קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס דיני עונשין אשר נלמד על ידי ד"ר חמדה גור-אריה. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

2) פרק ג' לחוק העונשין.

 

עבודה סמינריונית במשפטים – דיני עונשין – הקריה האקדמית אונו

חלק 1:

  • חוק העונשין – סעיפים 23, 34ד.29-
  • ע"פ 1856/10 ספיה נ' מדינת ישראל (22.11.2010).
  • ע"פ 2247/10 ימיני נ' מדינת ישראל (12.1.2011).
  • ע"פ 2333/07 תענך נ' מדינת ישראל (12.7.2010).
  • ע"פ 204/10 עבדל-קאדר נ' מדינת ישראל (25.7.2011).
  • ע"פ 2638/10 פלוני נ' מדינת ישראל (24.3.2011).
  • רע"פ 8487/11 חברת נמלי ישראל – פיתוח ונכסים בע"מ נ' מדינת ישראל (23.10.2012).
  • מקורות עזר: גבריאל הלוי תורת דיני העונשין כרך ב ,(2009) גבריאל הלוי תורת דיני העונשין כרך ג (2010).

חלק 2:

  • חוק העונשין – סעיפים 34ט34 ,יא ,34יד34 ,טו34 ,טז ,34יח.
  • חוק סדר הדין הפלילי] נוסח משולב], התשמ"ב-1982 – סעיף 281.
  • ע"פ 6382/11 קאדריה מדינת ישראל (9.6.2013).
  • ע"פ 4383/06 דנינו נ' מדינת ישראל (25.1.2012).
  • ע"פ 5417/07 בונר נ' מדינת ישראל (30.5.2013).
  • ע"פ 6044/13 אבו-שנב נ' מדינת ישראל (18.3.2015).
  • מקור עזר: גבריאל הלוי תורת דיני העונשין כרך ג (2010).

חלק 3:

  • חוק העונשין – סעיפים 7-17.
  • רע"פ 2472/15 שורצמן נ' מדינת ישראל (21.5.2015).
  • ע"פ 8831/08 מדינת ישראל נ' אלשחרה (30.6.2010).

 

סמינריון – עולם העבודה העתידי – המרכז האקדמי פרס

דוגמאות לנושאים: הטמעת גישת ניהול חדשנית, הטמעה של שיטות למידה חדשות, ביטול רמות היררכיה ומעבר לארגון שטוח ,מיקור חוץ ומעבר לשווקי עבודה און-ליין, העברת תפקידים מגורם אנושי למחשב/ רובוט, הטמעה של תהליכי עבודה מרחוק/ עבודה מהבית, מעבר ממדידת ביצועים על פי נוכחות למדידת ביצועים על פי תפוקות, הטמעה של מערכות שיח שיתופי בארגון ושינוי של המרחב הפיזי בצורה שתואמת את עולם העבודה החדש.

 

ליקויי שפה וקריאה כתוצאה מפגיעה מוחית – אוניברסיטת בר אילן

  1. Wilssens I, Vandenborre D, van Dun K, Verhoeven J, Visch-Brink E, Mariën P Constraint-induced aphasia therapy versus intensive semantic treatment in fluent aphasia. Am J Speech Lang Pathol. 2015: 281 -94
  2. Explain the research question(s) in this paper in your own words, and present the motivation for focusing on the specific acquired impairment studied in this paper. Do not cite from the paper, formulate your own answer.

 .Describe the patient population

לסיכום, עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות ב דיני עונשין הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות