קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס היהודים באים אשר נלמד על ידי ד"ר נועה ששר. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

1.) מהי נקודת האיזון בין הדת לדמוקרטיה בישראל?

2.) האם הפערים הולכים וגדלים או מצטמצמים?

3.) מהו מצב היחסים בין הדת לדמוקרטיה כיום לעומת בעבר?

4.) מהם קווי דמיון ושוני בין המדינה היהודית לדמוקרטית?

5.) כיצד דמותו של משה מנדלסון תרמה להבנת היחסים שבין דת לדמוקרטיה?

 

עבודה סמינריונית בחינוך – הציביליזציה המודרנית – פרופ. עודד היילברונר

16.) למה מתכוון טוני ג'אדט במלחמות תרבות, מלחמה בין מי למי ומה מאפייניהן טוני ג'אדט, אחרי המלחמה, 249-282.

17.) מהי דה-קולוניזצייה ומה הקשרה למלחמה הקרה על פי דן דינר, שבר זמן, פרק 5.

18.) מושג המהפכה ב"עולם השלישי" ומאפייניו על פי אריק הובסבום, עידן הקיצוניות,382-405.

19.) מדוע טוען טוני ג'אדט (בעמ.490) כי שנות ה- 60 ראויות לציון מיוחד, טוני ג'אדט, אחרי המלחמה, 470-506.

20.) דפוסי המערכת הבינלאומית והבעיות עמה היא התמודדה בסוף המאה ה-20 על פי אריק הובסבום,  עידן הקיצוניות, 488-510.

 

סמינריון בחינוך – מוזיקה, אסתטיקה וחינוך – ד"ר איתן אורנוי

מבנה נייר העמדה:

3.) בחירת נושא: כגון- "חינוך מוזיקלי בערכי הפרדיגמה האנליטית".

4.) נגזרת חינוכית: הצגת ה- "אני מאמין" החינוכי הנגזר או המתווכח עם ההוגה/ים שהוצג בחטיבה הקודמת. בחטיבה זו להוסיף דוגמאות מעבודתכם כמחנכים מוזיקליים, מתפיסתכם את תפקידכם כמוזיקאים/ מחנכים או יוצרים.

 

נאציזם – הבינתחומי הרצליה

11.) סוזאנה היים, רציונליזציה כלכלית.

12.) לוץ קלינקהאמר, המחקר ההיסטורי בגרמניה.

13.) ריינר הודמן, כלכלה וזיכרון.

14.) משה צימרמן, הרייך השלישי-מאזן היסטורי.

 

גישות ותיאוריות ותיקות וחדשות בחקר התקשורת: עיון מתקדם – המכללה האקדמית נתניה

5.) סטרוקטוראליזם וסמיוטיקה:

בארת ר'. (1957/2013) "אבקת כביסה וחומרי ניקוי " "פועל סימפטי" , בתוך: בתוך ליבס, ת. ולוין, ד. (עורכים) תקשורת ותרבות (ע"ע 159-165). רעננה: אוניברסיטה הפתוחה.

6.) לימודי תרבות ומדיה בריטיים:

טרנר, ג'. (2002/ 1992). המסורת הבריטית בחקר התרבות: קיצור תולדות. בתוך ליבס, ת ומ. טלמון (עורכות) תקשורת כתרבות (ע"ע 219-252). תל-אביב:האוניברסיטה הפתוחה.

ווילאמס, ר'. (2001 / 1991). בסיס ומבנה-על בתיאוריה התרבותית המרקסיסטית. בתוך כ"ץ, א. וד. לוין (עורכים). תרבות, תקשורת ופנאי בישראל (עמודים 39-55). תל- אביב: האוניברסיטה הפתוחה.

7.) מעגל התרבות:

First, A., & Hermann, T. (2009). Sweet nationalism in bitter days: A. commercial representation of Zionism. Nations and Nationalism, 15 (3): 506-523.

 

לסיכום, כתיבת עבודות בתשלום ב היהודים באים הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות