קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס דיני נזיקין אשר נלמד ב אוניברסיטת בר-אילן. במסגרת עבודות סמינריונית אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. אין צורך לתבוע את בית המחסה רק את מתקין הדודים.

 

עבודה סמינריונית בחינוך – חינוך ערכי – המכללה האקדמית- אחוה

פדהצור, ע' ופרלינגר, א' (2004)., הפרדוקס המובנה של החינוך לאזרחות בישראל, מגמות מ"ג (1), 83-64.

הופמן, ע' (2002). בין היסטוריה לאומית להיסטוריה כללית: ערכים ומטרות בתכניות הלימודים בהיסטוריה תשט"ו- תשנ"ה, בתוך: ע' הופמן וי' שנל (עורכים), ערכים ומטרות בתכניות הלימודים בישראל (162-131), אבן-יהודה : הוצאת רכס.

ד. אומץ מוסרי של מורים:

ברץ, ל' וריינגולד, ר' (2011). אמיץ מוסרית – המורה הראוי לחברה בישראל. עיונים בחינוך 4, 79-93.

ריינגולד, ר, ברץ, ל'  ואבוחצירא, ח' (2013).  פאסיביות מותאמת אידיאולוגיה: תפיסת המונח "אומץ מוסרי" בקרב מורים המלמדים בחינוך הממ"ד. עיונים בחינוך 7-8, 123-139

Reingold, R., Baratz, L. & Abuatzira, C. (2013). Conformity and compliance as moral acts: The Case of Teachers in Jewish Religious State Schools in Israel. The International Journal of Education for Diversities, 2, 41-61.

Baratz, L & Reingold, R. (2013). Moral courage – an essential component for teachers' continuous professional development. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 76, 89-94.

Baratz, L Reingold, R. & Abuatzira, H. (2013). Israeli Teachers' Definitions of Morally Courageous Behavior in Education. Journal of Education and Learning, 2 (1), 84-93.

כתיבת עבודה אקדמית – יזמות עסקית – המרכז ללימודים אקדמיים

מפה תפיסתית, עם המתחרים בפועל, ומתחרים פוטנציאליים.

SWOT מול מתחרים. חוזקות וחולשות של מתחרים. במה הם נבדלים מהמוצר המוצע?

ד. אסטרטגיה שיווקית:

  1. באיזה פלחי שוק מתמקדת הפירמה בשלבים הראשונים.
  2. מהו הבידול והמיצוב של המומר/ שירות.
  3. תחזית חדירה לשוק, על פני 3 שנים.
  4. טקטיקה (4 או 8 ה-P):

* צינורות שיווק וכח מכירות.

* מחירים.

* מדיניות פירסום.

* פרסומת– אלו אמצעי מדיה, עלותם והתאמתם.

* שירות ואחריות.

* שיווק 1:1.

* בשירות: 3 P נוספים- אנשים, תהליכים ונסיון אישי.

* באפליקציות ואינטרנט: ניתוח על פי נוחות, ידידותיות ומהירות של האתר/ אפליקציה.

ה. מחקר פיתוח וטכנולוגיה:

  1. עלויות פיתוח.
  2. נקודות תורפה עליהם יש להתגבר כדי לסיים הפיתוח.

 

תדריך מסייע לכתיבת עבודות – המרכז ללימודים אקדמיים

א. משתנה שלישי ממתן את הקשר בין רמת הביטחון בהתקשרות ומידת האמון.

לסיכום, עבודות אקדמיות בתשלום ב דיני נזיקין הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות