קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס הערכה בחינוך אשר נלמד ב המכללה האקדמית הערבית לחינוך על ידי ד"ר זאהר עכרייה. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. האם מטרות ההערכה מזוהות?

 

כתיבת סמינריון – מבוא לשיטות מחקר – המכללה למנהל

הניחו כי כל 100 המועמדים התקבלו לעבודה. בתום שלושה חודשי ניסיון בעבודה במשרד החינוך, נתבקש הממונה על המועמד לתת למועמד ציון בסולם שבין 1 (עובד גרוע מאוד) ל-7 (עובד טוב מאוד), במטרה להעריך את איכות עבודתו. נוסף לכך, לאותה מטרה, נבדקה כמות מכתבי התודה האישיים שקיבל המועמד מאנשים שפנו למוקד. נעשו שלוש בדיקות.

 

סמינריון בחינוך – שינויים מנטליים התנהגותיים – אוניברסיטת חיפה

  1. אלכוהוליזים במטופלים עם דיכאון.
  2. מה תפקיד כל אחד מהצוות הרב מקצועי- בטיפול בחולה דמנטי?
  3. האם יש קשר בין שימוש באלכוהול במטופל עם ירידה קוגניטיבית?

 

דעת קהל – ד"ר מייק דהאן

9.) השתתפות פוליטית ודעת קהל.

10.) אולי לא צריך דעת קהל בכלל? ביג דאטה ודעת קהל.

 

פסיכופתולוגיה – המכללה האקדמית תל אביב-יפו

ה.) התייחסו למדדים השונים לפיהם מערכים מבני אישיות.

  1. הציגו 2 הבדלים אבחנתיים משמעותיים באשר לדיכאון מאז'ורי (.xx296) בין PDM ל-DSM 5–

כיצד היו קרנברג והגישה הפסיכיאטרית מתייחסים להבדל שהצגתם?

– אוגדן ת. (2005). "אם עץ נופל ביער", בתוך: הקצה הפרימיטיבי של החוויה (תרגום: ברגשטיין, עריכה: ברמן). ת"א: עם עובד. עמ' 85-94.

– פריד, י. אגסי, י. (1997). פרנויה. ת"א: הקיבוץ המאוחד. פרק 2, עמ' 24-33.

 

גוף ראשון-שני דיאלוג בפילוסופיה ובספרות – המכללה למינהל

1.) א. צותתו לדיאלוג מחיי היומיום שלכם (שיחה בבית קפה, בנסיעה, בין חברים, בני משפחה– בין אנשים שאתם מכירים או שאינכם מכירים).

ב. תמללו את השיחה וצרפו את התמליל כנספח לעבודה .לחלופין, תוכלו לבחור גם בדיאלוג בהיקף דומה מתוך ספר או סרט, או בראיון מתוך המחקר) במידה ותמליל הראיון נגיש לכם. (או לחבר דיאלוג).

ג. נתחו את השיחה על פי ההבחנה של מרטין בובר בין יחסי אני-אתה (זיקה) ויחסי אני-סתם (ידע, הזרה).

 

בין האסתטי לפוליטי: מוזיקת רוק כתרבות – המכללה האקדמית עמק יזרעאל

  1. דונו באופן אינטגרטיבי ביוצר/ת (תוך התייחסות לאסתטי והפוליטי ביצירתו). הדיון צריך "לתפור" יחדיו (אינטגרציה) את החומר התיאורטי ואת הפרשנות שלכם, תוך שימוש בדוגמאות: תצלומים, קטעי ווידיאו, מילות השירים אם רלוונטי.

לסיכום, כתיבת עבודות בתשלום ב הערכה בחינוך הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות