קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס דעת קהל אשר נלמד על ידי ד"ר מייק דהאן. במסגרת הכנת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

6.) היבטים שונים של קמפיין בחירות ודעת קהל.

 

כתיבת עבודה אקדמית – ניהול והתנהגות ארגונית – האוניברסיטה הפתוחה

בחרו בארגון כלשהו, אשר יש לכם גישה נוחה וחופשית ככל הניתן אליו. מומלץ לעשות את העבודה על מקום העבודה שבו אתם עובדים. בחרו ממנהלי הארגון את אחד המנהלים הנוכחים וכן אתרו את מי שהיה בתפקיד לפניו. תארו בקצרה את הארגון ושני המנהלים.

 

סמינריון – מח וחושים אשר נלמד על ידי ד"ר ורד אביב

פיזיולוגיה של גוף האדם:

  1. המערכת ההורמונלית- שינויים הורמונליים בגוף האישה במהלך החודש, המחזור החודשי.
  2. הכושר הגופני- שמירה על כושר גופני בקרב רקדנים, מהתיאוריה למעשה.

לבחור נושא ולהציג את המערכת הרלוונטית- העיכול או ההורמונלית או הכושר. את חלקי המערכת ואת הפעולות העיקריות המתרחשות בכל חלק.

 

התנהגות ארגונית – הקריה האקדמית אונו

ברמת המערכת הארגונית (מאקרו)- בחרו לניתוח ארגון המוכר היטב (מעל 75 עובדים). במידה והארגון גדול מאוד- התייחסו בניתוח ליחידה (עצמאית).

  1. מבנה:

א. זהו את המבנה הארגוני (שם, הרכב היחידות). לצרף תרשים ארגוני.

ב. תארו את המבנה: מנגנון/י תיאום דומיננטי/ים, מימדים מבניים.

ג. נתחו יתרונות וחסרונות של המבנה הארגוני.

 

ממשל מקוון – ד"ר חדווה וינרסקי- פרץ

1.) השפעתו של הממשל המקוון:

א. מהם השינויים המרכזיים שהוביל הממשל המקוון ביחס למוסדות המדינה הדמוקרטית ותפיסת האזרח בהתייחס לשלוש דוגמאות מרכזיות:

  1. הרצאתה של בט נובק "דרישה לממשל פתוח יותר מהפכת המידע בממשל".
  2. הרצאתו של דויד קמרון: "העידן הבא של הממשל".
  3. מהם כלי המפתח שעשויים לחזק את הדמוקרטיה. הסבר כל אחד מהם, מהי משמעותו ויכולתו לחולל שינוי?

ג. האם לממשל המקוון תרומה כאשר מוסדות השלטון אינם נוקטים בשקיפות?

 

סוגיות באחריות תאגידית – המכללה למנהל

  1. א. מפו את קבוצות מחזיקי העניין הרלוונטיות לחיפה כימיקלים.

ב. בחרו קבוצות מחזיקי העניין החשובות מנקודת המבט של חיפה כימיקלים. אפיינו את יחסי הגומלין המתקיימים ביניהן לבין חיפה כימיקלים (ההשפעה ההדדית, הציפיות והאינטרסים של הצדדים) והצביעו על הנושאים המהותיים העומדים בבסיס יחסי הגומלין הללו.

  1. הציעו ל- חיפה כימיקלים תכנית אסטרטגית רלוונטית להתמודדות עם הסוגיות. מדוע ראוי שהתכנית תאומץ על ידי החברה.

לסיכום, כתיבת עבודות לסטודנטים ב דעת קהל הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות