סמינריון בניהול בין-אומי של האוניברסיטה הפתוחה מכיל פרקים רבים. הכתיבה היא בהתאם לכללי הכתיבה במדעי החברה (APA) וצריכה להפנות למראי מקום של מאמרים בעברית ובאנגלית. אצלנו תוכלו למצוא תמיכה מלאה בעבודות בניהול בינ"ל על ידי צוות כותבים מצטיין במדעי החברה.

פה יש דוגמא יפה לחלק סקירת ספרות והקדמה בנושא משפחה ומוצבים בחו"ל מתוך סמינריון ניהול בינ"ל בנושא השפעת הכשרה מוקדמת, משפחה ומתח על סיכויי הצלחה של מוצבים בחו"ל

עבודה זו מפורסמת באתר לאחר שקיבלנו הסכמה של בעלי זכויות היוצרים בעבודה לעשות בה שימוש. העבודה לצורך התרשמות ולמידה בלבד. אין להסיק מהאמור כי עבודה זה נכתבה על ידי צוות האתר ובהחלט ייתכן שלא כך הדבר.

ניהול בינלאומי – הקדמה – משפחה ומוצבים

מוצב  הוא אדם שעובר לגור בחו"ל באופן זמני או באופן קבוע לצורך עבודה (מתוך ערך ויקיפדיה באנגלית). באופן מפתיע, לא מצאתי בעברית מילה טובה למילה מוצב, אבל יש עיברות של התהליך שעוברים המוצבים – רילוקשיין, או הצבה מחדש. מוצבים אינם מונח חדש בעולם העסקים והם קיימים משכבר היום, אך עם ההתפתחויות הטכנולוגיות בעולם הם הופכים להיות נפוצים יותר ויותר בחברות רב-לאומיות. ישראל, כמעצמה טכנולוגית בתחום הטכנולוגיה העילית, משופעת במוצבים (חשאי, 2013) וככזו יש לה עניין רב בהגדלת סיכויי הצלחתם. בעבודה זו אסקור את השפעתם של: הכשרה מוקדמת,  משפחת המוצב וגורמי מתח על הצלחתו של המוצב. בחינת הנושאים אלו תעשה באמצעות סקירת מאמרים עדכניים ומבוקרים בתחום במסגרת של עבודה תיאורטית.

אני רואה עצמי משתלבת לאחר סיום התואר במחלקת משאבי אנוש של אחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות ולכן חשוב לי כבר כעת לבוא במגע עם התכנים איתם מתמודדות אנשי משאבי אנוש בחברות רב-לאומיות.

קריאה מהנה!

סמינריון ניהול בין-לאומי - הקדמה וסקירה משפחה ומוצבים

ניהול בינלאומי – סקירה – משפחה ומוצבים

המוצב ובת זוגו בד"כ משקיעים מחשבה רבה בקבלת ההחלטה להגר ובאופן כללי לאמץ את ההזדמנות. ילדים לעומת זאת מפתחים קצת עצבנות וחשש לקראת המעבר, אך הם בסופו של דבר מלאי התלהבות. בני נוער לעומת זאת מגיבים באופן שלילי יותר ובעוצמה גבוהה יותר. הם מרגישים שאיבדו שליטה ושהמעבר יקטע את מערכות היחסים שלהם עם החברים והפעילות החברתיות שלהם. כמו כן הם מלאי חשש לקראת השינוי הגדול (Weeks, Weeks & Willis-Muller, 2009). מצידם של ההורים דרישה לחינוך עשויה לגלם תפקיד חשוב בנכונות ההורים להשאר או לקבל תפקיד בחו"ל. הורים יפניים לדוגמא, סירבו להשאר זמן רב מדיי בתפקיד בחו"ל בשלך משום שילדיהם עשויים לחוות קשיים רבים מאוד כאשר יחזרו (Halsberger & Brewster, 2008).

ההשפעה של המעבר למדינה היעד על הילדים היא משמעות ביותר שכן בני נוער מנסים ליצור זהות משלהם בפעם הראשונה, בניגוד למבוגרים שהיתה להם זהות לפנמי המעבר. ולכן המעבר מפריע למתבגר ליצור זהות באופן תקין. הם מלקטים חלקים מכל תרבות שהם נחשפים אליה אבל בעצם אינם חלק מאף תרבות. במדינה היעד הם נחשבים לשונים בגלל המראה השונה, ההתנהגות השונה ופערי התרבות. כשהם חוזרים חזרה למדינת המקור הם אמנם נראים כמו כולם אבל למעשה כבר נטמעו בהם חלק מהמנהגים במדינה בה שהו ולכן שוב נתפסים כשונים. כמו כן המתבגרים עשויים שלא לא להבין אף פעם את החוקים והכללים התרבותיים שהם היו צריכים ללמוד בילדות שכן הם כל הזמן נדרשים לאמץ כללים אחרים. בנוסף הם עשויים לפתח תלות מיוחד בהורים שלהם במקום בו הם מרגישים זרים ובודדים וכך בעצם נמנעים מלפתח זהות מיוחדת משלהם. בעיה נוספת המתעוררת בקרב מתבגרים היא שהם לא מצליחים לפתח יחסים ארוכים ומשמעותיים בשל המעברים התכופים (Weeks, Weeks & Willis-Muller, 2009). הגורמים המשפיעים על הסתגלות ילדי המוצבים הם: לכידות משפחתית, איכות גבוהה של תקשרות והסתגלות שאר בני המשפחה לחיים בחו"ל (Rosenbush & Cseh, 2012).

בהתאם לכך, ננסח את השערת המחקר השניה:
השערה 2:
משפחות של המוצבים שיסתגלו טוב יותר לתרבות הזרה יתמכו יותר במוצב יקדמו אותו להצלחה במשימה יותר מאשר משפחות שלא יסתגלו לתרבות הזרה

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות