קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס המוזיאון המודרני אשר נלמד במוסד האקדמי "שנקר – הנדסה. עיצוב. אמנות" על ידי פרופ' מיכה לוין. במסגרתו בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

בחר מוזיאון לניתוח: מוזיאון תל אביב לאמנות, מוזיאון ישראל  ירושלים, משכן האמנות בעין חרוד, המוזיאון לאמנות מודרנית בניו יורק MoMA, טייט, לונדון.

התיחסו לנקודות הבאות :

בדיון על הנושאים השונים במוזיאון יש לערוך השואות עם מוזיאונים בארץ ובעולם שדנו עליהם במהלך השיעורים .

העזרו בהגדרת המוזיאון המודרני מתוך הספר Michael Levin, The Modern Museum שנשלחה לכם במייל וחילקתי בכתה.

ריבוי תפקידים של המוזיאון המודרני מעבר להגדרה ההיסטורית: איסוף, שימור וחינוך.

האם המוזיאון מסתפק בתצוגת האוסף או נוקט באמצעים נוספים בפעילותו כגוןאגף נוער, סדנאות אמנות למבוגרים ונוער, אגף חינוך, תערוכות המיועדות לילדים, האם פעילות זו היא חלק אונטגרלי ממבנה המוזיאון או במיקום נפרד. אולם הרצאות ומופעים, קולנוע, סיורים מודרכים וכו'.

 הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

 מהדימוי האנאלוגי לדימוי הדיגיטלי: תאוריות הצילום

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מהדימוי האנאלוגי לדימוי הדיגיטלי: תאוריות הצילום  אשר נלמד במוסד האקדמי המכללה האקדמית ספיר על ידי ד"ר מאיר ויגודר. במסגרתו בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

4) צילום מושגי: סופי קאל ואמנות הבלשית בצילום

הצלמת סופי קאל הייתה ידועה באופן שבו היא בדקה את הגבולות בין התחום האישי והציבורי בצילום אמנותי. הסתכלו בקטלוג התערוכה שלה וקראו על המעקבים שלה אחרי אדם זר בוונציה. קראו את יומן

המעקב שלה  ב "סוויטה ונציאנית" וספרו מה היה תכלית המעקב והשוטטות שלה. היעזרו בטקסט של פול  אוסתר שכתב על טיב העבודה שלה ועל דמותה תחת שם בדוי (מריה)  בספרו לווייתן.

 הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

מחרדה לאופוריה: החברה הישראלית בעקבות מלחמת ששת הימים

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מחרדה לאופוריה: החברה הישראלית בעקבות מלחמת ששת הימים אשר נלמד במוסד האקדמי אוניברסיטת תל-אביב על ידי ד"ר אלון גן. במסגרתו בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. השואה ומלחמת ששת הימים:

בתקופת ההמתנה ובמהלך מלחמת ששת הימים החלו לעסוק בנושא השואה והקשר לעם היהודי.  סכם/י את מכלול ההתייחסויות השונות (כולל פירוט ההבדלים בין הגישות השונות) שהוענקו לנושא זה על סמך הציטטות הבאות. (קובץ רלבנטי: ציטטות בנושא השואה בספרייה אופוריה)

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ספרות מרחב  במסגרתו בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. אין צורך להשתמש בחומר עזר מחוץ למאמרים ולטקסטים שנלמדו בקורס.

אם נעזרתם/ן בכל זאת במאמרים או ברשימות מהאינטרנט – חובה לציין את מראי

המקום שלהם.

שאלה:

כתבו חיבור פרשני על המרחב בסיפור "בדידות" מאת שולמית הראבן (מתוך הקובץ בדידות,

1890; הקול האחר: סיפורת נשים עברית, תל אביב: הקיבוץ המאוחד/ספרי סימן קריאה,

1994, עמ' 226-211) או על המרחב בסיפור "דיסניאל" מאת יהודית קציר (מתוך הקובץ

סוגרים את הים, תל אביב: הקיבוץ המאוחד/ספרי סימן קריאה, 1990, עמ' 110-83).

לסיכום, עבודה אקדמית ב המוזיאון המודרני היא עבודה יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. WRITE2ME מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודה זו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

 

צור קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר ולהתרשמות

 

שירותים נוספים

שירותים נוספים

ייעוץ סטטיסטי הצעות מחקר תרגום וקלדנות

משפטים

משפטים

עבודות סמינר משפט משווה פסיקה עדכנית

מדעי החברה והרוח

מדעי החברה והרוח

חינוך תקשורת BA כללי

כלכלה ומנע"ס

כלכלה ומנע"ס

סמינריון אמפירי כלכלת ישראל MBA