עבודה נוספת אותה כתבנו היא עבודת גמר בכלכלה של המכללה למינהל. במסגרת כתיבת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בעבודה זו. במסגרת העבודה יש לבצע כתיבה מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

גיא ברכה הוא קוסם ומנטליסט, בבעלותו שני מותגים: "גיא ברכה, הרבה מעבר לקסם", ו "גיא ברכה – אמן בידור על חושי".

לגיא שני אתרי אינטרנט, אחד לכל מותג:

למותג הקסם: https://www.magicguy.co.il/

למותג המנטליסט: https://www.mentalistguy.co.il/

לקוחות פוטנציאליים יוצרים קשר עם גיא באחת משתי דרכים: דרך טופס השארת פרטים באתר (כל "ליד" כזה מסומן בגוגל אנליטיקס כהמרה), או באמצעות טלפון אליו ישירות (המספר שלו מפורסם באתר, אך כאן אין מעקב המרה).

הניחו שעל כל ליד באתר ישנם עוד 2 אשר מתקשרים.

גיא מפעיל דף פייסבוק לכל מותג:

הקוסם: https://www.facebook.com/guysmagic

המנטליסט: https://www.facebook.com/mentalistguy.co.il

גיא מפרסם את שני המותגים במקומות הבאים:

גוגל אדוורדס, הוצאה של כ 1000 ש"ח בחודש.

 

סמינריון – ליקויים נפשיים, עבריינות ומה שביניהם – המכללה האקדמית בית ברל

  1. Alloy, L. B., Jacabson, N. S., & Acocella, J. (1998). Abnormal psychology (8th Edition). New York, NY: Mcgraw Hill, college
  2. American Psychiatric Association. (2013). Diagnostic and statistical manual of mental disorder – V. Washington, DC: American Psychiatric Association.
  3. Gross, R. (2005). Psychology: The science of mind and behavior (5th edition). London: Hodder Arnold.
  4. Harned, M. S., Banawan, S. F., & Lynch, T. R. (2006). Dialectical behavior therapy: An emotion-focused treatment for borderline personality disorder. Journal of Contemporary Psychotherapy, 36(2), 67- 75.
  5. Hopwood, C. J., & Zanarini, M. C. (2010). Borderline personality traits and disorder: Predicting prospective patient functioning. Journal of Consulting and Clinical Psychology, 78(4), 585 -589.
  6. Lieb, K., Zanarini, M. C., Schmahl, C., Linehan M. M., & Bohus, M. (2004). Borderline personality disorder. The Lancet,,364 453- 461.
  7. Loving, J. L. (2002). Treatment planning with the psychopathy checklist – Revised. International Journal of Offender Therapy and Comparative Criminology, 46(3), 281- 293.
  8. Phillips, L. K., & Seidman, L. J. (2008). Emotion processing in persons at risk for schizophrenia. Schizophrenia Bulletin, 34(5), 888- 903.

 

כתיבת עבודה אקדמית – עבודה מסכמת של דר' אריה גרוניק

4.) יש לענות, להסביר ולפרט במסגרת העבודה בהרחבה רבה על השאלה: מה היא ההגדרה של המשתנים "דמוקרטיה", "טוטליטריות" ו –"קונפליקט"?

לסיכום, עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות כמו עבודת גמר בכלכלה היא עבודה יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות