בסמינריון עיוני במדעי המדינה או יחב"ל נמצא בדרך כלל כמה פרקים תיאורטי אשר מהווים את סקירת ספרות . הכתיבה היא בהתאם לכללי הכתיבה במדעי החברה (APA) וצריכה להפנות למראי מקום של מאמרים בעברית ובאנגלית. אצלנו תוכלו למצוא תמיכה מלאה בעבודות במדעי המדינה או ביחבל על ידי צוות כותבים מצטיין במדעי החברה.

פה יש דוגמא יפה לסקירת ספרות תיאורטית מתוך עבודה מלאה בנושא דאעש מול חמאס

עבודה זו מפורסמת באתר לאחר שקיבלנו הסכמה של בעלי זכויות היוצרים בעבודה לעשות בה שימוש. העבודה לצורך התרשמות ולמידה בלבד. אין להסיק מהאמור כי עבודה זה נכתבה על ידי צוות האתר ובהחלט ייתכן שלא כך הדבר.

היבטים חברתיים (חינוך והיבטים סוציו-אקונומיים)

ארגון דאעש השתלט על מערכות החינוך בסוריה שקרסו בעקבות מלחמת האזרחים לצורך הקמת מערכות חינוך המותאמות לצרכיו. בעיני הארגון קיימת חשיבות גדולה מאד לחינוך דור העתיד כחלק מאסטרטגיית הארגון לטפח דור עתיד התומך באידאולוגיה הקיצונית של הארגון. מערכת החינוך של הארגון בנויה ממערכת חינוך פורמאלית בבתי הספר הקיימים בעיקר בתי ספר יסודיים ותיכוניים והוסיף בתי ספר חדשים הלימודים מתקיימים במתכונת נוקשה של חוקי האסלאם ולימוד הקוראן הבאה על חשבון רכישת מיומנויות טכנולוגיות. קיים איסור ללמד היסטוריה, אמנות, מוסיקה פילוסופיה ופסיכולוגיה או לימודי הדת הנוצרית וקיימת הפרדה בין בנים לבנות. על הבנות להגיע בלבוש מוסלמי מסורתי כתנאי להשתתפותן בלימודים. במקביל למערכת זאת, מקיים הארגון מערכת חינוך לא פורמאלית הכוללת מחנות אימון צבאי המיועדים לנוער וילדים ובה מתקיימים אימונים צבאיים, הרצאות ודרשות אינטנסיביות בנושאים אסלאמיים רדיקאליים ואירועים שונים בעלי אופי דתי. במסגרת מערכת זאת הקים הארגון מסגרת חצי צבאית עבור ילדים ונוער עד גיל 15 המאמנת את הילדים במשימות ריגול ואיסוף מודיעין, העברת חומרי נפץ וביצוע פיגועי התאבדות.

תמליל מפגש ראשון 1 קבוצת "האדומים" - שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה
תוכן עניינים ומבוא – דאעש מול חמאס – סמינריון עיוני

גם ארגון החמאס השתלט למעשה על כל מערכת החינוך ברצועת עזה ומנהל את בתי הספר והמוסדות החינוכיים ברצועה. לצורך תחזוקת התמיכה מהאוכלוסייה המקומית, מקים ומתחזק הארגון מרפאות, מוסדות לחלוקת צדקה לנזקקים, בתי ספר וגני ילדים ומוסדות לחלוקת מזון. מערכת החינוך ברצועת עזה הינה אמנם אסלאמית ומשלבת הרצאות והטפות אבל הינה יותר סובלנית וגמישה לגבי המקצועות הנלמדים ולא מוציאה את לימוד המקצועות הטכנולוגיים והקלאסיים מחוץ לתכנית הלימודים. (Robinson, 2004). החמאס מנהל את רשת השירותים הסוציאליים במסגרת מנגנון ה"דעווה" המסורתי התומך גם במשפחות של אסירים הכלואים בישראל וכן הקניית השכלה מקצועית בסיסית לגברים ונשים במחירים סמליים. לטענת ישראל וגורמים נוספים, מנגנונים אלו קשורים ישירות לחינוך לערכי הג'יהאד ומקלים על גיוסם של פעילים חדשים לארגון (בן-דויד, 2004). לסיכום, שני הארגונים מנהלים מערכות סוציאליות וחברתיות, כולל מערכות חינוך על מנת לתמוך באוכלוסייה המקומית ולהקטין סיכויים החוסר שביעות רצון והתמרדות. דרך מערכות אלו מוכנס באופן קבוע החינוך לאסלאם ולג'יהאד, במיוחד לדור ההמשך.

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות