קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס דיני משפחה אשר נלמד ב האוניברסיטה העברית בירושלים. במסגרת כתיבת עבודות לסטודנטים אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

אורי ואלכסנדרה החליטו לחגוג את יום נישואיהם באותו מלון המשקיף על מגדל אייפל, בו נישאו בנישואין אזרחיים לפני 50 שנה. במהלך הארוחה הדשנה שוחחו על דא ועל הא, כאשר לפתע ניגשה אישה לאורי סטרה לו על פניו, ונמלטה מהמלון. אלכסנדרה חשדה שמדובר בגברת איתה ניהל אורי רומן ממושך לפני 20 שנה. לא הועילו כל ההסברים, אלכסנדרה נעמדה על רגליה והודיעה שהיא לא מוכנה לחוות שוב בגידה כזו ובכוונתה להתגרש. מיד עזבה את ארוחת הערב ועלתה על הטיסה הראשונה בחזרה לישראל. כשהגיעה לבית המשפחה בירושלים פנתה למשרדכם, גוללה את הסיפור באוזניכם וביקשה שתיזמו הליכים לסיום נישואיה. החלטתם לקחת את התיק ולסייע לה.

א. לאיזו ערכאה הגשתם את התביעה ומדוע? איזו תביעה הגשתם? אילו טענות הגנה הנכם מניחים שיעלה עורך דינו של אורי כנגד התביעה? כיצד תוכרע סוגיית מזונות בן זוג אותם תובעת אלכסנדרה? מה לדעתכם ייפסק בעניין עילת הגירושין ובאילו תנאים?  התייחסו הן לדין המצוי, והן לדין הראוי.

 

סקירה תיאורטית – דיני תאגידים וניירות-ערך – הקריה האקדמית אונו

  1. הביאו דוגמה לתביעה ייצוגית בדיני חברות או ניירות ערך שנדונה לא יאוחר מאשר שנה לפני מועד הגשת העבודה ופרטו:

9.1. מיהו התובע (ייצוגי, או תובע בתביעה נגזרת, לפי העניין).

9.2. מיהם הנתבעים.

9.3. הסבירו מדוע התביעה מתאימה לתביעה ייצוגית.

9.4. באיזה בית משפט הוגשה התביעה. מדוע?

9.5. מהן עילות התביעה.

9.6. באיזה שלב נמצאת התביעה.

  1. הביאו דוגמה לתביעה נגזרת שנדונה לא יאוחר מאשר שנה לפני המועד ופרטו לגביה את הפרטים המפורטים בסעיף ‎9 לעיל.
  2. הביאו כתבה עיתונאית המתארת את התביעה שאליה התייחסתם בסעיף ‎9 או ‎10. סכמו את הכתבה וכתבו אם היא מתארת את התביעה בצורה מדויקת.

 

כתיבת סמינריון בתשלום – ניהול שינוי ארגוני – הקריה האקדמית אונו

  1. לנתח את שדה הכוחות ("מי נגד מי") שהיה בארגון לפני ואחרי השינוי ולחוות דעתך. לתת דוגמא אחת לשתי רמות של שדה הכוחות (פרט-קבוצה).
  2. לתאר 3 עקרונות ניהוליים לניהול שינוי (מתיבת החיות של נוח) אשר רלבנטיים לשינוי. מדוע?

 

ניהול שינויים – המכללה למינהל

  • זיהוי ופירוט בעלי העניין הרלוונטיים שיהיה חשוב להתייחס אליהם בתהליך השינוי שדורג בעל הצורך הארגוני הגבוהה ביותר, הסבר קצר על מדוע הוצגו בעלי עניין אלו.

לסיכום, סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות ב דיני משפחה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות