קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס הדרכה ביבליוגרפית אשר נלמד על ידי רינת משה ב המכללה האקדמית אשקלון. על ידי רינת משה במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. העבודה הינה שלד של עבודה סמינריונית ואינה עבודת מחקר מלאה.

 

כתיבת סמינריון – דיני חוזים – פרופ' חנוך דגן

כעבור מספר ימים נודע לדני כי אמיר מכר את הדירה ליוסף תמורת 1.4 מיליון ש"ח אשר שולמו במלואם במועד חתימת ההסכם.

בעקבות זאת, הגיש דני לבית המשפט תביעה לאכיפת הסכם המכר בינו ובין אמיר.

מה יטען דני? ומה ישיב אמיר?

4.) מו"מ לקראת כריתת חוזה:

חברת "מלונות" היא הבעלים של רשת מלונות בישראל. לאור הצלחת החברה, החליטו מנהליה על הקמת מלון חדש במצפה רמון.

לאחר שרכשו את הקרקע המיועדת למלון, פרסמה החברה מכרז לעבודות הכנה ותשתית של הקרקע. המכרז קבע שהמועמדים ייבחנו על פי: (א) המחיר המוצע; (ב) ניסון ומומחיות; ו- (ג) מועד סיום העבודות הצפוי, וכי בתום הליך המכרז יתקיים בין הזוכה ובין "מלונות" משא ומתן פרטני.

ההצעה הזוכה היתה של חברת "תשתיות", שציונה המשוקלל על- פי שלושת הקריטריונים היה הגבוה ביותר.

ב-1.2.2015, הודיעה "מלונות" ל-"תשתיות", שהצעתה היא לבצע את הפרויקט תמורת 25 מיליון ש"ח ובתוך 18 חודשים ממועד תחילת העבודות. הרווח הצפוי של "תשתיות" מהחוזה היה 2 מיליון ₪.

"מלונות" ו"תשתיות" החלו לנהל משא ומתן.הדרכה ביבליוגרפית - המכללה האקדמית אשקלון - מאמרים אקדמייםבין ה-1.2.2015 ל- 15.3.2015 החליפו הצדדים טיוטות חוזים, וערכו תכניות מפורטות של העבודות, "תשתיות" נשאה בעלות פעולות אלה, בגובה 20,000 ₪.

 

סמינריון – סוגיות בדיני תאגידים וניירות ערך – המרכז האקדמי למשפט ולעסקים

  1. אדישות רציונלית של בעלי מניות.
  2. מניות ללא זכויות הצבעה: Dual Class Shares לעומת מניות בכורה.
  3. אקטיביזם מוסדי.
  4. חברות ייעוץ למוסדיים.

 

בני נוער במצבי סיכון ומצוקה – המכללה האקדמית לחברה ואמנויות

סוגיות: נערים ונערות בסיכון – הגדרות ומאפיינים, המערכת המשפחתית, המערכת הבית ספרית, דפוסי היעזרות; שליטה וכבוד בקרב בני נוער בסיכון; כוחות; נערות במצבי סיכון; גישות התערבות – מעגל השינוי והריאיון המוטיבציוני.

 

יסודות הניהול – ד"ר עתליה תובל

  1. לנתח לפי 3 מבין מאפייני המערכת של כץ וקהן ולפי כל מודל מרכיבי המערכת של דאפט. תוך שימוש ביתרונות ובחסרונות הפוטנציאליים של המאפיינים- מהם הקשיים כמערכת פתוחה?
  2. באמצעות גישת בעלי העניין לאפקטיביות- נתחו את מידת האפקטיביות.

לסיכום, כתיבת עבודות בתשלום ב הדרכה ביבליוגרפית הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות