הטיפול באדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית – פרופסור מאיר לוטן – סקירה תיאורטית

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס הטיפול באדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית אשר נלמד על ידי פרופסור מאיר לוטן. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  • טננבאום א, בכנר י, מיינר ז. מעגל החיים וההזדקנות בקרב אנשים עם תסמונת דאון והוריהם. קרן שלם, 2015. הורד מאתר קרן שלם ב-26 ליוני 2015 http://www.kshalem.org.il/pages/page/28

סמינריון – תדריך מסייע לכתיבת עבודות – המרכז ללימודים אקדמיים

פרק השיטה:

פרק השיטה בעבודה סמינריונית, כאמור, הינו פרק שמטרתו לפרט על אופן ביצוע המחקר ויכלול ארבעה סעיפים. מטרת הסעיפים, פירוט מרכיביהם ודוגמאות יופיעו להלן.

מומלץ לראות פרק השיטה לדוגמא טרם תיגשו לכתיבת העבודה, הדבר ישפר את המיומנות שלכם ויקל על כתיבת העבודה. אותו כנ”ל מומלץ לעשות טרם כתיבת פרק תוצאות סמינריון.

2.1 משתתפים-

מטרת סעיף זה, לתאר את מדגם המשתתפים במחקר. במקרים מסוימים, כגון בדגימת קבוצות ייחודיות- יש צורך בהסבר דרך מציאת המשתתפים. יש לציין מאפיינים דמוגרפיים, שיסייעו לקורא להכיר קבוצת המשתתפים ולהבין את דרך הדגימה, אם התבצעה בדרך ייחודית, דגימת אשכולות, דגימת שכבות וכו’ (לרוב, סוג הדגימה יהיה מסוג ‘דגימה נוחות’, שהיא לא הסתברותית. בסוג דגימה כזה ייכללו במחקר משתתפים שהם הנגישים ביותר לחוקר). באופן כללי, רצוי שמספר המשתתפים במחקר לא ירד מ 60, ושיהיו לפחות 30 משתתפים בכל קבוצה.

הערה: הבחירה בחציון כמדד מיקום מרכזי עבור גיל המשתתפים נובע מכך שאינו מוטה ע”י ערכים קיצוניים ומשום כך מייצג בצורה מדויקת יותר את מאפיין הגיל במדגם. ניתן להציג גם ממוצע כמדד חלופי– בהתאם להתפלגות המשתנה במדגם.

2.3 כלי המחקר:

בסעיף זה יפורטו שמות המשתנים המרכזיים במחקר: בלתי תלויים, תלויים וכן מתווכים וממתנים לפי הצורך. תצוין דרך מדידתו של כל משתנה תוך הסבר בכל הנוגע לכלי המדידה. ליד שם כלי המדידה יצוין שם החוקר שפיתח את הכלי ושנת הפרסום (פריט ביבליוגרפי של הכלי). כלי המדידה עצמו יופיע בחלק הנספחים בסיום העבודה. הפנייה לנספח תופיע בסעיף הדן בכלי המדידה.

מאמרים אקדמיים – ניהול מותגי ספורט – ד”ר מיכאלה אלרם

4.) האם זה הפרופילים- כי שהם מוצגים מתאימים לאוהדי ספורט בארץ.

ב. התייחס לעתיד ענפי ספורט, כמו:

1.) פורמולה 1.

2.) כדורגל.

3.) רכיבה על אופניים.

ג. חסויות:

1.) מהי חסות בספורט?

ניהול מו”מ עסקי – שחר ארליך

  • השימוש באסטרטגיות וטקטיקות שונות והשפעתן על תהליך המו”מ.
  • הבדלים בין תרבויות והשפעתם על התנהלות המו”מ ותוצאותיו.
  • השפעת מאזן הכח בין הצדדים על המו”מ.
  • סגנונות לניהול מו”מ.
  • השפעת המיקום על המו”מ.
  • כשלים/ הטיות בניהול מו”מ.
  • הבדלים בין נשים וגברים בניהול מו”מ.
  • שימוש במתווך (צד ג’) במו”מ.
  • שימוש ברגשות ובמצבי רוח במו”מ והשפעתם על הצלחת המו”מ.
  • שפת גוף במו”מ.

לסיכום, עבודות אקדמיות בתשלום ב הטיפול באדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות