קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס היבטים סוציולוגיים בעבודת המחנך אשר נלמד ע"י ד"ר אוהד דוד. במסגרת כתיבת עבודות לסטודנטים אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

1). 4 שאלות עיוניות (שאלות מס' 1-4 להלן) אשר מקיפות יחדיו את כלל הסוגיות אותן סקרנו במהלך הקורס. שאלה מס' 4 הינה שאלת חובה. מתוך שאלות מס' 1-3 עליכן לענות על שתיים בלבד. שוויה של כל שאלה כזו 30 נקודות (3*30=90). שאלות אלה יקבלו ניקוד קבוצתי, כלומר הניקוד עליהן יהיה זהה לכל חברות הקבוצה שיגישו את העבודה.

2). שאלה אחת אישית רפלקטיבית (שאלה מס' 5 להלן). שוויה 10 נקודות. הכתיבה שלה היא אישית ולכן הניקוד הניקוד עליה יינתן באופן אישי לכל אחת מחברות הקבוצה.

 

כתיבת עבודות – דיני מיסים – מכללת ספיר

בישראל עובד יוני כשכיר במתנ"ס העירוני, ובמסגרת עבודתו הוא עורך אימונים לקבוצות ריצה. בשנת 2013 הרוויח יוני סך של 200,000 ₪ מהמתנ"ס העירוני.

בבעלות יוני חשבון השקעות בבנק באנגליה. הכנסתו מריבית שהתקבלה בחשבון זה עמדה בשנת 2013 על סך של 200,000 ₪. כמו-כן בבעלות יוני חשבון השקעות בבנק בישראל, והכנסתו מריבית בחשבון זה עמדה על סך של 50,000 ₪.

 

עבודות אקדמיות בתשלום – מבוא למיסים – המרכז הבינתחומי הרצליה

בשנים 1.1.- ..1. הגיעו עדי ומשפחתה לביקורים בישראל פעמיים בשנה, חודש במהלך תקופת חגי תשרי ושבועיים בתקופת חג הפסח.

משכורתה של עדי בתקופת עבודה בחברת הבת הקנדית שולמה על ידי החברה הישראלית, וזאת למרות בקשתה של עדי להעביר את אחריות תשלום משכורתה לחברת הבת הקנדית. מכיוון ששולמה המשכורת על ידי החברה הישראלית, ניכתה החברה הישראלית ממשכורתה של עדי מס הכנסה כפי שמחויב בישראל.

בחודש יוני ..1., עקב חילופי הנהלה בחברת הבת הקנדית קיבלה עדי הודעה על פיטוריה. בעקבות כך, החליטה המשפחה לחזור לישראל, ואכן חזרה לישראל ביום 3..6..1…

כאשר חזרו עדי ומשפחתה בישראל ביקשה עדי החזר בגין המס שנוכה ממשכורתה בתקופת עבודתה בקנדה, זאת כיוון שלטענתה בתקופה זו לא הייתה תושבת ישראל, והיא אינה חייבת במס בישראל בגין עבודתה בקנדה.

פקיד השומה טוען כי עדי הייתה תושבת ישראל בשנים 1.1.- ..1. ולכן חייבת בישראל במס גם בגין הכנסותיה מעבודה בקנדה.

הינכם נדרשים לחוות דעתכם בעניין תושבותה של עדי בשנים 2742-2747? יש לבסס את העמדה בהתאם

 

מערכות מידע תחרותיות – אסטרטגיות – האוניברסיטה הפתוחה

בשנים האחרונות הצליח אגף החינוך לשפר את איכות גני הילדים בעיר, דבר שהפחית את המצב הקודם לפיו היה ביקוש גדול למספר גנים שנחשבו "טובים" על חשבון גנים אחרים שנחשבו "לא טובים .""לדעתי אין סיבה להיות 'נעולים' על אזורי הרישום ואם נענה בחיוב לבקשות התושבים לשיבוץ בהתאם לרצונם נצליח למלא את גני הילדים כרצוננו ויחד עם זאת להעלות את שביעות רצון ההורים", אמר מנהל מחלקת החינוך לצוות שעסק בשיבוצים השנה, "יש לנו מערכת ממוחשבת להרשמה, אם נחליט לשנות את מדיניות הרישום ניתן לשפר אותה כך שתתמוך במדיניות החדשה". שלומית, מנהלת מחלקת גני הילדים, תמכה עקרונית ברעיון ואולם לדעתה יש לפתוח את הרישום באופן מוגבל וגם את זאת לעשות לאחר בחינת העניין בבדיקה מקדמית .

"בתור שלב ראשון יש לערוך סקר בין ההורים ולבדוק מהם השיקולים שמניעים אותם לבחור גן לילדם וסקר בין הגננות אודות דעתן בעניין הרישום הפתוח" אמרה שלומית. אוהד, נציג ההורים בצוות אמר שמזה מספר שנים בהן הוא מכהן בתפקיד זה לא חש נכונות כה רבה לשפר את מערכת השיבוצים לגני הילדים לשביעות רצון ההורים.

 

לסיכום, עבודות אקדמיות ב היבטים סוציולוגיים בעבודת המחנך הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות