין ספר ירמיה, ראו הופמן, כרך א, 68—81; וכן מאמריו שלרופא בקריאת הרשות].

חלק ב׳: להיוועץ בספרי פירוש ביקורתיים לספרים הנזכרים.

  1. ישעיה ח 1— 4, מה מקומה של יחידה נבואית זו בנבואות על המשבר הארמי-אפרי ימי בישעיה ז— ח?

(א) הציגו את היחידה ואת תכניה.

(ב) כיצד מסבירים חוקרים את מקומה של יחידה זו ברצף הנבואות שבפרקים ז— ח? עמתו בין עמדותיהם של המפרשים .Clements, Sweeney, Blenkinsopp

לסיכום, כתיבת עבודות בתשלום ב דילמות מוסריות במקורות היהדות הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות