קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס  המורה גננת כמתכנן לימודים כחוקר וכמעריך אשר נלמד  ב מכללת לוינסקי במסגרת עבודות  אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

חלק א : ניתוח כללי של תכנית לימודים דיסציפלינארית 2-31 עמודים־]

יש לבחור תכנית לימודים דיסציפלינארית-פורמאלית, לאתר ולהדגים מתוכה את רכיבי-העל

הלוקחים חלק בתהליך תכנון הלימודים (רציונאל, מטרות, ארגון הידע, תהליכי הוראה-למידה והערכה*). שלבו בהסבר שלכם ציטוטים קצרים מתוך התכנית והתייחסות לתיאוריות ולמאמרים שנלמדו בכיתה, לדוגמא: הגישה החינוכית המשתקפת ברציונאל התכנית- הערכים, אמונות חינוכיות ותפיסה דיסציפלינארית, מענה לצורכי המקצוע, המורים, התלמידים ובעלי עניין נוספים (התייחסות גם למודל של טיילר); ניסוח המטרות- מטרות על, יעדים, מטרות התנהגותיות (כולל הטקסונומיה של בלום), ריגושיות ואקספרסיביות, (לפי אייזנר, וקארתוול), תפיסת הידע ואופן ארגונו- תפיסה אפיסטמולוגית, גישה דיסציפלינארית- ברונר, שוואב, גישה אחדותית- לוין, זילברשטיין, מיומנויות-גרדנר ושפת החשיבה- פרקינס וסולומון, תכנון ליניארי, מודל 4 R של דול ועוד; מאפייני תהליכי הוראה-למידה- גישה ביהביוריסטית, גישה פאידוצנטרית (דיואי), גישה קונסטרוקטיביסטית ( פיאז׳ה, ויגודצקי והמודל השלישי); הערכה*.

סכמו חלק זה בפסקה כוללת, המדגישה את התפיסה החינוכית המתבטאת בתכנית הלימודים הדיסציפלינארית אותה בחנתם והביעו דעתכם על תפיסה זו תוך התייחסות למקורות ביבליוגרפים תומכים. שימו לב, אין לצטט מתוך החומרים התיאורטיים, יתקבלו הסברים רק במילים שלכם.

 

קבלת החלטות – מכללה למנהל

framing מסגור

mental accounting חשבונאות מנטלית

Endowment effect אפקט הבעלות

Status quo bias אפקט הסטטוס קוו

Overconfidence בטחון יתר

Sunk cost עלויות שקועות

time preferences העדפות זמן

 

פסיכולוגיה של הוראה – ד"ר דני קליין

כמה מילים על הבדיקה

  • סך הנקודות של כל השאלות הוא 90 (ולא 100). 10% הנוספים מורכבים משיקול דעת אישי המבוססת על התרשמות סובייקטיבית מהעבודה.
  • ההיקף המשוער של העבודה (לא כולל שיעור) הוא כשניים שלושה עמודים, יחד עם זאת אין בעיה מבחינתי שתגישו פחות/יותר עמודים.
  • המטלות יוערכו על פי האופן בו הבנתם ויישמתם של הנושאים את מה שלמדתם.
  • יש חשיבות רבה בעיני לאופן בו נכתב המסמך. ההיגיון, הסדר ובהירות הניסוח. שימו לב במיוחד לטעויות ושגיאות כתיב (נובעות בד"כ מחוסר הקפדה וחוסר הגהה). אני מעריך במיוחד כתיבה קצרה ותמציתית (תבליטים, טבלאות וכדומה).

 

סטטיסטיקה  – המכללה האקדמית בוינגייט

ציון עיוני בסיום הלימודים במכללה

משקל (ק"ג) ק"ג

גובה (מטר) מטר

BMI Body mass  index

שיווי משקל ברגל דומיננטית שניות

שיווי משקל ברגל  לא דומיננטית שניות

האם אתה צופה במשחקי היורוליג בכדורגל המתקיימים בימים אלה  1 כלל לא   2 בחלקם    3 בכולם   1 כלל לא  2 בחלקם  3 בכולם

האם אתה מתכוון ללמוד תואר שני  1 – כן    2 לא  1= כן 2=לא

  • הערה חשובה: בבדיקה לא אתייחס כלל לטיב התכנים. לחלוטין לא מעניין אותי אם באמת המשימות שנבחרו הן אלה שגננת אמורה לבצע. מבחינתי אתם יכולים להמציא הנחות ונתונים כאוות נפשכם. ניתן להחליט שהגננות מעולות בעבודה במחשבים או שהן מפחדות מהם, שיש או אין מחשבים בגנים, שהגנים מוזנחים מבחינה בטיחותית או לא – בקיצור תעצבו את המציאות לפי איך שנוח לכם. מה שמעניין אותי הוא הבנת הנושאים והכלים שלמדתם.

לסיכום, עבודות  אקדמיות ב המורה/גננת כמתכנן לימודים, כחוקר וכמעריך הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

 

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות