קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס הקבוצה הכנענית אשר נלמד ב האוניברסיטה הפתוחה. במסגרת עבודות אקדמיות בתשלום אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

לפני תחילת גיבוש הנושא, הנכם מתבקשים לקרוא את הפרק התשיעי מתוך ספרו של חנן חבר, הסיפור והלאום, הוצאת רסלינג, 2007.

  • מלחמת 1948 בסיפורים שפורסמו בכתה העת אלף.
  • הקשר הטריטוריאלי כמרכיב יסודי בזהות הלאומית ביצירותיהם של הכנענים.
  • ייצוגים סותרים של "האחר" הפלשתיני ביצירותיהם של הכנענים ("למשל "הבוקר החדש" ו"הבח לאלוהים" ועוד)
  • יחסים בין יהודים וערבים בסיפורת הכנענית
  • כובש ונכבש ביצירות הכנענים
  • גירוש פלשתינים מאדמתם ביצירות הכנענים
  • דימויים של שדות הקרב ושל המלחמה בסיפורת הכנענית
  • ייצוג האחר בסיפורת של יזהר
  • הקרב על מבצר ויליאמס: דיון משווה בסרט ובספר
  • הקשר בין היליד למקומי ביצירותיהם של הכנענים וביצירתו של א"ב יהושע "מול היערות".

 

משפט פלילי – הקריה האקדמית אונו

ספרות זרה:

  • W.R. Cornish, Intellectual Property (Fourth Edition, London, 1999, Sweet & Maxwell)
  • D.S. Chisum, M.A. Jacobs, Understanding Intellectual Property Law (United States, 1992, Matthew Bender)

אתרי אינטרנט רלבנטיים:

www.wipo.org (האתר של הארגון העולמי להגנה על קניין רוחני)

www.justice.gov.il (האתר של משרד המשפטים – קישור לרשם הפטנטים)

www.gigalaw.com (אתר המכיל חומר משפטי רב, לרבות בנושאים הקשורים לקניין רוחני)

www.technolawgy.co.il (אתר של משרד עורכי הדין איתן, כהן, לצר וכהן-צדק – ראו תחת: publications; links)

www.law.co.il (אתר של משרד עורכי הדין רביה – מאמרים וקישורים רבים בנושאים הרלבנטיים)

 

אבחון ויעוץ ארגוני – המרכז האקדמי פרס

חלק ג' – פיתרון – תכנון ההתערבות (20% )

  1. הציעו פיתרון מערכתי לבעיה, כפי שהוא נגזר ממודל האבחון שלכם, ותארו בפרוט את אופן יישום הפיתרון.
  2. יש להסביר מדוע יפתור הפיתרון את הבעיה, להתייחס לסוג הפיתרון, לעקרונות הפעלתו, ולשלבים השונים שלו. תארו את סוג ההתערבות שתבצעו ברמות השונות (פרט, קבוצה, ארגון בהתאם לניתוח ולמודל שהצגתם בחלק א').
  3. אילו קשיים ומקורות התנגדות עלולים להקשות עליכם ליישם את הפיתרון ? הציעו דרכים אופרטיביות להתגבר על הקשיים ולהתמודד עמם על מנת ליישם את הפיתרון בהצלחה.
  4. תארו כיצד תוכלו לבחון ולבקר את הצלחת השינוי. הגדירו פרמטרים להערכת השינוי, ופרטו מה התנאים בהם תוכלו לקבוע שהשינוי אכן היה אפקטיבי וסייע בפיתרון הבעיה.

נספח א' : הצגה ראשונית של בעיה ארגונית לניתוח

שם:

הארגון/יחידה:

א. תיאור הבעיה – מידע ונתונים ראשוניים: (השתלשלות האירועים, הגורמים המעורבים, תסמינים לבעיה, מדוע התיאור מהווה בעיה ארגונית, האם נעשו כבר נסיונות לפיתרון? אילו? מה היו תוצאות הניסיונות הללו?)

ב. ניסוח ראשוני של פער מצוי-רצוי המעיד על קיומה של בעיה

 

סמינריון בחינוך – הקניית מיומנויות אקדמיות – המכללה האקדמית ספיר

ד.פסקה מסכמת – תקצרו את המהלך שעשיתם עד כה. ענו על שאלת המחקר והתייחסו לטענתכם בפסקת המבוא. לבסוף, על שאלות ראויות למחקר שנותרו פתוחות.

ה.רשימת מקורות – על הרשימה לכלול את שני המקורות. כתבו את הרשימה בהתאם לכללי הציטוט האקדמי.

  1. ערכו והגיהו את החיבור.

הנחיות כלליות לכתיבת החיבור:

  • הקפידו על סדר הגיוני של רעיונות. תכננו את סדר הרעיונות לפני שאתן/ם ניגשות/ים למלאכת הכתיבה. במהלך הכתיבה עקבו אחר הסדר המתוכנן מראש. בסיום הכתיבה קראו את הטקסט מספר פעמים ובחנו את בהירותו ועקביותו.
  • הימנעו במידת האפשר מציטוטים. הקדישו מחשבה ומאמץ בניסוח רעיונות וטענות במלים שלכן/ם.
  • הקפידו על כתיבה ברורה ועניינית.
  • הימנעו ממשפטים ארוכים ומסורבלים, כמו גם ממשפטים קצרים מדי וחלקיים.
  • הקפידו לנסח בבהירות ובהיגיון את הקשר בין משפטים ובין פסקאות. היעזרו בטבלת מלות החיבור וכללי הפיסוק.
  • הקפידו על חלוקה הגיונית לפסקאות.

 

סמינריון – אלימות וגזענות בתולדות הציבילייזציה

קריאה וניתוח מאמרים מתוך מפתח: לקסיקון למחשבה פוליטית

  1. סדר הקריאה

שמות משפחה שמתחילים ב

אותיות א-ג יקראו את

אלימות

http://mafteakh.tau.ac.il/wp-content/uploads/2011/03/3-2011-03.pdf

אותיות ד-ו יקראו את

אלימות המונים

http://mafteakh.tau.ac.il/wp-content/uploads/2011/03/3-2011-04.pdfאותיות כ-נ יקראו את

אותיות ז-ט יקראו את

גבול

http://mafteakh.tau.ac.il/wp-content/uploads/2014/08/8-2014-01.pdf

אותיות י-מ יקראו את

מדינה

http://mafteakh.tau.ac.il/wp-content/uploads/2012/06/5-2012-06.pdf

אותיות נ-ע יקראו את

מרחב בטוח

http://mafteakh.tau.ac.il/wp-content/uploads/2014/08/8-2014-05.pdf

אותיות פ-ק יקראו את

סבל

http://mafteakh.tau.ac.il/wp-content/uploads/2011/03/3-2011-08.pdf

אותיות ר-ת יק ראו את

פליטים

http://mafteakh.tau.ac.il/pdf/1-2010-08.pdf

 

לסיכום, כתיבת עבודות אקדמיות בתשלום ב הקבוצה הכנענית הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות