קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס הסדנא הדינאמית אשר נלמד ב המכללה למינהל. במסגרת הכנת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

לעשות ניתוח רפלקטיבי של התהליכים הקבוצתיים והאישיים שחלו בקבוצה. לחבר את התהליך הרפלקטיבי להמשגה תיאורטית רלוונטית.

לנתח את התפתחות הקבוצה הדינאמית במהלך השנה. התייחסו להיבטים:

– שלבי ההתפתחות השונים של הקבוצה לאורך השנה: כיצד התהוותה והתפתחה הקבוצה? מהם המאפיינים של השלבים שזיהיתם? אילו תהליכים אתם מזהים שהקבוצה עברה במהלך השנה?

 

סקירה תיאורטית – ספרות נשים במלחמה – המכללה האקדמית ספיר

מרים קוק (Miriam Cooke), חוקרת בולטת של ספרות נשים על מלחמה, תארה בספרה,Women and the War Story) 1446), את התבנית של "סיפור המלחמה" )"The War Story"(. מימי יוון הקלאסית התעצב "סיפור המלחמה" כסיפורו של הגבר הלוחם, בעל הסמכות והלגיטימציה לכתוב את חוויותיו מהמלחמה. התבנית של "סיפור המלחמה" היא כזו היוצרת סדר בחוויה של המלחמה תוך שמירה על ניגודים: מלחמה ושלום, אויב ובעל ברית, התקפה והגנה, חזית ועורף, לוחם ואזרח, ניצחון ומפלה.

 

סמינריון – היוצר ביצירתו – יצירתם של שלושה יוצרים סקנדינביים – איבסן, סטרינדברג, ברגמן – אוניברסיטת תל אביב

3.) ייצוגי היבטים סותרים ומשלימים באישיותו של "האמן" בשתיים מן היצירות: פר גינט או כשאנו המתים מתעוררים מאת איבסן, נושים מאת סטרינדברג, החותם השביעי של ברגמן.

4.) ייצוגים בימתיים של מוות, מחלה, נכות או סבל כמבעים של מצבים נפשיים בשתיים מן היצירות: איולף הקטן מאת איבסן, האב או מחזה חלום מאת סטרינדברג, השתיקה או זעקות ולחישות של ברגמן.

5.) עירוב מציאות, דמיון וחלום ותפקודיהם בעיצוב דמויות ובניית המשמעות בשתיים מן היצירות: פר גינט מאת איבסן, מחזה חלום או סונטת הרוחות של סטרינדברג, תותי בר של ברגמן.

שילוב תלמידים עם צרכים מיוחדים – אורנים המכללה האקדמית לחינוך

להעמיק בנושאים שעלו בראיון. לדוגמא: לקות הלמידה של המרואיין וכיצד באה לידי ביטוי במסגרות שונות בחייו; קשרים עם מורים- השוואה בין מורה שהיה איתו קשר חיובי לעומת מורה שהיה איתו קשר שלילי- מה גרם להבדל במערכות היחסים; תפיסה חיובית או שלילית כלפי הלקות, התמקדות בקשיים לעומת העצמת החוזקות- של התלמיד כלפי עצמו, מצד הוריו, מצד מוריו.

5.) רקע על המרואיין: גיל, באיזו כיתה לומד/ באיזו מסגרת אקדמית, באיזו מגמה/ חוג לומד ורקע משפחתי.

 

מבוא למנהל ציבורי – האקדמית גליל מערבי

7.) בהסתמך על דבריהם של בלאו וסקוט, מי הוא הנהנה העיקרי מביטול האגרה לרשות השידור מהארגון- הבעלים, החברים, הלקוחות או שלושתם?

לסיכום, כתיבת עבודות לסטודנטים ב הסדנא הדינאמית הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות