קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס דיני משפחה אשר נלמד ב הקריה האקדמית ע"י כב' השופט שוחט. במסגרת כתיבת עבודות לסטודנטים אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

עבודה בענייני אימוץ ילדים ומידע גנטי

חלק א

מנחם הורשע בריגול ונידון למאסר עולם.

אשתו רחל שלא התאוששה מכתב האישום שהושת על בעלה בסוברה כי הוא חף מפשע, אושפזה בבי"ח לחולי נפש.

לרחל ומנחם שתי בנות, איה בת השש ודורית בת השבע (להלן: "הבנות").

כשנה לאחר מעצרו של מנחם, נמצאה לבנות משפחת אומנה חסויה.

 

שינוי ופיתוח ארגוני – המרכז האקדמי פרס

  1. בנה/י תהליך שינוי תוך יישום המודל על המקרה שלך. יש לפרט שלבים, תהליכים, מחסומים, משאבים, סוגיות אישיות וחברתיות/חיצוניות- על פי שלבי ומרכיבי המודל שבחרת.
  2. בנה/י תוכנית מעשית לשינוי בהתאם למודל (מפת התקדמות, אבני דרך, תוך התייחסות ללוחות זמנים.
  3. אילו דברים יוכלו לסייע לך להתחייב ליישום התוכנית? כיצד תשלב/י אותם בתוכנית שיצרת?
  4. בנה/י מדדים לבחינת הצלחת השינוי מבחינתך.

 

רכישת שפות בהיבטים לשוניים וקוגניטיביים – אוניברסיטת תל אביב

בחרו מאמר שהתפרסם החל מ 2011 ומעלה. הפעילו שיקול דעת לגבי כתב העת שבו התפרסם: בדקו קצת מידע על סוג כתב העת ואילו מאמרים אחרים מתפרסמים בו בגיליונות אחרים כדי להתרשם.

בראשית חלק זה ציינו לפי כללי הציטוט המקובלים את שני המאמרים שעליהם אתם עובדים (הישן והחדש).

 

מבוא לניהול השיווק – הקריה האקדמית

2)         בחירה וניתוח לעומק של אחד ממותגי הפירמה עפ"י                         הפרמטרים שנדונו בקורס.

3)         מהי פילוסופיית ניהול השיווק המאפיינת את הפירמה?

4)         ניתוח מתחרים ע"י מודל פורטר ומודל .SWOT

 

 

כתיבת עבודות בתשלום – ניהול קריירות בארגון – המרכז האקדמי פרס

  1. מהו טיפוס הנטיות התעסוקתיות המרואיין/ת על פי הולנד (שאלון הולנד ועל סמך הראיון) והאם בחירותיו בפועל תואמות טיפוס אישיות זה?
  2. כיצד הייתם מגדירים את סוג הקריירה של המרואיין על פי אחד המודלים שנלמדו? הסבירו.

 

יזמות וחדשנות חברתית – המרכז ללימודים אקדמיים

  1. תארו בהרחבה את הפעילות של המיזם בהקשר:
    1. עסקי – איזה שירותים/מוצרים מוכרים ובאיזה אופן?
    2. חברתי – איזה אוכלוסייה/בעיה חברתית מקדמים ובאיזה אופן?
  2. האם המיזם פועל במסגרת עמותה או עסק?
  3. האם יש למיזם שותפים אסטרטגיים (רשות עירונית, קרנות, ארגונים אחרים)?
  4. מבנה ארגוני – אילו בעלי תפקידים וכמה מועסקים יש במיזם?

 

בין תיאוריה לפוליטיקה – אוניברסיטת אריאל בשומרון

בחרו אחד מן הנושאים הבאים שהתרחשו בשנת 2016

*הבחירות בארה"ב וניצחון טראמפ

*הברקזיט בבריטניה

*פיגועי הטרור בבלגיה ובצרפת

*המאבק על המאחז עמונה

*מחאת יוצאי אתיופיה

*המחאה על מחירי הדיור והרפורמה של שר האוצר כחלון

– ענו על השאלה, ב באופן שונה? במה הייתה מתמקדת ומה הייתה מבקשת לשאול ולחקור?

 

סמינריון – דיני קניין – אוניברסיטת חיפה

בד בבד ,נפטר מר אדמוני בשיבה טובה והוריש את דירתו )דירה מס '5 באותו הבניין ברח '

האלמוגים 7( לנכדיו ,האחים יוסף אדמוני ושמעון אדמוני. בשל עיכוב בקבלת צו ירושה ,טרם

נרשמו הזכויות בדירה על שמם. על פי הסכם בין יוסף ושמעון, יוסף יהיה אחראי לאתר קונה

מטעמם לדירה ולאחר קבלת אישור שמעון, השניים ימכרו את הדירה לאותו קונה. לאחר שאותר

קונה וסוכמו פרטי העסקה, נכרת ביום 1.10.16 הסכם מכר בין יוסף ושמעון אדמוני לבין משפחת

צבעוני .על פי ההסכם, הדירה נמכרה תמורת סך 1,500,000 ₪ לבני הזוג לינה ובן צבעוני ,ששילמו

במועד החתימה על ההסכם סך 500,000 ₪. למחרת כבר נרשמה לטובתם הערת אזהרה .ביום 1.11.2016, עוד בטרם קיבלו את ההחזקה בדירה, הופתעו בני הזוג צבעוני לקבל לידם כתב תביעה

מאת מר יחזקאל ,שטען כי ביום 4.5.2010 רכש ממר אדמוני ז"ל, את הדירה ואף שילם תמורה

בגינה, אך העסקה מעולם לא נרשמה. מר יחזקאל הוסיף וטען כי למעשה, מר אדמוני ,שהיה חברו הטוב, שילם לו, מאותו מועד ואילך, דמי שכירות חודשיים .בני הזוג צבעוני מיהרו לפנות ליוסף

אדמוני, אשר לא ידע דבר על אודות העסקה האמורה .

לסיכום, כתיבת עבודות ב דיני משפחה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות