קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס דיני תכנון ובניה – סוגיות מתקדמות אשר נלמד ב המכללה למינהל על ידי פר' יפעת הולצמן-גזית. במסגרת כתיבת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. בניית האצטדיונים-
  • מהם הקריטריונים שלפיהם בונים אצטדיוני כדורגל חדשים והורסים ישנים?
  • מי מאשר פרויקטים שיש בהם צורך ציבורי/ לתועלת הציבור?
  • על מי מוטלת האחריות להשקיע מכספו ולהוציאם לפועל (כסף מוניציפאלי/ פרטי/ בעליהם של הקבוצות/ הטוטו/ ההתאחדות לכדורגל)?

 

מאמרים אקדמיים – פסיכולוגיה חברתית – ד"ר צפריר בלוך-דוד

  1. להסביר בקצרה את הרעיונות התיאורטיים שבעזרתם בחרת להסביר את המקרה המתואר. יש להסביר בצורה אינטגרטיבית את הסיבות למקרה, את הגורמים לו, את הכוחות שמשפיעים עליו.

 

סקירה תיאורטית -חינוך בישראל במבט וירטואלי –  אוניברסיטת חיפה

  1. פרטים היסטוריים וציוני דרך בתולדות בית הספר (מתי הוקם, על ידי מי, מנהלים ומורים שהפכו לשם דבר וכדו').
  2. אידיאולוגיה בית ספרית וערכי יסוד כלליים וחינוכיים (חזון בית ספרי, "אני מאמין", תקנון בית ספרי, הוראות "מותר ואסור", וכו').
  3. מאפיינים דמוגרפים של אוכלוסיית בית הספר (מנהלים, מדריכים, מורים, תלמידים, הורים).
  4. מקצועות לימוד (בולטים וייחודיים לבית הספר).
  5. לימודים חוץ-קוריקולרים (חוגי העשרה, שיעורי עזר, פעילות ספורט, וכו').
  6. תרבות חינוכית (קבלת תלמידים, בחירת מורים, שיטות הוראה, דרכי הערכה, יחסי מורים ותלמידים, קשר עם הורים, סדר יום בית ספרי, שעות לימוד, נוכחות בשיעורים וכדו').

 

שיטות מחקר בחינוך מדעי – אוניברסיטת תל אביב

המשימה– בתור החוקרים שאספו את הנתונים המוצגים במאמר – לנסח שאלת מחקר אחת או יותר, שניתן לענות עליה מתוך הנתונים המוצגים במאמר.

 

עבודה סוציאלית קהילתית – אוניברסיטת חיפה

  1. תאור הבעיה ו/או המצב החברתי הבלתי רצוי:

א. לתאר ולהגדיר את הבעיות ואת הצרכים העיקריים (או את המצב החברתי הבלתי רצוי) וכן את מאפייני האוכלוסייה אשר ביחס אליה ייערך המיפוי. להסתמך על ספרות מקצועית אקדמית ממקורות עדכניים (ככל שניתן), כגון: כתבות בתקשורת הכתובה והאלקטרונית, אתרי אינטרנט, מאגרי מידע.

ב. לתאר כיצד בא לידי ביטוי המצב החברתי הלא רצוי בקהילה שנבחרה. למשל: אי מיצוי זכרויות; העדר שירותים או העדר שירותים הולמים ומספיקים וכד'.

  1. להגדיר ולתאר סוגיה מרכזית להתמקדות לגבי הבעיה שנבחרה:

א. מתוך המצב החברתי הלא רצוי, להתמקד בסוגיה/נושא אחת/ד, שלגביו/ה ייערך מיפוי יסודי. להגדיר את הסוגיה (למשל: אם הבעיה החברתית היא עוני בקהילה, אזי הסוגיה הנבחרת יכולה להיות אי עמידה בתשלומים לחברת החשמל ו/או לרשות/לתאגיד המים, או אי עמידה בתשלומי המשכנתאות בקרב זוגות צעירים).

ב. לכתוב סקירה קצרה אודות הסוגיה – מה ידוע לגביה ומה לא. למשל: אילו שירותים קיימים לטיפול בסוגיה ואלו חסרים?

 

לסיכום, כתיבת עבודות אקדמיות בתשלום ב דיני תכנון ובניה – סוגיות מתקדמות הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות