קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס דיני קניין אשר נלמד על ידי פרופ' יפעת הולצמן-גזית. במסגרת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. להציג חידוש משפטי או מידע משפטי חדש הגלום במקור ראשוני, ישראלי או זר, כגון חוק, הצ"ח, פס"ד מכל ערכאה, ספר, מאמר, דו"ח או נייר עמדה של ועדה ממשלתית, רשות ממשלתית וכדומה.
  2. "חידוש משפטי"- הוא מידע שמאיר בזווית נוספת וחדשה את המצב הקיים. ניתן להתייחס לשינוי של מצב משפטי, לאישוש מצב משפטי שהיה בו ספק, לחיזוק משמעותי של מצב קיים.

גם הצעות לשינוי במובן האמור (כגון הצעות חוק) עונות על הגדרת חידוש משפטי. להצביע על קשר זה.

 

סמינריון – סמנטיקה של לשון המקרא – ד"ר עדינה מושבי

ב. ערכיות תחבירית = 1 (מושא סתמי): נושא

1.) וַיִּקְחוּ אֲבָנִים וַיַּעֲשׂוּ גָל וַיֹּאכְלוּ שָׁם עַל הַגָּל: (בראשית לא, 46)

2.) וַיַּ֨עַן שְׁמוּאֵ֜ל אֶת־שָׁא֗וּל וַיֹּ֙אמֶר֙ אָנֹכִ֣י הָרֹאֶ֔ה עֲלֵ֤ה לְפָנַי֙ הַבָּמָ֔ה וַאֲכַלְתֶּ֥ם עִמִּ֖י הַיּ֑וֹם (שמואל א' ט, 9)

 

כתיבת עבודה אקדמית – אתיקה בעסקים – האוניברסיטה הפתוחה

1.) א. בחנו את היתרונות העיקריים של אימוץ חשיבה מוסרית לעומת חשיבה על פי תחליפי מוסר (חשיבה מוסדית) לסוגיית תעשיית הקקאו ופרטו את מסקנותיכם. (התבססו על פרק ז' בספר: מתחליפי מוסר למוסר, עמ' 153).

ב. חלק מיצרניות השוקולד במדינות המערב טוענות כי אין מניעה מוסרית להעסיק ילדים בתעשיית הקקאו, מאחר ואלו הם תנאי ההעסקה המקובלים באותן מדינות וכי הילדים אף מסייעים לפרנסת משפחותיהם. הציגו ביקורת על אימוץ הגישה של "יחסיות תרבותית" לאור האירוע שלפניכם .

2.) האם ניתן להצדיק את ההחלטה? בחנו את ההחלטה על ידי יישום עקרונות המוסר הבאים:

תועלתנות, חובות וזכויות.

3.) עמדו על ההבדלים שבין המלצות ועדת נאמן בנושא שכר הבכירים לבין אלו של לורש וכוראנה באירוע: The Pay Problem (בחוברת האירועים). אילו המלצות לדעתכם עשויות להתאים יותר לפתרון בעיית שכר הבכירים בישראל?

4.) לפניכם ארבעה היגדים המבוססים על חומר הלימוד. קראו בעיון את ההיגדים וענו האם ההיגד הוא נכון או לא נכון. נמקו את מסקנתכם.

א. על פי קאנט דוגמא לחובה שלמה היא לא להבטיח הבטחות שווא ודוגמא לחובה לא שלמה היא תרומה לחברה.

ב. ההעדפה המתקנת החלשה דורשת לתת בפועל עדיפות לבני הקבוצה המופלית, כאשר הם שווים לאחרים בכל מובן אחר הנוגע לדרישות התפקיד שהם מבקשים לקבל.

ג. לא ניתן להצדיק את שכר הבכירים הגבוה בארץ ואת פערי השכר בין מנהלים בכירים לעובדים זוטרים הגבוה על פי הגישה השוויונית (מבין גישות צדק מחלק).

ד. קבלת טובות הנאה על ידי עובדים בתמורה לאפליה בטיפול היא דוגמא של בעית התרצות. אין ספק לגבי אופיה הפסול של ההתנהגות אך קיימת בעית מוטיבציה.

לסיכום, כתיבת עבודות בתשלום ב דיני קניין הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות