קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס התמחות אסטרטגיה אשר נלמד ב הקריה האקדמית-אונו. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

הסביבה העסקית במאה ה-21 דינמית מאוד ולכן ארגונים רבים עסוקים במרדף מרתוני, שנועד להתאים את אסטרטגית הארגון למציאות העסקית אשר משתנה במהירות. השינויים מתרחשים בכל המגזרים ובכל הנושאים, ויש להם השפעה הדדית זה על זה. למרות הניסיון להתמודד עם השינויים בסביבה העסקית, ארגונים רבים לא מצליחים להתאים עצמם בזמן. זאת ועוד, באופן מפתיע (?) שינויים ארגוניים רבים אינם מצליחים להשיג את מטרתם, למרות כי מנהלים רבים כבר צברו ניסיון בנושא.

האתגר המנהיגותי המרכזי היום של מנהלים בכלל ושל מנהלים בכירים בפרט, הוא לנהל את השינוי בארגון כך שהוא יישאר רלבנטי התמחות אסטרטגיה - הקריה האקדמית-אונו - סקירה תיאורטיתוישרוד את התחרות האגרסיבית אשר קיימת כיום בכל המגזרים.

– לבצע סקירה תיאורטית.

2.) שינויים בסביבה העסקית והשלכות אסטרטגיות.

3.) שדה הכוחות הארגוני-רעיון מארגן.

 

מאמרים אקדמיים – מוצרים, צריכה וקיימות – המרכז הבינתחומי הרצליה

1.) ללמוד סוגיה צרכנית:

א. להציג את החסמים והאיומים בראי הקיימות (סביבה- חברה- כלכלה).

ב. להמליץ על תוכנית להפחתת הצריכה, שינוי דפוסי הצריכה או הייצור כך שיהיו מקיימים יותר או הקטנת האימפקט הסביבתי של המוצר.

2.) התוכנית המוצעת תתייחס למישורי הפעולה:

א. "מלמעלה למטה"- כלי מדיניות שיוכלו לשמש את מקבלי ההחלטות בשלטון המקומי.

ב. המרכזי "מלמטה למעלה"- כלים ואמצעים שניתן לקדם באמצעות הקהילה ו/או ארגונים ללא מטרת רווח (NGO's).

– מה משך הזמן להפעלת התוכנית לצורך השגת תוצאות אפקטיביות?

– אילו כלי מדיניות ורגולציה יש לקדם כדי לתמוך בתוכנית המוצעת?

– כיצד כל כלי משרת/ מקדם את המטרה של התוכנית?

3.) תעשיית האופנה- צמצום ההשלכות של תהליך הצריכה.

7.) בזבוז מזון: צריכה ביתית- אובדן:

א. היקף התופעה לאורך שרשרת הערך של ייצור וצריכת המזון.

ב. הקטגוריות המועדות יותר.

ג. אופן ההתמודדות עם התופעה.

ד. הסיבות המרכזיות בקרב המקטע הצרכני.

8.) בזבוז מזון- מקטע קמעונאי:

הסיבות המרכזיות לבזבוז מזון בקרב סופרמרקטים.

9.) מיקרו פלסטיק:

א. כיצד תעשיות ודפוסי צריכה תורמים להיווצרותה?

ב. מהן ההשלכות הבריאותיות על:

– בני האדם.

– המערכת האקולוגית הימית.

10.)  צריכת מוצרי פלסטיק- להתמקד בסוג מסוים של:

א. פלסטיק.

ב. אריזות

ג. כלים חד פעמיים.

11.) אפס פסולת- התופעה:

א. הכמות המיוצרת בעולם.

ב. כמה ממנה מוטמנת?

לסיכום, כתיבת עבודות לסטודנטים ב התמחות אסטרטגיה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות