קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס הנבואה המקראית אשר נלמד ב אוניברסיטת תל אביב על ידי פרופ׳ דלית רום-שילוני. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

א. לקרוא טקסט מספרי הנבואה ולזהות ״חספוסים״ בתוך היחידה הנבואית ובחיבור יחידות נבואיות זו אל זו, לאתר היבטים של צורה ותוכן ביחידה הנבואית, תפיסות הנוגעות למעמד הנביא, ועולמה הרעיוני של היחידה הנבואית.

 

סמינריון במשפטים – משפט בינלאומי פומבי – המרכז האקדמי פרס

חודש לאחר מכן, הגיח כלי טיס לא מאויש פריזי בשמי לונדון והרג את סגן מפקד 'פריז החופשית'. יחד עמו נהרגו 13 ילדים וארבעה מבוגרים. כולם אזרחי לונדון שלא מעורבים בלחימה נגד פריז.

יומיים לאחר תקיפה זו פרסם שר החוץ של לונדון אזהרה לפיה תקיפות של פריז בעומק שטחה יהוו עילה למלחמה וכינה את הפריזים 'פושעי מלחמה'. למרות האיום תקף מטוס של פריז את מנהל הכספים של ארגון 'פריז החופשית'.

 

עבודה סמינריונית במשפטים – משפט מינהלי – המכללה למינהל

בישיבה זו קראו שרים רבים להדחת שר התקשורת. ראש הממשלה, בניסיון למנוע את התפרקות הממשלה, קבע כי לאור חילוקי הדעות בממשלה בנושא מינוי המועצה, הוא יבצע תפקיד זה בהתאם לקבוע בסעיף 9(א) לחוק.

מיד לאחר מכן פנה ראש הממשלה אל חברו משכבר הימים, האלוף במיל' טליק ברודי, אשר שימש בעברו כראש אגף כוח אדם בצה"ל וביקש ממנו המלצות באשר ל"איך בוחרים מועמדים ראויים" לתפקידים. ראש הממשלה שלח לברודי דוא"ל ובו פירוט סמכויות ועדת האיתור על פי החוק ושאל אותו "איך ממשיכים מכאן?".

כעבור שבוע שלח טליק ברודי לראש הממשלה דוא"ל ובו רשימה של 15 מועמדים לכהן במועצה.

 

כתיבה מדעית ב' – המכללה האקדמית עמק יזרעאל

לביא, י' (2012). כתיבת עבודת המחקר: מבנה, תכנים וסגנון. חיפה: הפקולטה למדעי הרווחה והבריאות ,אוניברסיטת חיפה .http://research.haifa.ac.il/~lavee/Research_writing.pdf

פלד, ל' וברנהולץ, ח' (1995). איך לקרוא מאמר מדעי? קריאה משמעותית של מאמרים מדעיים. ירושלים: המרכז להוראת המדעים, האוניברסיטה העברית.

צבר בן-יהושע, נ' (1990). המחקר האיכותי בהוראה ובלמידה. גבעתיים: מסדה.

קפלן, א' (1979). דרכי המחקר: מתודולוגיה של מדעי ההתנהגות. ירושלים: מוסד ביאליק.

שקדי, א' (2003). מילים המנסות לגעת: מחקר איכותני –  תיאוריה ויישום. תל-אביב: רמות.

 

פתרונות בחשיבה קריאטיבית – המכללה למינהל

  1. 1. שלב ב'– קריאייטיב: להסתמך על התובנה ולייצר על בסיסה קמפיין פרסומי הכולל:
    א. מודעה
    ב. שלט חוצות

ג. סרט מצולם

ד. פעילות גרילה

  1. שלב ג': להכין פרזנטציה שתכלול:
  2. מהי התובנה
  3. סרט
  4. מודעה
  5. שלט

לסיכום, כתיבת עבודות אקדמיות ב הנבואה המקראית הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות