קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס התנהגות ארגונית ב' אשר נלמד על ידי ד"ר רונית ויסמל-מנור. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  • "מסע התגליות האמיתי אינו למצוא נוף חדש אלא להיות בעל עיניים חדשות."

מרסל פרוסט

המשימה הקבוצתית כוללת את הדברים הבאים:

  1. מצאו שלושה קטעי וידאו מהטלוויזיה או מסרטים (גם פרסומות!) אשר מדגימים אספקטים ספציפיים בחומר הלימוד. אי אפשר ששלושת הקטעים יהיו על אותו נושא. למשל, אי אפשר ששלושתם יהיו על קבוצות וצוותים (במיוחד אם שלושתם עוסקים בחשיבה קבוצתית).

 

סקירה תיאורטית – מבוא להיסטוריה של צילום – שנקר

:The Street

Diane Arbus

Lee Friedlander

Garry Winogrand

 

:Anonymous Sculpture

Bernd & Hilla Becher

 

:New Topographics

Robert Adams

Lewis Baltz

John Divola

Stephen Shore

 

:Post Modernism in Photography

John Baldessari

John Stezaker

 

כתיבת סמינריון בתשלום – ניהול משאבי אנוש – ד"ר שלומית פרידמן

3.) תגמולים:

בתיאור המקרה מצוין כי בעקבות השינוי בהגדרת התפקיד של עובדי המחלקה הטכנית, שונה גם מערך התגמולים לעובדי המחלקה .

א. מה היתה שיטת התגמול לעובדי המחלקה לפני השינוי?

ב. מהי שיטת התגמול לעובדי המחלקה לאחר השינוי?

ג. השוו בין שתי שיטות התגמול לאור היתרונות והחסרונות העיקריים של כל אחת מהן.

הנחייה: יש לבנות טבלת השוואה בה יפורטו היתרונות והחסרונות; יש להסביר כל אחד מהיתרונות/ חסרונות המצויינים בטבלה תוך התייחסות להשפעתם על המוטיבציה של העובדים וההשלכות על כלל הארגון.

 

דיני קניין – פרופ' יפעת הולצמן-גזית

  1. יש לבחור מקור שמועד פרסומו לציבור לאחר- 01.01.2016. אין לכתוב את העבודה על מקורות משניים כגון דיווחים או תקצירים של מקורות ראשוניים בעיתון, באתרי אינטרנט או בבלוגים.
  2. העבודה צריכה לכלול את החלקים הבאים:

א. ציון מראה המקום של המקור הראשוני שבו בחרתם להתמקד.

ב. תיאור תמציתי של תוכן החידוש והקשר שלו לחומרי הקורס .

ג. תיאור מפורט של המצב המשפטי עובר לחידוש.

 

מבוא לסוציולוגיה ולחברה הישראלית ב' – המכללה האקדמית תל אביב-יפו

בניתוח התופעה החברתית יש ליישם שתי תיאוריות/הסברים בכל נושא. בנוסף, להשתמש בשלושה (לא כולל משוניס). מאמר אחד לכל נושא ומאמר נוסף בכל אחד מחלקי העבודה.

 

סמנטיקה של לשון המקרא – ד"ר עדינה מושבי

3.) ניתוח היחסים הפרדיגמטיים: לכל משמעות של הלקסמה, תזהו את היחסים הפרדיגמטיים של יחידת המשמעות – כלומר, עם איזה לקסמות הוי מופיעה במקביל? השתמשו בכמה שיותר הקשרים רלבנטיים, כולל בטקסטים מקבילים, פעלים מחוברים בתוך פסוק, צלעות מקבילות בתקבולת, וכו'. לכל לקסמה שאתם מזהים, ציינו את היחס הסמנטי בינו לבין הלקסמה הנחקרת (למשל, נרדפות קוגניטיבית, נרדפות מקורבת, היפונמיה, היפוך, וכו'). הביאו פסוק המוכיח את ההקבלה וציינו את היחס הסמנטי הרלבנטי.

לסיכום, כתיבת עבודות לסטודנטים ב התנהגות ארגונית ב' הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות