קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס הטיפול באדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית אשר נלמד על ידי פרופסור מאיר לוטן. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  • טננבאום א, בכנר י, מיינר ז. מעגל החיים וההזדקנות בקרב אנשים עם תסמונת דאון והוריהם. קרן שלם, 2015. הורד מאתר קרן שלם ב-26 ליוני 2015 http://www.kshalem.org.il/pages/page/28

 

סמינריון – תדריך מסייע לכתיבת עבודות – המרכז ללימודים אקדמיים

פרק השיטה:

פרק זה הוא, כאמור, פרק שמטרתו פירוט אופן ביצוע המחקר ויכלול ארבעה סעיפים. מטרת הסעיפים, פירוט מרכיביהם ודוגמאות יופיעו להלן.

2.1 משתתפים-

מטרת סעיף זה, לתאר את מדגם המשתתפים במחקר. במקרים מסוימים, כגון בדגימת קבוצות ייחודיות- יש צורך בהסבר דרך מציאת המשתתפים. יש לציין מאפיינים דמוגרפיים, שיסייעו לקורא להכיר קבוצת המשתתפים ולהבין את דרך הדגימה, אם התבצעה בדרך ייחודית, דגימת אשכולות, דגימת שכבות וכו' (לרוב, סוג הדגימה יהיה מסוג 'דגימה נוחות', שהיא לא הסתברותית. בסוג דגימה כזה ייכללו במחקר משתתפים שהם הנגישים ביותר לחוקר). באופן כללי, רצוי שמספר המשתתפים במחקר לא ירד מ 60, ושיהיו לפחות 30 משתתפים בכל קבוצה.

הערה: הבחירה בחציון כמדד מיקום מרכזי עבור גיל המשתתפים נובע מכך שאינו מוטה ע"י ערכים קיצוניים ומשום כך מייצג בצורה מדויקת יותר את מאפיין הגיל במדגם. ניתן להציג גם ממוצע כמדד חלופי– בהתאם להתפלגות המשתנה במדגם.

2.3 כלי המחקר:

בסעיף זה יפורטו שמות המשתנים המרכזיים במחקר: בלתי תלויים, תלויים וכן מתווכים וממתנים לפי הצורך. תצוין דרך מדידתו של כל משתנה תוך הסבר בכל הנוגע לכלי המדידה. ליד שם כלי המדידה יצוין שם החוקר שפיתח את הכלי ושנת הפרסום (פריט ביבליוגרפי של הכלי). כלי המדידה עצמו יופיע בחלק הנספחים בסיום העבודה. הפנייה לנספח תופיע בסעיף הדן בכלי המדידה.

 

מאמרים אקדמיים – ניהול מותגי ספורט – ד"ר מיכאלה אלרם

4.) האם זה הפרופילים- כי שהם מוצגים מתאימים לאוהדי ספורט בארץ.

ב. התייחס לעתיד ענפי ספורט, כמו:

1.) פורמולה 1.

2.) כדורגל.

3.) רכיבה על אופניים.

ג. חסויות:

1.) מהי חסות בספורט?

 

ניהול מו"מ עסקי – שחר ארליך

  • השימוש באסטרטגיות וטקטיקות שונות והשפעתן על תהליך המו"מ.
  • הבדלים בין תרבויות והשפעתם על התנהלות המו"מ ותוצאותיו.
  • השפעת מאזן הכח בין הצדדים על המו"מ.
  • סגנונות לניהול מו"מ.
  • השפעת המיקום על המו"מ.
  • כשלים/ הטיות בניהול מו"מ.
  • הבדלים בין נשים וגברים בניהול מו"מ.
  • שימוש במתווך (צד ג') במו"מ.
  • שימוש ברגשות ובמצבי רוח במו"מ והשפעתם על הצלחת המו"מ.
  • שפת גוף במו"מ.

לסיכום, עבודות אקדמיות בתשלום ב הטיפול באדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות