קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס הערכה בחינוך אשר נלמד על ידי ד"ר זאהר עכרייה. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

סוגיות המתייחסות לארבעה דגמים של הערכה.

 

סמינריון במשפטים – דיני עונשין – המכללה האקדמית נתניה

ד"ר קפלן הורה לאחות שושנה לתת לשמעון כדורים נגד בחילות וכדורים נגד כאבי ראש. לאחר נטילת הכדורים, נרדם שמעון במיטתו.

למחרת, בשעה 06:00 בבוקר, קבע רופא את מותו של שמעון בעקבות דלקת קרום המוח.

דונו באחריותו הפלילית של מנחם למותו של שמעון לפי סעיף 298 לחוק העונשין (הריגה). בתשובתכם יש להתייחס ליסוד העובדתי של העבירה בלבד (אין להתייחס ליסוד הנפשי של העבירה).

 

סקירה תיאורטית – מנהל ומדיניות ציבורית – המכללה האקדמית ספיר

כתוב בנוגע לעמדה של כל הוגה בקשר לשאלה- האם התוכנית להבטחת הכנסה הינה הוגנת/ צודקת, זאת תוך התייחסות לתיאוריות של: צדק, צדק כהוגנות, ליברטריאניזם, מספיקנות והוגנות.

 

רפואה עממית בתרבויות עולם – ד"ר צילה זן-בר צור

כותרת לדוגמא- שמאניזם בקרב שבט הלאקוטה.

ההקשר התרבותי לדוגמא- היבטים תרבותיים.

דוגמאות לדוגמא- טקסי ריפוי שמאניים/ מסעות בין העולמות/ צמחי ריפוי שמאניים וחפצי פולחן שמאניים.

 

דיני תאגידים – הקריה האקדמית אונו

ג. והנתבעים- חברת המעמיק.

2.) כעת הניחו, שבמהלך 1998 הון המניות המונפק של המעמיק עמד על 240 ₪ בלבד והיא מימנה את פעילותה באמצעות הלוואה של שין– שהחזיק 25% ממניותיה של המעמיק. שין, מבלי קשר להגדרת תפקידו הפורמאלית, היה מעורב מאוד בנעשה בחברה. עם פירוקה של החברה טוען שין כי הוא – כאחד הנושים– זכאי לפירעון החוב כלפיו.

א. הניחו כי אתם ממלאים את תפקידו של מפרק חברת המעמיק.

 

אתיקה מקצועית ב' – המכללה למינהל

למשל: הפסקת ייצוג, החובה שלא להטעות את בית המשפט, סוגיה ספציפית בחסיון עורך דין לקוח ובחובת הסודיות, סוגיה ספציפית ביחסי עורך דין לקוח, סוג מסוים של ניגוד עניינים, סוגיה בנושא שכר הטרחה ובעיה של הפסקת ייצוג. המאמר עליו מבוססת העבודה הוא: ל. זר-גוטמן "הנאמנויות של עורך הדין".

תוכנית עובדה- רצח עו"ד יורם חכם:

https://www.mako.co.il/mako-vod-keshet/uvda-2017/VOD-35c15687a079c51006.htm?Partner=autoComplete

תוכנית עובדה- חייו ומותו של עד המדינה שמואל דכנר:

https://www.mako.co.il/mako-vod-keshet/uvda-2014/VOD-2fc943b7e3fb341006.htm?Partner=autoComplete

 

מבוא למכשור רפואי – המכללה האקדמית לישראל ברמת גן

  1. מקורות ביבליוגרפיים:
  • מותר השימוש במקורות אינטרנטיים של גופים רשמיים דוגמת אתר ה- FDA המרכז למכשור של ה- CDRH.

לסיכום, כתיבת עבודות לסטודנטים ב הערכה בחינוך הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות