קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס דיני נזיקין אשר נלמד ב הקריה האקדמית אונו במסגרת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

חלק א'

בבעלות שמעון מפעל בו מועסקים מעל 200 עובדים בכל יום. דוד, אחד העובדים, היה ידוע באופיו התוקפני, ואף תועדו מספר אירועים בהם השתמש באלימות כלפי עובדים אחרים, ששמעון ידע עליהם. באחד הימים, תקף דוד את משה (אחד העובדים במפעל) וגרם לו חבלות קשות בכל גופו.

משה פונה אליכם על מנת לתבוע את שמעון אך ורק בעוולת הרשלנות (ולא באחריות שילוחית)  בגין הנזק הגופני שנגרם לו. דונו בסיכויי התביעה תוך דיון בכל היסודות.

חומר קריאה לחלק א':

חקיקה: פקודת הנזיקין [נוסח חדש]..

 

תהליכים ומגמות באולוכסיית העולם – ד"ר ניקולא אורבך

ד. ציין באלו מקצועות נשים נוטות לעסוק ביישוב (מה הם המקצועות הנפוצים ביותר) והסבר במה הם נבדלים מגברים. בתשובתך התייחס למקומה של המסורת והדת ולהשפעתה על בחירתך וכן לרמת ההשכלה שלהם ולמידת הזמינות שלהם מבחינת שעות עבודה.

ה. הבא שני גורמים מרכזיים לירידה או לעלייה בשיעור הפריון ביישוב שלך והסבר אותם.

 

 

התערבויות ייעוציות מערכות אסטרטגיות –  המכללה למנהל

ענו על השאלות הבאות:

  1. בהנחה כי ביצעתם אבחון בארגון, ענו על הסעיפים הבאים. יש לציין את מקורות המידע בהם השתמשתם, וכן לציין מהו המידע העיקרי אותו שאבתם ממקורות אלו (ראו הפניה למקורות המידע לעיל): (35 נק')

א. תיאור החברה:

  • חזון החברה
  • המטרות והכוונות לטווח ארוך של הארגון
  • ניתוח SWOT על הארגון: חזקות (יכולות ויתרונות יחסיים), חולשות, איומים והזדמנויות
  • נתונים רלוונטיים נוספים שאספתם אודות הארגון

ב. תיאור השוק:

  • לקוחות עיקריים וצרכיהם
  • ניתוח הסביבה: תמונת מצב על תחרות ומתחרים, תמונת מצב על הרגולציה בשוק זה, מי הם בעלי העניין הרלוונטיים של הארגון? (לקוחות, עובדים, ספקים גורמים בקהילה וכו')

ג. מהי הדילמה האסטרטגית הנובעת מן האבחון? (2-3 כיוונים אסטרטגיים אפשריים) בנקודת הזמן הנוכחית (2015). הרחיבו ונמקו.

 

יזמות וחדשנות חברתית המרכז ללימודים אקדמיים

  1. אפיון קהל יעד תוך כדי התייחסות ל"מאמצים ראשונים" של המיזם. במידה ויש יותר מקהל יעד אחד או אבחנה בין "קהל יעד חברתי" (המשתמשים)  ל"קהל יעד עסקי" (הלקוחות) חשוב להתייחס ולפרט מאפיינים של כל אחד מקהלי היעד.
  2. תיאור המיזם – הפתרון המוצע (הצעת ערך ייחודית), תיאור הפעילות (המוצר/שירות).
  3. חזון שהמיזם מקדם.

 

ספרות ופוליטיקה – יחיד וחברה במחשבה הביקורתית  – המכללה האקדמית תל-אביב יפו

.ii  דונו ביצירה הספרותית שבחרתם לאור תפיסתו של אירווינג האו (הפוליטיקה והרומן);

 

לסיכום, עבודות אקדמיות ב דיני נזיקין הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות