החברה הישראלית – אוניברסיטת אריאל בשומרון – עבודה סמינריונית בחינוך

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס החברה הישראלית אשר נלמד ב אוניברסיטת אריאל בשומרון. במסגרת הכנת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

לאחרונה מינה שר החינוך, נפתלי בנט, את הפילוסוף פרופ’ אסא כשר לעמוד בראש ועדה שתפקידה לנסח המלצות שימנעו חפיפה בין פעילות אקדמית לפעילות פוליטית ויאסרו מצבים בהם סטודנטים או מרצים יסבלו מדחייה, השתקה, הדרה או אפליה בשל זהותם או בשל השקפותיהם האישיות, ובכלל זה עמדותיהם הפוליטיות. .עוד נכתב בכתב המינוי כי “החופש האקדמי מחייב כל מוסד לחתור ולחשוף בפני הסטודנטים מבט מקיף ככל האפשר של נתונים, תיאוריות, השקפות וטיעונים רלוונטיים. כולנו גם מחויבים לשמור על זכות הסטודנט ללמוד במוסד להשכלה גבוהה מבלי שיחויב להאזין להטפה פוליטית שאין לה דבר עם לימוד התחום המסוים”.

  1. אנא קראו בעיתונות היומית על ההחלטה ועל השיח שהתעורר בין תומכיה לבין מתנגדיה.

 

דיני משפחה – הקריה האקדמית

חלק ב

הנח כי בקשתו של מנחם לחזרה מאימוץ התקבלה, ואולם בשבתו בבית הכלא חלפו בראשו מחשבות בדבר השאלה האם הוא האב של בתו דורית.

מנחם נזכר כי אשתו רחל ספרה לו בטרם אבדה את שפיות דעתה כי היא הייתה בקשר עם איש זר כשנה לפני שנולדה הבת דורית.

עתה מבקש מנחם מבית המשפט כי יתיר לו לערוך בדיקת רקמות, אשר במסגרתה ייבדק, האם הוא אכן אביה של דורית.

חווה דעתך:

מהם התנאים והשיקולים למתן אפשרות לערוך בדיקת רקמות כפי שמבקש מנחם?

 

סמינריון בחינוך – יזמות וחדשנות חברתית – המרכז ללימודים אקדמיים

  1. מיזמים עסקים-חברתיים מתיימרים לקדם שורת רווח כפולה (רווח ורווחה). האם יש איזושהי מורכבות או קושי בשילוב בין פעילות עסקית לפעילות חברתית? אם כן אז באיזה נושאים/תחומים? אנא תפרטו איך זה בא לידי ביטוי.
  2. במידה וקיים מתח בין שיקולים עסקיים לשיקולים חברתיים – איך מצליחים לפתור את הקונפליקט? מה עוזר לגשר בין השניים?

 

מבוא לניהול משאבי אנוש – הקריה האקדמית אונו

עם זאת, מדריכים רבים נוטים לפרוש בשלב החונכות או הקורס (כ- 25% מהם), ומנהלת ההדרכה לא מצליחה להבין היכן טמונה הבעיה, ואיך אפשר לפתור אותה. בשיחה עם אחד המדריכים הפורשים, אמר המדריך כי כשהגיש מועמדות, התפקיד נראה לו מאד ערכי וחשוב, ועם זאת “מגניב ומלא אתגר”. הוא תאר לעצמו שעובדים שם הרבה חבר’ה צעירים, ורצה לעבוד באווירה שכזו. אך לימוד החומר ההיסטורי הרב התיש אותו, והוא לא רואה את עצמו עומד מול אנשים ומעביר את החומר בצורה מקורית או מעניינת. כמו כן, ציין כי בחשיבה לטווח ארוך, לא נראה כי יש אופק קידום רלוונטי עבורו בעבודה, והוא מחפש עבודה לשלוש שנים הקרובות, בהם ילמד לתואר הראשון, ושלוש שנים הם תקופה שבה חשוב לו למצוא מקום בו יוכל להתפתח, ולא לדרוך במקום.

 

סמינריון – דיני קניין – אוניברסיטת חיפה

ג. כעת הניחו )תוך התעלמות מן הנתונים המפורטים בסעיף ב(‘, כי בשנת 2009 נכרת בין מר אדמוני

ז”ל לבין האגודה למען החייל, הסכם למכירת הדירה לאגודה למען החייל .העסקה לא הסתיימה

ברישום וההסכם לא הושלם .בני הזוג צבעוני, ידעו על ההסכם, אך הסתמכו על מילותיו של יוסף ,”אל דאגה, לעסקה אין תוקף” ואף הגדילו לעשות ופנו לאגודה למען החייל בעניין זה. מנכ”ל

האגודה הודיע להם שהעסקה התבצעה טרם זמנו והוא טרם גיבש החלטה, האם האגודה תעמוד

על זכויותיה לפי העסקה, אך נראה לו שניתן יהיה “להסתדר .”

אנא קיבעו, לאור הנתונים החדשים, ידו של מי על העליונה, בהנחה שנוספה תביעה חדשה ,

מטעם האגודה למען החייל לזכויות בדירה? )5 נק(‘

 

לסיכום, כתיבת עבודות לסטודנטים ב החברה הישראלית הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות