קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס דיני תאגידים אשר נלמד ב המכללה האקדמית נתניה על ידי פרופ' הדרה בר-מור. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. מהם המבחנים שנדרש להוכיח- ע"מ לבצע הרמת מסך מכוח עילת המיזם ("אשכול חברות" ו"עילת הקונצרן"). מה דעתכם על פסק דינה של השופטת אלשיך ב-ת.א 1755/88 פולגת תעשיות בע"מ נ' ערו בע"מ בקשר להתייחסותה לעילת המיזם.

סקירה תיאורטית – מבוא לייעוץ ארגוני – ד"ר אילן דיין

  1. תיאור קצר של הארגון ושל המסופר בכתבה.
  2. התייחסות לתיאוריה הרלוונטיות.
  3. חיבור בין הכתבה לתיאוריות.
  4. מסקנות ותובנות.

מטרת העבודת  היא- לספק הזדמנות להתנסות במבט שונה על ארגונים. התנסות זו רלוונטית- הן לתחום הייעוץ הארגוני והן לעבודה ניהולית בארגונים.

בשלב ראשון: בחרו ארגון לביצוע העבודה. הארגון צריך להיות גדול מספיק (מעסיק 30 איש לכל הפחות). במידה והארגון גדול או מרובה סניפים, ניתן להתמקד בעבודה באחת המחלקות או באחד הסניפים. יש לקבל אישור מגורם ניהולי מתאים לביצוע האבחון.

לאחר מציאת הארגון קיימו אבחון ארגוני. ניתן לבחור במגוון כלים אבחוניים כמו: ראיונות, תצפיות, קריאת חומר ארגוני וכן הלאה. באמצעות האבחון תוכלו לזהות תחומים בהם יש מקום לשינוי או פיתוח ארגוני. בהתאם לממצאים הציעו שינוי ארגוני, והתערבות רלבנטית לארגון, למחלקה או לצוות שבחרתם.

בכדי להציע שינוי משמעותי, חפשו חומר תיאורטי העוסק בתחום המדובר וקשרו בין השינוי המוצע לחומר שנאסף. החומר התיאורטי צריך להיות כזה- שנכלל במקורות אקדמיים בלבד. כלומר: כתבי עת בעלי דירוג אקדמי או ספרים אקדמיים. המדד הפשוט הוא חיפוש במנועים המשויכים לאקדמיה.

  1. תיאור הארגון שנבחר.
  2. תיאור האבחון שבוצע (כלים בהם נעשה שימוש ,מול מי ,אופן הניתוח) ותיאור הבעיה הארגונית. יש להתמקד בבעיה ארגונית אחת, ולדון בגורמים ובתוצאות שלה.

סמינריון – סדר דין-פלילי – הקריה האקדמית אונו

לאחר מספר שעות של הרהורים ותהיות, ירדו הארבעה לסופר הקרוב לבית המלון ושם רכשו כפפות גומי, כובעי גרב, אזיקונים, פחי בנזין וחומר מבעיר.

הארבעה קבעו להיפגש בלובי המלון בשעה 02:00 לפנות בוקר, בעוד 4 ימים לבושים בשחור, וכך קרה.

הארבעה: החנו את הרכב (אותו שכרו מראש לחופשה בגרמניה), ברחוב המקביל למלון. אז החלו מטפסים במדרגות לקומה הרביעית, בחלקו המערבי של בית המלון (הממוקם בסמוך לבית המלון בו לנו). שלום אסף את חבריו בפתח הקומה הרביעית ובדק כי כולם מוכנים למשימה. אז אמר להם: "הלוואי והפורץ הארור הזה יהיה נוכח, נגרום לו לשלם את המחיר בדרך שלי".

לסיכום, כתיבת עבודות אקדמיות בתשלום ב דיני תאגידים הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות