קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס דיני חוזים אשר נלמד ב המרכז האקדמי הרצליה ע"י ד"ר עלי בוקשפן. במסגרת עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

פרק א' וסעיפים 14–21, 30, 31 ו-60 לחוק החוזים (חלק כללי), התשל"ג-1973.

המקורות המופיעים בסעיפים I, III (4,3,1)IV , V (4,2,1) ברשימת הקריאה.

דנה היא בעלת מניות בחברת Sacada, חברה מצליחה שעוסקת באספקת פתרונות טכנולוגיים שונים לבתי עסק קטנים. במהלך שנת 2013 במסגרת ליל סדר אלטרנטיבי שנערך בתל-אביב, הכירה דנה את נעמי, אשת עסקים מצליחה וידועה.

לאחר שסיימו את קריאת ההגדה, התפתחה בין השתיים שיחה, במהלכה התברר לדנה כי נעמי עוסקת בתחום המחשוב ואף מחזיקה במניות חברת Boleo שעוסקת בשיווק והפצה של מכשירים לסליקת כרטיסי אשראי לבתי עסק. מאחר שמדובר בנושא קרוב לעיסוקה, ביקשה דנה לשמוע עוד על המכשירים המוצעים והשתיים קבעו פגישה מיד לאחר החג.

במהלך הפגישה הסבירה נעמי לדנה, כי היא מחזיקה בזכויות להפצה של מסופון אשראי זעיר. נעמי הסבירה לדנה כי היא מחפשת מפיץ לאספקת המסופונים כדי לחדור לשוק בישראל ושאלה אותה אם זה הפצת המכשיר יכולה לעניין אותה.

 

מבוא לפילוסופיה הומניסטית א' – המכללה למנהל

שאלה 2:

רעיונותיו של אמפדוקלס התבססו על רעיונות של שני פילוסופים הקודמים לו, פרמנידס והרקליטוס. קראו את הפרק וענו על השאלות הבאות:

א.         כתבו במה דומים רעיונותיו של אמפדוקלס לקודמיו? (10 נק')

ב.         כתבו במה שונה נקודת המוצא של אמפדוקלס בהשוואה לקודמיו? (10 נק')

השתמשו לתימוכין בתשובתכם בפרק ובחומר הנלמד בכיתה.

סופיסטים וסוקרטס:

שאלה 3:

מצורף קישור למאמרי דעה בנושא "מהי הוראה טובה, מיהו המורה המצטיין"

http://sfile.f-static.com/image/users/176149/ftp/my_files/Articles/articals%202/04052015/6%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20.pdf?id=22079720

א.         הציגו בקצרה את רעיונותיהם של הסופיסטים ושל סוקרטס ביחס לשאלה מהי הוראה טובה.

 

עבודה סמינריונית בחינוך – אוריינות אקדמית – מכללת סמי שמעון להנדסה

  1. כתיבת פסקה ביקורתית ואינטגרטיבית

א.  נסחו עבור הטקסט שבחרתם טענת ביקורת וכתבו אותה בתוך מסגרת של כתיבת פסקה אקדמית

שלמה: משפט פתיחה, משפטי תמיכה ומשפט סיכום.

ב.  כתבו משפטי תמיכה לטענה שניסחתם. נדרש לאתר מקור ידע חיצוני (מאמר, ספר, כתבה וכד') כדי

לבסס באמצעותו של דבריכם. הוסיפו הפניה למראה מקום בסוגריים בגוף הפסקה שניסחתם.

היקף הפסקה בין 12-15 משפטים.

  1. רישום ביבליוגרפי

ערכו בדף נפרד רשימת מקורות (ביבליוגרפיה) שתכלול באופן מלא את פרטי כל אחד מבין המקורות שבו השתמשתם.

הנחיות כלליות

זכרו ! בכתיבת פסקה הקפידו על הפרטים הבאים:

מבנה: לכידות רעיונית, שימוש במילות חיבור (קישוריות), סימני פיסוק.

תוכן:  חשיבה מקורית וביקורתית.

סגנון כתיבה: בהירות ולשון תקנית.

 

סמינריון במשפטים – דיני מיסים – הקריה האקדמית אונו

ז'ילברטו רכש דירת מגורים בחיפה, פתח וניהל חשבון בנק בבנק לאומי סניף חיפה, סגר את חשבון הבנק שהיה על שמו בברזיל ואף התקבל כחבר במועדון הקנטרי המקומי.

פעולתו הראשונה של ז'ילברטו במרכז הקפוארה החדש הייתה חתימה על חוזי חוגים עם מחלקת החינוך בעיר. במרץ 2014 נחתם הסכם בו התחייב ז'ילברטו לספק הדרכה שבועית במספר בתי-ספר בעיר עד לסוף שנת 2016 בתמורה ל-100,000 ש"ח לשנה. תנאי התשלום, כמקובל בעיריות, הינו שוטף+30, אולם עד לסוף שנת 2014 התשלום בפועל לא התקבל.

לפני עלייתו לארץ, ז'ילברטו העניק במתנה את החנות בישראל לאביו, תושב ברזיל. אביו של ז'ילברטו החליט כי למרות העברת הבעלות בחנות על שמו, דמי השכירות ימשיכו להגיע לז'ילברטו. ואכן, בסוף שנת 2014 הועברו לחשבון הבנק בחיפה דמי השכירות בגין החנות.

2015

במרץ 2015 העבירה עריית חיפה את התשלום בגין החוגים לשנת 2014. מיד לאחר העברת התשלום הודיעה העיריה לז'ילברטו שהיא מתנערת מהסכם ולא זקוקה יותר לשירותיו. בעקבות המכתב החליט ז'ילברטו לתבוע את העירייה בבית משפט, לפיצוי בגין הפרת החוזה ובגין הלנת השכר ששולם לו באיחור. בחודש אוגוסט 2015 נחתם הסכם פשרה בין העירייה לז'ילברטו. במסגרת ההסכם קיבל ז'ילברטו 30,000 ש"ח כפיצוי בגין הלנת השכר, ו-100,000 ש"ח כפיצוי בגין אובדן ההכנסות עקב הפרת החוזה.

 

לסיכום, עבודה סמינריונית במשפטים ב דיני חוזים הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות