קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ה(אי-)סדר העולמי החדש אשר נלמד ב המכללה האקדמית של תל אביב יפו. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

– הסדר העולמי הליברלי.

 

סקירה תיאורטית – מדינת ישראל ממלחמת ששת הימים לראשית המלניום – פרופ' גולדשטיין יוסי

סדר העולמי החדש - המכללה האקדמית של תל אביב יפו - סמינריוןיהודה שנהב, יהודים הערבים, לאומיות, דת ואתניות, תל אביב 2003.

עוז אלמוג, הצבר, דיוקן, תל אביב 1997.

ז. התפתחותה הכלכלית של ישראל:

חיים ברקאי, ימי בראשית של המשק הישראלי, ירושלים, 1984.

יורם בן פורת (ערך), המשק הישראלי, חבלי צמיחה, תל-אביב 1989.

חיים ברקעי, "ימי הבראשית של המשק הישראלי", בתוך: תולדות היישוב היהודי בארץ ישראל מאז העלייה הראשונה, מדינת ישראל, העשור הראשון (ערך: משה ליסק), ירושלים 2009, עמ' 350-447.

יעקב קופ, "אליה וקוץ בה: תוכנית הייצוב 1985 ושיטת חוק ההסדרים שנלוותה לה", בתוך: דבורה הכהן ומשה ליסק (עורכים), צומתי הכרעות ופרשיות מפתח בישראל, ירושלים 2010.

דרור גולדברג, על תוכנית היצוב – רקע, קדימון, ופרשנות, בלוג ארכיון המדינה, 30 ביוני 2015,

http://israelidocuments.blogspot.co.il/2015/06/blog-post_39.html

ח. הסכמי השלום ישראל מצרים:

משה ארנס, מלחמה ושלום במזרח התיכון, 1988-1992, תל-אביב 1995.

אבי שילון, בגין, 193-1992, תל אביב 2007.

אריה נאור, ארץ ישראל השלמה, אמונה ומדיניות, חיפה 2001.

אריה נאור, בגין בשלטון, עדות אישית, תל-אביב 2001.

עזר ויצמן, הקרב על השלום, תצפית אישית, ירושלים 1981.

מחמד חסנין הייכל, הספינקס והקומיסר, תל-אביב 1981.

Yoram Meital, Egypt`s Struggle for Peace: Continuity and Change, 1967-1977, Florida 1997

קנת שטיין, מדינאות אמיצה, סאדאת, קיסינג'ר, קרטר ובגין והחתירה לשלום ערבי-ישראל, תל-אביב 2003.

 

סמינריון – פרוצדורה – פרופ' איסי רוזן צבי

ביום ראשון הופתעו בחברת Mess לגלות כי 5% מלקוחותיה נטשו אותה מיד במוצאי יום כיפור לטובת המתחרה Not, עקב אכזבתם העמוקה מחברת Mess שלא השביתה את שירותי ה-VOD במהלך החג, ובכך ״חיללה את קדושת יום הכיפורים״.

מאיה, היועצת המשפטית של חברת Mess, הרגישה כי היא מזהה הזדמנות חד-פעמית להגיש תובענה ייצוגית כנגד המתחרה Not; ובהמלצת הדס, פנתה לליאור והציעה לה לשמש כתובעת הייצוגית בתביעה אותה היא מתכננת להגיש. ליאור קפצה על ההזדמנות, ועוד באותו היום הוגשה בקשה לאישור תובענה ייצוגית נגד חברת Not, בשם כלל לקוחות החברה שנפגעו עקב חסימת השידורים ביום כיפור, בעילה של עשיית עושר ולא במשפט.

לסיכום, עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות ב ה(אי-)סדר העולמי החדש הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות