קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס דיני חוזים אשר נלמד ב המרכז האקדמי פרס על ידי עו"ד מנשה כהן. במסגרת כתיבת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

דיני חוזים - המרכז האקדמי פרס - סמינריון במשפטיםא. האם די להבין את החוזה או יש לפנות למקורות נוספים?

ב. כיצד סבור השופט ברק כי יש לפרש חוזה?

 

סמינריון במשפטים – משפט חוקתי – הקריה האקדמית אונו

לאחר שהבחינה אילנית דיינית כי אחוזי הצפייה בתוכניתה "העובדות" יורדים משבוע לשבוע, הכריזו תשדירי הפרומו של תוכניתה כי בתוכנית המיועדת לשידור בשבוע הבא יועלו התחקירים:

  1. תחקיר שנעשה במשטרת ישראל, המגלה, בין השאר, טכניקות נהוגות לתפיסת אישי ציבור מושחתים המעורבים בשוחד, ואת אוזלת ידה של המשטרה בניסיון לתפסם.

 

סמינריון – מבוא לאמנות חזותית – המכללה האקדמית לחברה ואמנויות

– להתבסס על ציור אחד, מכל תקופה, של הציירים: קראווג'ו או רמברנדט מהבארוק, מונה או פיסארו מהאימפרסיוניזם.

–  להסביר את תפיסת האור אצל הציירים תוך הדגמה בציור עצמו.

– ההסבר ישען על ההקשר התקופתי ועל החקר והתכנים האישיים של כל אחד מהציירים הבא לידי ביטוי ביצירתו. (דגש על האמצעים האמנותיים: קו, כתם, משיחות מכחול, צבעוניות, אור/ צל).

 

מודלים בלשניים – אוניברסיטת תל אביב

  1. II. האם הם מתמודדים עם- נושאים בעייתיים?

III. האם מתעלמים?

  1. IV. התייחסו לשיטת הבדיקה.
  2. V. מה מידת התאמתה- לשאלות התיאורטיות?
  3. לפניכם 3 דמויות דמיוניות: נטי, לקסי וטומי. 3 החברים נפגשו להחלפת רעיונות. הציגו את המפגש בין הדמויות בפורמט של שיחה חיה. יש לנווט את השיחה בכל דרך יצירתית ובלבד שהדמויות תפעלנה מתוך אופיין ותפיסתן אך תתייחסנה זו לזו. יש להעלות- מחלוקות.

 

היבטים פסיכולוגיים של עבודה – ד"ר יעל ליבנה

1.) רקע לגבי: הארגון, העובד, הצוות ואירועים קודמים רלוונטיים.

2.) תיאור מפורט של התופעה (תיאור עובדתי של התופעה ולא בהסבר שלה) תופעות לדוגמא:

א. עלייה בתחלופת עובדים- למסור פרטים לגבי המקרים ונתונים.

ב. עלייה בהיעדרויות של עובדים.

ג. תפקוד מקצועי ירוד של עובד.

ד. קושי בעבודת צוות.

ה. קושי ניהולי.

ו. חוסר נכונות למאמץ מצד העובד.

ז. שירות ברמה נמוכה/ תלונות לקוחות/ נטישת לקוחות.

ח. עזיבת עובד לאחר זמן קצר שהתקבל לעבודה.

 

עבודה של ד"ר דב לויטן – המכללה האקדמית אשקלון

  1. גם לפי: נתן ינאי, משברים פוליטיים בישראל, הוצ' כתר, תל-אביב 1984.

לסיכום, עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות ב דיני חוזים הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות